Předmětem magisterské práce "Senioři jako cílová skupina na Internetu", je návrh tvorby komerčně orientované webové prezentace určené pro cílovou skupinu 50+. Práce se skládá ze tří částí. První část je věnována obecné charakteristice cílové skupiny. Ve druhé, praktické části, je provedena analýza současné konkurence. Použit byl Porterův 5ti fakto-rový model doplněný benchmarkingem. Na jejich základě je navržen komunikační mix budoucího portálu. Obsahem třetí části je návrh projektu tvorby webového portálu.
Anotace v angličtině
The subject of this master's thesis, called "Seniors as a target group on the Internet", is drafting a design of commercially-oriented website targeting the 50+ focus group. The work consists of three parts. The first part provides general characteristic of the focus group. The second, practical part analyses current competition. The Porter 5-factor model complemented by benchmarking was used. Based on it communication mix for the future portal is designed. The third part of this work contains a draft of a web portal creation pro-ject.
Klíčová slova
Senioři, webový portál, Internet, benchmarking
Klíčová slova v angličtině
Seniors, web portal, Internet, benchmarking
Rozsah průvodní práce
73 s.
Jazyk
CZ
Anotace
Předmětem magisterské práce "Senioři jako cílová skupina na Internetu", je návrh tvorby komerčně orientované webové prezentace určené pro cílovou skupinu 50+. Práce se skládá ze tří částí. První část je věnována obecné charakteristice cílové skupiny. Ve druhé, praktické části, je provedena analýza současné konkurence. Použit byl Porterův 5ti fakto-rový model doplněný benchmarkingem. Na jejich základě je navržen komunikační mix budoucího portálu. Obsahem třetí části je návrh projektu tvorby webového portálu.
Anotace v angličtině
The subject of this master's thesis, called "Seniors as a target group on the Internet", is drafting a design of commercially-oriented website targeting the 50+ focus group. The work consists of three parts. The first part provides general characteristic of the focus group. The second, practical part analyses current competition. The Porter 5-factor model complemented by benchmarking was used. Based on it communication mix for the future portal is designed. The third part of this work contains a draft of a web portal creation pro-ject.
Klíčová slova
Senioři, webový portál, Internet, benchmarking
Klíčová slova v angličtině
Seniors, web portal, Internet, benchmarking
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte dostupné zdroje k danému tématu. Stanovte cíl.
2. V teoretické části charakterizujte seniory jako cílovou skupinu na Internetu.
3. Analyzujte stávající nejvýznamnější portály zaměřené na cílovou skupinu.
4. Zhodnoťte výsledky analýzy a zobecněte poznatky.
5. Navrhněte projekt tvorby webového portálu s ohledem na cíle DP.
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte dostupné zdroje k danému tématu. Stanovte cíl.
2. V teoretické části charakterizujte seniory jako cílovou skupinu na Internetu.
3. Analyzujte stávající nejvýznamnější portály zaměřené na cílovou skupinu.
4. Zhodnoťte výsledky analýzy a zobecněte poznatky.
5. Navrhněte projekt tvorby webového portálu s ohledem na cíle DP.
Seznam doporučené literatury
Tellis, G. J. (2000): Reklama a podpora prodeje.
Kotler, P. (2007): Marketing management.
Vysekalová, J. (2007): Psychologie reklamy.
Vysekalová, J. (2010): Image a firemní identita.
Foret, M. (2003): Marketingový výzkum.
Nielsen, T. (2004): Použitelnost webových stránek.
Krug, S. (2010): Nenuťte uživatele přemýšlet.
Špinar, D. (2004): Tvoříme přístupné webové stránky.
Svozilová, A. (2006): Projektový management.
Pácl, P. (1998): Senioři jako čtenáři, posluchači a diváci hromadných sdělovacích prostředků.
Seznam doporučené literatury
Tellis, G. J. (2000): Reklama a podpora prodeje.
Kotler, P. (2007): Marketing management.
Vysekalová, J. (2007): Psychologie reklamy.
Vysekalová, J. (2010): Image a firemní identita.
Foret, M. (2003): Marketingový výzkum.
Nielsen, T. (2004): Použitelnost webových stránek.
Krug, S. (2010): Nenuťte uživatele přemýšlet.
Špinar, D. (2004): Tvoříme přístupné webové stránky.
Svozilová, A. (2006): Projektový management.
Pácl, P. (1998): Senioři jako čtenáři, posluchači a diváci hromadných sdělovacích prostředků.
Přílohy volně vložené
1 CD
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Student představil práci dle předepsané struktury. K obhajobě DP byly položeny následující otázky.
1.Pracoval jste s nějakými konkrétními hypotézami? Můžete je konkrétněji vyjádřit, než je zřejmé z diplomové práce?
Student si nastanovil konkrétní hypotézy, avšak hypotézy vyplývají z podstaty práce. Za hypotézu je mozné použít srovnání návštěvnosti portálů podobně zaměřených.
2.Shrňte možnosti využití návrhů projektové části.
Student představil plán aktivit vycházející z návrhu v projektové částu.
3.Pokusil jste se o testování vašich návrhů komerčně zaměřeného webu pro seniory?
Odpověď na tuto otázku byla záporná. Student sdělil, že vycházel ze studií, které našel mezi volně dostupnými zdroji.