Diplomová práce se zabývá marketingovými komunikacemi multikin se zaměřením na společnost Golden Apple Cinema. Cílem práce je pomocí analýz a výzkumů definovat mezery v komunikaci a v programové náplni. Teoretická část se opírá o marketingové ko-munikace, marketing služeb a o historii kinematografie. V praktické části jsou konkrétní výzkumy a analýzy zaměřené na situaci na českém trhu, na popis a historii společnosti Golden Apple Cinema a na konkurenci. Projektová část obsahuje konkrétní návrh komuni-kační strategie.
Anotace v angličtině
This thesis deals with the marketing multiplex communications focused on company Gol-den Apple Cinema. The aim of the work is the analysis and research to define the gaps in communication and in program content. The theoretical part is based on marketing communications, marketing of services and history of cinematography. In the practical part are specific research and analysis focused on the situation on the Czech market, description and history Golden Apple Cinema and competitiors. Project section contains a concrete proposal communication strategy.
Klíčová slova
Marketingové komunikace, marketing služeb, multikina, vznik kin a multikin, analýza konkurence, komunikační mix, cílový segment, konkurence.
Klíčová slova v angličtině
Marketing communication, marketing of services, multiplexes, history of cinemas and multiplexes, competition analysis, communication mix, target groups, competitors.
Rozsah průvodní práce
99.
Jazyk
CZ
Anotace
Diplomová práce se zabývá marketingovými komunikacemi multikin se zaměřením na společnost Golden Apple Cinema. Cílem práce je pomocí analýz a výzkumů definovat mezery v komunikaci a v programové náplni. Teoretická část se opírá o marketingové ko-munikace, marketing služeb a o historii kinematografie. V praktické části jsou konkrétní výzkumy a analýzy zaměřené na situaci na českém trhu, na popis a historii společnosti Golden Apple Cinema a na konkurenci. Projektová část obsahuje konkrétní návrh komuni-kační strategie.
Anotace v angličtině
This thesis deals with the marketing multiplex communications focused on company Gol-den Apple Cinema. The aim of the work is the analysis and research to define the gaps in communication and in program content. The theoretical part is based on marketing communications, marketing of services and history of cinematography. In the practical part are specific research and analysis focused on the situation on the Czech market, description and history Golden Apple Cinema and competitiors. Project section contains a concrete proposal communication strategy.
Klíčová slova
Marketingové komunikace, marketing služeb, multikina, vznik kin a multikin, analýza konkurence, komunikační mix, cílový segment, konkurence.
Klíčová slova v angličtině
Marketing communication, marketing of services, multiplexes, history of cinemas and multiplexes, competition analysis, communication mix, target groups, competitors.
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte rešerši literatury pojednávající o marketingu obecně, marketingu kin a multikin a specifikách jeho cílových skupin (publika, veřejnosti). Na základě teoretického vymezení studovaného problému formulujte pracovní hypotézy a cíle práce.
2. Zpracujte analýzu současného stavu marketingové komunikace multikina Golden Apple Cinema. Vymezte jednotlivé cílové skupiny marketingu a formou marketingového průzkumu zjistěte jejich informační potřeby. Konfrontujte komunikační aktivity multikina zaměřené na jednotlivé cílové skupiny a úroveň povědomí o instituci a jejím produktu u těchto cílových skupin. Formulujte silné a slabé stránky současného stavu marketingové komunikace multikina.
3. Na základě výsledků analýzy zpracujte návrh nové komunikační strategie pro Golden Apple Cinema. Zhodnoťte předpokládanou efektivitu navrhované komunikacesměrem návrhu k jednotlivým cílovým skupinám.
4. Shrňte závěry diplomové práce a zhodnoťte, jak byly naplněny stanovené cíle. Naznačte možnosti implementace v praxi, případně vymezte možné budoucí pokračování práce na tomto tématu.
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte rešerši literatury pojednávající o marketingu obecně, marketingu kin a multikin a specifikách jeho cílových skupin (publika, veřejnosti). Na základě teoretického vymezení studovaného problému formulujte pracovní hypotézy a cíle práce.
2. Zpracujte analýzu současného stavu marketingové komunikace multikina Golden Apple Cinema. Vymezte jednotlivé cílové skupiny marketingu a formou marketingového průzkumu zjistěte jejich informační potřeby. Konfrontujte komunikační aktivity multikina zaměřené na jednotlivé cílové skupiny a úroveň povědomí o instituci a jejím produktu u těchto cílových skupin. Formulujte silné a slabé stránky současného stavu marketingové komunikace multikina.
3. Na základě výsledků analýzy zpracujte návrh nové komunikační strategie pro Golden Apple Cinema. Zhodnoťte předpokládanou efektivitu navrhované komunikacesměrem návrhu k jednotlivým cílovým skupinám.
4. Shrňte závěry diplomové práce a zhodnoťte, jak byly naplněny stanovené cíle. Naznačte možnosti implementace v praxi, případně vymezte možné budoucí pokračování práce na tomto tématu.
Seznam doporučené literatury
KOTLER, Philip. Moderní marketing. 1. vyd. Praha : Grada, 2007. 1041 s. ISBN 978-80-247-1545-2.
PAYNE, Adrian. Marketing služeb. 1. vyd. Praha : Grada, 1996. 247 s. ISBN 807169276X.
PELSMACKER, Patrick de,. Marketingová komunikace /. Praha : Grada, 2003. 581 s., [16] s. barev. obr. příl. : ISBN 80-247-0254-1
THOMPSON, Kristin; BORDWELL, David. Dějiny filmu : přehled světové kinematografie. 1. vyd. Praha : AMU, 2007. 827 s. ISBN 978-80-7331-091-2.
Seznam doporučené literatury
KOTLER, Philip. Moderní marketing. 1. vyd. Praha : Grada, 2007. 1041 s. ISBN 978-80-247-1545-2.
PAYNE, Adrian. Marketing služeb. 1. vyd. Praha : Grada, 1996. 247 s. ISBN 807169276X.
PELSMACKER, Patrick de,. Marketingová komunikace /. Praha : Grada, 2003. 581 s., [16] s. barev. obr. příl. : ISBN 80-247-0254-1
THOMPSON, Kristin; BORDWELL, David. Dějiny filmu : přehled světové kinematografie. 1. vyd. Praha : AMU, 2007. 827 s. ISBN 978-80-7331-091-2.
Přílohy volně vložené
CD
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Studentka představila zkušební komisi svou diplomovou práci dle předepsané struktury.
V oponentském posudku byly položeny níže uvedené otázky (Bačuvčík, Ph.D.):
V jakém smyslu představují velké řetězce konkurenci pro GAC (str. 56 - 70)?
V projektové části představujete programy pro celou řadu segmentů - ty se ovšem částečně prolínají a programy jsou někdy hodně podobné. Nebyl by výsledkem velmi nečitelný positioning multikina?
Můj dojem je, že Váš návrh tak trochu divákům říká, "jak" mají do kina chodit. Pokud člověk bude chtít jít do kina sám a u vchodu se dozví, že vlastně jde na akci pro páry či skupiny, nemůže jej to odrazovat?
Odpovědi: Studentka plně odpověděla na uvedené otázky a vyjádřila se k připomínkám v posudcích.
PhDr. Kotyzová - Podle čeho se rozhoduje potenciální divák, jestli půjde do kina? Otázka zodpovězena.