Projekt systému marketingového plánování firmy ALIUD PHARMA CZ, farmaceutické firmy prodávající na českém trhu léky. Při zpracování projektu jsem nejdříve prostudovala teoretické prameny - stěžejní byl Philip Kotler, poté jsem zanalyzovala činnost firmy ALIUD PHARMA CZ, podrobila jsem ji marketingovému auditu, ve kterém jsem se zaměřila zejména na oblast plánování. Poté jsem navrhla systém marketingového plánování, který vychází z business plánu firmy, zahrnuje v sobě detailní plánování marketingu po jedntolivých produktech firmy.
Annotation in English
System of project marketing planning in the company ALIUD PHARMA CZ, the pharmaceutical firm selling on Czech market pharmaceuticals. At first I perused theoretic sources - pivotal was Philip Kotler, after it I analysed marketing activity of company ALIUD PHARMA CZ, than I disposed marketing audit, in which I focused especially on marketing planning. After it I suggested a system of marketing planning, which result from business plan of the company and includes detailed marketing planning by the all products of the company.
Projekt systému marketingového plánování firmy ALIUD PHARMA CZ, farmaceutické firmy prodávající na českém trhu léky. Při zpracování projektu jsem nejdříve prostudovala teoretické prameny - stěžejní byl Philip Kotler, poté jsem zanalyzovala činnost firmy ALIUD PHARMA CZ, podrobila jsem ji marketingovému auditu, ve kterém jsem se zaměřila zejména na oblast plánování. Poté jsem navrhla systém marketingového plánování, který vychází z business plánu firmy, zahrnuje v sobě detailní plánování marketingu po jedntolivých produktech firmy.
Annotation in English
System of project marketing planning in the company ALIUD PHARMA CZ, the pharmaceutical firm selling on Czech market pharmaceuticals. At first I perused theoretic sources - pivotal was Philip Kotler, after it I analysed marketing activity of company ALIUD PHARMA CZ, than I disposed marketing audit, in which I focused especially on marketing planning. After it I suggested a system of marketing planning, which result from business plan of the company and includes detailed marketing planning by the all products of the company.
Proveďte literární průzkum a na základě analýzy teoretických pramenů formulujte podstatu a zásady marketingového plánování.
Vypracujte marketingový audit firmy ALIUD PHARMA CZ.
Na základě marketingového auditu vypracujte systém marketingového plánování.
Na základě stručného přehledu o realizaci marketingového auditu zdůvodněte svá projektová rozhodnutí.
Research Plan
Proveďte literární průzkum a na základě analýzy teoretických pramenů formulujte podstatu a zásady marketingového plánování.
Vypracujte marketingový audit firmy ALIUD PHARMA CZ.
Na základě marketingového auditu vypracujte systém marketingového plánování.
Na základě stručného přehledu o realizaci marketingového auditu zdůvodněte svá projektová rozhodnutí.
Recommended resources
1. LYKOVÁ Jana: Marketingový audit a kontrola, 1.vydání Grada 2000, 120 stran, ISBN 80-7169-720-6
2. KOTLER Philips: Marketing podle Kotlera; jak vytvářet a ovládnout nové trhy, přeložil Ing. Pavel Medek, 1.vydání Management Press Praha 2002, přel. z: Kotler on Marketing. How to Create, Win, and Dominace Markets, ISBN 80-7261-010-4
3. COOPER John, LANE Peter: Marketingové plánování, přel. Ing. Václav Dolanský, Praha: Grada Publishing 1999, 232 stran. Přel.z: Practical Marketing Planning,ISBN 80- 7169-641-2
4. HORÁKOVÁ Helena: Strategický marketing, 1.vydání Praha: Grada Publishing 2001, 152 stran, ISBN 80-7169-996-9
5. KOTLER Philip: Marketing Management. Přel. Ing. Václav Dolanský, Ing. Stanislav Jurnečka, 10.rozšířené vydání, Praha: Grada Publishing 2001, 720 stran, ISBN 80 - 247-0016-6
další dle doporučení vedoucího diplomové práce
Recommended resources
1. LYKOVÁ Jana: Marketingový audit a kontrola, 1.vydání Grada 2000, 120 stran, ISBN 80-7169-720-6
2. KOTLER Philips: Marketing podle Kotlera; jak vytvářet a ovládnout nové trhy, přeložil Ing. Pavel Medek, 1.vydání Management Press Praha 2002, přel. z: Kotler on Marketing. How to Create, Win, and Dominace Markets, ISBN 80-7261-010-4
3. COOPER John, LANE Peter: Marketingové plánování, přel. Ing. Václav Dolanský, Praha: Grada Publishing 1999, 232 stran. Přel.z: Practical Marketing Planning,ISBN 80- 7169-641-2
4. HORÁKOVÁ Helena: Strategický marketing, 1.vydání Praha: Grada Publishing 2001, 152 stran, ISBN 80-7169-996-9
5. KOTLER Philip: Marketing Management. Přel. Ing. Václav Dolanský, Ing. Stanislav Jurnečka, 10.rozšířené vydání, Praha: Grada Publishing 2001, 720 stran, ISBN 80 - 247-0016-6
další dle doporučení vedoucího diplomové práce