Cílem mé diplomové práce je vytvoření projektu komunikační strategie mateřského centra Srdíčko v Trenčíně. K dosažení tohoto cíle byla práce rozdělena do 3 částí. V teoretické se zaměřuji na neziskový sektor a neziskové organizace na Slovensku (ale iv EU), komuni-kačním mixem a komunikací organizaci a komunikací žen na mateřské / rodičovské dovo-lené. Teoretickou část uzavírá stanovení hlavního cíle práce, pracovních hypotéz a metodi-kou práce.
V praktické části představuji občanské sdružení MC Srdíčko, jeho strukturu, poslání a cíle a analyzuje jeho současnou komunikační politiku. Na základě dotazníkového průzkumu vyhodnocujem získané data a interpretujem jeho výsledky, vytvořím SWOT analýzu a ana-lýzu konkurence.
Projektová část obsahuje konkrétní návrh projektu na tvorbu komunikační politiky MC Srdičko
Anotace v angličtině
The aim of my diploma work is to create communication strategies of MC Srdiečko in Trencin. For achieving this goal, the work was divided into 3 parts.
In theoretical part I focus on the nonprofit sector and nonprofit organizations in Slovak (as well as EU), the communication mix and communications of organization and communica-tion of women on maternity / parental leave. The theoretical part concludes the determina-tion of the main goals of this work, work hypotheses and methodology of work.
The practical part introduces MC Srdiečko , its structure, mission, aims and analysing the current communication policy. On the basis of a questionnaire survey, I evaluate the data and interpret the results, create a SWOT analysis and competitor analysis.
The project includes a specific part of a project proposal for the creation of a communica-tion policy MC Srdiečko.
Klíčová slova
nezisková organizace, marketingová komunikace, komunikační strategie, mateřské centrum
Klíčová slova v angličtině
nonprofit organization, marketing communication, communication strategy, the parent center
Rozsah průvodní práce
91
Jazyk
CZ
Anotace
Cílem mé diplomové práce je vytvoření projektu komunikační strategie mateřského centra Srdíčko v Trenčíně. K dosažení tohoto cíle byla práce rozdělena do 3 částí. V teoretické se zaměřuji na neziskový sektor a neziskové organizace na Slovensku (ale iv EU), komuni-kačním mixem a komunikací organizaci a komunikací žen na mateřské / rodičovské dovo-lené. Teoretickou část uzavírá stanovení hlavního cíle práce, pracovních hypotéz a metodi-kou práce.
V praktické části představuji občanské sdružení MC Srdíčko, jeho strukturu, poslání a cíle a analyzuje jeho současnou komunikační politiku. Na základě dotazníkového průzkumu vyhodnocujem získané data a interpretujem jeho výsledky, vytvořím SWOT analýzu a ana-lýzu konkurence.
Projektová část obsahuje konkrétní návrh projektu na tvorbu komunikační politiky MC Srdičko
Anotace v angličtině
The aim of my diploma work is to create communication strategies of MC Srdiečko in Trencin. For achieving this goal, the work was divided into 3 parts.
In theoretical part I focus on the nonprofit sector and nonprofit organizations in Slovak (as well as EU), the communication mix and communications of organization and communica-tion of women on maternity / parental leave. The theoretical part concludes the determina-tion of the main goals of this work, work hypotheses and methodology of work.
The practical part introduces MC Srdiečko , its structure, mission, aims and analysing the current communication policy. On the basis of a questionnaire survey, I evaluate the data and interpret the results, create a SWOT analysis and competitor analysis.
The project includes a specific part of a project proposal for the creation of a communica-tion policy MC Srdiečko.
Klíčová slova
nezisková organizace, marketingová komunikace, komunikační strategie, mateřské centrum
Klíčová slova v angličtině
nonprofit organization, marketing communication, communication strategy, the parent center
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte rešerši dostupné literatury z oblasti marketingu neziskového sektoru s důrazem na komunikační strategii a formulujte teoretická východiska pro analýzu současných forem komunikace občanského sdružení MC Srdiečko.
2. Stanovte pracovní hypotézy diplomové práce a její cíl.
3. Analyzujte činnost občanského sdružení MC Srdiečko, zaměřte se na její současnou komunikační strategii.
4. Zhodnoťte výsledky analýzy a ověřte platnost pracovních hypotéz.
5. Na základě vyvozených závěrů navrhněte projekt komunikační strategie pro občanské sdružení MC Srdiečko.
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte rešerši dostupné literatury z oblasti marketingu neziskového sektoru s důrazem na komunikační strategii a formulujte teoretická východiska pro analýzu současných forem komunikace občanského sdružení MC Srdiečko.
2. Stanovte pracovní hypotézy diplomové práce a její cíl.
3. Analyzujte činnost občanského sdružení MC Srdiečko, zaměřte se na její současnou komunikační strategii.
4. Zhodnoťte výsledky analýzy a ověřte platnost pracovních hypotéz.
5. Na základě vyvozených závěrů navrhněte projekt komunikační strategie pro občanské sdružení MC Srdiečko.
Seznam doporučené literatury
BAČUVČÍK, Radim. Marketing neziskového sektoru. Vyd.1. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací, 2006. 155 s. ISBN 8073184362
HANNAGAN, Tim; NOVOTNÁ, Jana. Marketing pro neziskový sektor. Vyd. 1. Praha : Management Press, 1996. 205 s. ISBN 80 ? 85943- 07- 7
REKTOŘÍK, Jaroslav. Organizace neziskového sektoru: základy ekonomiky, teorie a řízení. Vyd. 1. Praha: Ekopress, 2001.177 s . ISBN 8086119416
ŠEDIVÝ, Marek; Úspěšná nezisková organizace. 1. vyd. Praha : Grada, 2009. 154 s. ISBN 978-80-247-2707-3
ŠIMKOVÁ, Eva. Management a marketing v raxi neziskových organizací. Vyd. 3.Gaudeamus, 2008.173 s. ISBN 978-80-7041-083-07
Čítanka pre neziskové organizácie. 1. vyd. Bratislava: Centrum prevencie a riešenia konfliktov, 1998. 199 s. ISBN 80-967890-5-8
Seznam doporučené literatury
BAČUVČÍK, Radim. Marketing neziskového sektoru. Vyd.1. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací, 2006. 155 s. ISBN 8073184362
HANNAGAN, Tim; NOVOTNÁ, Jana. Marketing pro neziskový sektor. Vyd. 1. Praha : Management Press, 1996. 205 s. ISBN 80 ? 85943- 07- 7
REKTOŘÍK, Jaroslav. Organizace neziskového sektoru: základy ekonomiky, teorie a řízení. Vyd. 1. Praha: Ekopress, 2001.177 s . ISBN 8086119416
ŠEDIVÝ, Marek; Úspěšná nezisková organizace. 1. vyd. Praha : Grada, 2009. 154 s. ISBN 978-80-247-2707-3
ŠIMKOVÁ, Eva. Management a marketing v raxi neziskových organizací. Vyd. 3.Gaudeamus, 2008.173 s. ISBN 978-80-7041-083-07
Čítanka pre neziskové organizácie. 1. vyd. Bratislava: Centrum prevencie a riešenia konfliktov, 1998. 199 s. ISBN 80-967890-5-8
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Studentka představila zkušební komisi svou diplomovou práci dle předepsané struktury.
Byly přečteny posudky vedoucího práce a oponentky. Studentka dostala prostor vyjádřit se k připomínkám a zodpovědět na níže položené otázky.
V posudcích byly položeny tyto otázky (PhDr. Gregarová, ot. č. 1 - 3, Bačuvčík, Ph.D. - ot. č. 4):
1. V teoretické části DP poměrně hodně opouštíte "tradiční" literární zdroje, využíváte zdroje "online". Proč? (dostupnost, aktuálnost, zastaralost?)
2. V práci není vyjádřeno, zda dotyčné centrum trpí nedostatkem návštěvníků nebo ne. Mohla byste, prosím, informace v tomto smyslu doplnit?
3. Pokud prodej časopisu Srdiečko nepokryje výrobní náklady, uvažovala byste o inzerci? Pokud ano, jaká inzerce by přicházela v úvahu?
4. Prosím případně o komentář k mým výhradám týkajícím se další segmentace respondentek průzkumu a navrhovaného časopisu.
Odpovědi: Studentka plně odpověděla na položené otázky.
Doplňující otázky:
Jak byste komunikovala s donátory, jak byste vybírala vhodné subjekty k oslovení? Otázka zodpovězena.
Jak probíhá financování dané organizace? Otázka zodpovězena.