Práce pojednává o sponzoringu v neziskovém sektoru. Představuje problematiku neziskových organizací, popisuje metody fundraisingu a zdroje financování. Analytická část je zaměřena na dvě neziskové organizace pro nevidomé (Tyfloservis a Tyflo Vysočina Jihlava) a na základě dotazníkového šetření zjišťuje aktuální stav sponzoringu a financování v těchto organizacích. V projektové části je navržena žádost k získání dotace z Evropského sociálního fondu.
Anotace v angličtině
This work discusses sponsoring in non-profit sector. It represents problems of non-profit organisations, describes the methods of fundraising and sources of financing. The analytical part focuses on two non-profit organisations for blind (Tyfloservis and Tyflo Vysočina Jihlava) and based on questionnaire survey it determines the current state of sponsoring and financing in these organisations. The project part outlines an application for obtaining grant from European Social Fund.
Práce pojednává o sponzoringu v neziskovém sektoru. Představuje problematiku neziskových organizací, popisuje metody fundraisingu a zdroje financování. Analytická část je zaměřena na dvě neziskové organizace pro nevidomé (Tyfloservis a Tyflo Vysočina Jihlava) a na základě dotazníkového šetření zjišťuje aktuální stav sponzoringu a financování v těchto organizacích. V projektové části je navržena žádost k získání dotace z Evropského sociálního fondu.
Anotace v angličtině
This work discusses sponsoring in non-profit sector. It represents problems of non-profit organisations, describes the methods of fundraising and sources of financing. The analytical part focuses on two non-profit organisations for blind (Tyfloservis and Tyflo Vysočina Jihlava) and based on questionnaire survey it determines the current state of sponsoring and financing in these organisations. The project part outlines an application for obtaining grant from European Social Fund.
1. Zpracujte teoretická východiska práce se zaměřením na téma práce, věnujte se specifikům netržních a sociálních služeb.
2. Zpracujte analýzu současného stavu využití sponzoringu ve zvolené organizaci, proveďte marketingový výzkum u zvolené cílové skupiny.
3. Vyhodnoťte získaná data a vyvoďte závěry výzkumu.
4. Navrhněte koncepci efektivního využití sponzoringu v prostředí netržních a sociálních služeb.
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte teoretická východiska práce se zaměřením na téma práce, věnujte se specifikům netržních a sociálních služeb.
2. Zpracujte analýzu současného stavu využití sponzoringu ve zvolené organizaci, proveďte marketingový výzkum u zvolené cílové skupiny.
3. Vyhodnoťte získaná data a vyvoďte závěry výzkumu.
4. Navrhněte koncepci efektivního využití sponzoringu v prostředí netržních a sociálních služeb.
Seznam doporučené literatury
ŠEDIVÝ, M., MEDLÍKOVÁ, O., Úspěšná nezisková organizace, Grada Publishing, Praha 2009, 154 s., ISBN 978-80-247-2707-3
RUŽIČKOVÁ, R., Neziskové organizace, Nakladatelství ANAG, Olomouc 2009, 247 s., ISBN 978-807263-538-2
POLÁČKOVÁ, Z., Fundraisingové aktivity: jak získávat finanční prostředky od místní komunity, Portál, Praha 2005, 120 s., ISBN 80-7178-694-2
VYSEKALOVÁ, J., Psychologie reklamy, Grada Publishing, Praha 2002, 264 s., ISBN 80-247-0402-1
Seznam doporučené literatury
ŠEDIVÝ, M., MEDLÍKOVÁ, O., Úspěšná nezisková organizace, Grada Publishing, Praha 2009, 154 s., ISBN 978-80-247-2707-3
RUŽIČKOVÁ, R., Neziskové organizace, Nakladatelství ANAG, Olomouc 2009, 247 s., ISBN 978-807263-538-2
POLÁČKOVÁ, Z., Fundraisingové aktivity: jak získávat finanční prostředky od místní komunity, Portál, Praha 2005, 120 s., ISBN 80-7178-694-2
VYSEKALOVÁ, J., Psychologie reklamy, Grada Publishing, Praha 2002, 264 s., ISBN 80-247-0402-1
Přílohy volně vložené
1 CD
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Studentka představila zkušební komisi svou diplomovou práci dle předepsané struktury. Byly přečteny posudky vedoucího práce a oponenta. Studentka dostala prostor vyjádřit se k připomínkám a zodpovědět na níže položené otázky.
Oponent práce - Bačuvčík, Ph.D.
Proč byla zvolena metoda dotazníkového šetření se dvěma respondenty? Proč nebyla zvolena metoda hloubkových rozhovorů, která by mohla odhalit víc z pozadí problému?
Na str. 69 se píše: "Projekt byl vyhodnocen jako přínosný." Kým a na základě jakých kritérií?
Prosil bych o reakci na mou výhradu týkající se jisté nekonzistence textu a rozporu s názvem práce a zadáním.
Studentka odpověděla na všechny položené otázky, ale obhajoba byla velmi nepřesvědčivá, takže komise se shodla na výsledku E-dostatečně.