Obsah diplomové práce se věnuje problematice hodnocení efektivity současné externí komunikace obce Křtiny s přihlédnutím k marketingu cestovního ruchu a propagaci destinace. Cílem je pak navržení doporučení a nových cílů v podobě Komunikačního plánu, který navazuje na vhodné nabízené Regionální operační programy Jihovýchod.
Anotace v angličtině
The content of the thesis is devoted to evaluating the effectiveness of current external communication community Christening with regard to tourism marketing and promotion of the destination. Goal is to propose recommendations and new objectives of the Communication Plan, which builds the appropriate operational programs offered by the Southeast Regional.
Klíčová slova
marketing destinace, strukturální fondy, marketingové řízení obce, marketingový mix obce, komunikační mix, positioning obce, targeting obce, klientský brief, komunikační plán
Klíčová slova v angličtině
Destination marketing, structural funds, community marketing management, marketing mix of community, communication mix, positioning community, targeting municipalities, client brief, a communication plan.
Rozsah průvodní práce
149 s. (149 050 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Obsah diplomové práce se věnuje problematice hodnocení efektivity současné externí komunikace obce Křtiny s přihlédnutím k marketingu cestovního ruchu a propagaci destinace. Cílem je pak navržení doporučení a nových cílů v podobě Komunikačního plánu, který navazuje na vhodné nabízené Regionální operační programy Jihovýchod.
Anotace v angličtině
The content of the thesis is devoted to evaluating the effectiveness of current external communication community Christening with regard to tourism marketing and promotion of the destination. Goal is to propose recommendations and new objectives of the Communication Plan, which builds the appropriate operational programs offered by the Southeast Regional.
Klíčová slova
marketing destinace, strukturální fondy, marketingové řízení obce, marketingový mix obce, komunikační mix, positioning obce, targeting obce, klientský brief, komunikační plán
Klíčová slova v angličtině
Destination marketing, structural funds, community marketing management, marketing mix of community, communication mix, positioning community, targeting municipalities, client brief, a communication plan.
Zásady pro vypracování
1. Zpracovujte teoretická východiska tématu s důrazem na marketingové komunikace destinace cestovního ruchu a možnosti čerpání ROP (Regionálních operačních programů).
2. Stanovte cíle, metody a hypotézy práce.
3. Charakterizujte vybranou obec Křtiny, analyzujte její dosavadní propagaci v oblasti cestovního ruchu a zpracujte rešerše dotačních možností. Na základě závěrů dílčích analýz sestavte SWOT analýzy.
4. Formulujte závěry, verifikujte hypotézy a sestavte doporučené postupy pro obec v oblasti komunikace a aplikujte je na možnosti ROP.
Zásady pro vypracování
1. Zpracovujte teoretická východiska tématu s důrazem na marketingové komunikace destinace cestovního ruchu a možnosti čerpání ROP (Regionálních operačních programů).
2. Stanovte cíle, metody a hypotézy práce.
3. Charakterizujte vybranou obec Křtiny, analyzujte její dosavadní propagaci v oblasti cestovního ruchu a zpracujte rešerše dotačních možností. Na základě závěrů dílčích analýz sestavte SWOT analýzy.
4. Formulujte závěry, verifikujte hypotézy a sestavte doporučené postupy pro obec v oblasti komunikace a aplikujte je na možnosti ROP.
Seznam doporučené literatury
FORETOVÁ, V., FORET, M.: Jak rozvíjet místní cestovní ruch. Praha: Grada
Publishing, spol. s.r.o, 2001. ISBN 80-247-0207-X.
FORETOVÁ, V., FORET, M.: Marketing místního rozvoje cestovního ruchu.
Znojmo: Soukromá vysoká škola ekonomická, 2008. ISBN 978-80-903914-3-7
PALATKOVÁ, M.: Marketingová strategie destinace cestovního ruchu. Praha:
Grada, 2006. ISBN 80-247-1014-5.
JANEČKOVÁ, L., VAŠTÍKOVÁ M.: Marketing měst a obcí. Praha: Grada
Publishing, spol. s.r.o, 1999. ISBN 80-7169-750-8.
KOTLER, P. Marketing, management. Analýza, plánování, realizace a kontrola. Děčín: Victoria Publishing, 1992. ISBN 80-85605-08-2.
Seznam doporučené literatury
FORETOVÁ, V., FORET, M.: Jak rozvíjet místní cestovní ruch. Praha: Grada
Publishing, spol. s.r.o, 2001. ISBN 80-247-0207-X.
FORETOVÁ, V., FORET, M.: Marketing místního rozvoje cestovního ruchu.
Znojmo: Soukromá vysoká škola ekonomická, 2008. ISBN 978-80-903914-3-7
PALATKOVÁ, M.: Marketingová strategie destinace cestovního ruchu. Praha:
Grada, 2006. ISBN 80-247-1014-5.
JANEČKOVÁ, L., VAŠTÍKOVÁ M.: Marketing měst a obcí. Praha: Grada
Publishing, spol. s.r.o, 1999. ISBN 80-7169-750-8.
KOTLER, P. Marketing, management. Analýza, plánování, realizace a kontrola. Děčín: Victoria Publishing, 1992. ISBN 80-85605-08-2.
Přílohy volně vložené
1 CD
Přílohy vázané v práci
mapy, grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Studentka představila zkušební komisi svou diplomovou práci dle předepsané struktury. Byly přečteny posudky vedoucího práce a oponenta. Studentka dostala prostor vyjádřit se k připomínkám a zodpovědět na níže položené otázky.
Oponent dr. Soukalová:
1. Jaké je personální zajištění řízení a realizace Operačního programu (v případě, že by obec získala dotaci).
2. Existuje možnost využití i jiných dotačních programů pro obce?
Studentka odpověděla na položené otázky.