Event marketing zastává v současné době silnou pozici jako nástroj komunikace a to nejen v rámci prostředí vnějšího, ale využívají ho i personalisté v rámci prostředí vnitřního.Event marketing má schopnost oslovit přesně definovanou cílovou skupinu a to za předpokladu integrace do komunikačního mixu. V této podobě je jako prostředek komunikace nenahraditelný. Samozřejmě je nutné se držet při organizaci i realizaci eventu přesně stanovených postupů a hlavně si stanovit cíle, které prostřednictvím event marketingu chceme dosáhnout.
Anotace v angličtině
Nowadays event marketing holds a strong position as a means of communication not only within the external environment; however, HR people use it wihin the internal environment as well. Event marketing is capable of addressing an accurately defined target group with the view of integration into the communication mix. It is irreplaceable in this form as a means of communication. Of course it is necessary to adhere to strictly set procedures when organizing and executing the event, and principally to set goals which we want to achieve through the event marketing.
Klíčová slova
event marketing, komunikace, teambuilding, outdoor, strategie, vnitřní prostředí společnosti
Klíčová slova v angličtině
Event marketing, communication, teambuilding, outdoor, strategy, Internal environment of the company
Rozsah průvodní práce
100 s.
Jazyk
CZ
Anotace
Event marketing zastává v současné době silnou pozici jako nástroj komunikace a to nejen v rámci prostředí vnějšího, ale využívají ho i personalisté v rámci prostředí vnitřního.Event marketing má schopnost oslovit přesně definovanou cílovou skupinu a to za předpokladu integrace do komunikačního mixu. V této podobě je jako prostředek komunikace nenahraditelný. Samozřejmě je nutné se držet při organizaci i realizaci eventu přesně stanovených postupů a hlavně si stanovit cíle, které prostřednictvím event marketingu chceme dosáhnout.
Anotace v angličtině
Nowadays event marketing holds a strong position as a means of communication not only within the external environment; however, HR people use it wihin the internal environment as well. Event marketing is capable of addressing an accurately defined target group with the view of integration into the communication mix. It is irreplaceable in this form as a means of communication. Of course it is necessary to adhere to strictly set procedures when organizing and executing the event, and principally to set goals which we want to achieve through the event marketing.
Klíčová slova
event marketing, komunikace, teambuilding, outdoor, strategie, vnitřní prostředí společnosti
Klíčová slova v angličtině
Event marketing, communication, teambuilding, outdoor, strategy, Internal environment of the company
Zásady pro vypracování
1. Proveďte rešerši literatury, zabývající se event marketingem a proveďte kritické srovnání jednotlivých teoretických přístupů k event marketingu.
2. V návaznosti na teoretické poznatky formulujte cíle a hypotézy,definujte vnitřní a vnější prostředí společnosti.
3. Analyzujte vybrané akce realizované v rámci event marketingu a zvolte kriteria pro jejich vyhodnocení a proveďte srovnání jednotlivých akcí.
4. S využitím závěrů z analýz navrhněte způsob integrace event marketingu do marketingového mixu, event marketing jako prostředek ke zlepšení komunikace v rámci vnitřního prostředí společnosti.
5. V závěru práce zhodnoťte splnění cílů a verifikujte hypotézy.
Zásady pro vypracování
1. Proveďte rešerši literatury, zabývající se event marketingem a proveďte kritické srovnání jednotlivých teoretických přístupů k event marketingu.
2. V návaznosti na teoretické poznatky formulujte cíle a hypotézy,definujte vnitřní a vnější prostředí společnosti.
3. Analyzujte vybrané akce realizované v rámci event marketingu a zvolte kriteria pro jejich vyhodnocení a proveďte srovnání jednotlivých akcí.
4. S využitím závěrů z analýz navrhněte způsob integrace event marketingu do marketingového mixu, event marketing jako prostředek ke zlepšení komunikace v rámci vnitřního prostředí společnosti.
5. V závěru práce zhodnoťte splnění cílů a verifikujte hypotézy.
Seznam doporučené literatury
LATTENBERG, V., Event aneb úspěšná akce krok za krokem, CPRESS 2010, Počet stran: 257, ISBN: 978-80-251-2397-3
MOHAUPTOVÁ, E., Teambuilding cesta k efektivní spolupráci, Portál 2009, Počet stran:127, ISBN: 978-80-7367-641-4
SVATOŠ, V., LEBEDA, P., Outdoor trénink pro manažery a firemní týmy, Grada Publishing 2005, Počet stran:192, ISBN: 80-247-0318-1
HOSPODÁŘOVÁ, I., Kreativní management v praxi, Grada Publishing 2008, Počet stran: 136, ISBN: 978- 80-247-1737-1
FREY, P., Marketingová komunikace: to nejlepší z nových trendů, Management Press 2008, Počet stran: 195, ISBN: 978-80-7261-160-7
ŠINDLER, P., Event marketing-Jak využít emoce. Grada Publishing 2003, Počet stran 236. ISBN 80-247-0646-6
FORET,M., Marketingové komunikace, Computer Press, Počet stran: 464, ISBN 80-251-1041-9
KOTLER, P., Marketing management. Grada Publishing, 2001. Počet stran:720. ISBN 80-247-0016-6
FORET, M., Marketingový výzkum, Computer Press 2008, Počet stran: 121, ISBN: 978-80-251-2183-2
VYSEKALOVÁ, J. A KOLEKTIV, Psychlogie reklamy, Grada Publishing, Počet stran: 296, ISBN: 978-80-247-2196-5
VYSEKALOVÁ, J., MIKEŠ, J., Reklama-Jak dělat reklamu. Grada Publishing 2003. Počet stran: 122. ISBN: 80-247-0557-5
TELLIS, G. J., Reklama a podpora prodeje. Praha, Grada Publishing 2000
Seznam doporučené literatury
LATTENBERG, V., Event aneb úspěšná akce krok za krokem, CPRESS 2010, Počet stran: 257, ISBN: 978-80-251-2397-3
MOHAUPTOVÁ, E., Teambuilding cesta k efektivní spolupráci, Portál 2009, Počet stran:127, ISBN: 978-80-7367-641-4
SVATOŠ, V., LEBEDA, P., Outdoor trénink pro manažery a firemní týmy, Grada Publishing 2005, Počet stran:192, ISBN: 80-247-0318-1
HOSPODÁŘOVÁ, I., Kreativní management v praxi, Grada Publishing 2008, Počet stran: 136, ISBN: 978- 80-247-1737-1
FREY, P., Marketingová komunikace: to nejlepší z nových trendů, Management Press 2008, Počet stran: 195, ISBN: 978-80-7261-160-7
ŠINDLER, P., Event marketing-Jak využít emoce. Grada Publishing 2003, Počet stran 236. ISBN 80-247-0646-6
FORET,M., Marketingové komunikace, Computer Press, Počet stran: 464, ISBN 80-251-1041-9
KOTLER, P., Marketing management. Grada Publishing, 2001. Počet stran:720. ISBN 80-247-0016-6
FORET, M., Marketingový výzkum, Computer Press 2008, Počet stran: 121, ISBN: 978-80-251-2183-2
VYSEKALOVÁ, J. A KOLEKTIV, Psychlogie reklamy, Grada Publishing, Počet stran: 296, ISBN: 978-80-247-2196-5
VYSEKALOVÁ, J., MIKEŠ, J., Reklama-Jak dělat reklamu. Grada Publishing 2003. Počet stran: 122. ISBN: 80-247-0557-5
TELLIS, G. J., Reklama a podpora prodeje. Praha, Grada Publishing 2000
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Studentka představila zkušební komisi svoji diplomovou práci dle předepsané struktury.
Byly přečteny posudky vedoucího práce i oponenta.
1.Jaký je rozdíl mezi event marketingem a interní komunikací, která využívá "centů" pro splnění interních cílů společnosti.(Šula, ot. dle posudku)
Studentka plně odpověděla na položenou otázku.
2.Společnost ZEDA s.r.o. je či není společnosti smyšlenou?(Šula, ot. dle posudku)
Studentka plně odpověděla na položenou otázku.
3.Na začátku praktické části v kapitole 3.1 autorka uvádí, že stanovení hodnotících kritérií by mělo být východiskem pro stanovení hypotéz diplomové práce, prosím o vysvětlení.(Šula, ot. dle posudku)
Studentka plně odpověděla na položenou otázku.
4. U obhajoby stručně a jasně objasněte cíle a metodologii práce a jednotlivé analýzy. (Soukalová, PhD., ot. dle posudku)
Studentka objasnila požadované.