Tato diplomová práce na téma Specifika komunikace se zákazníky sociálních a neziskových služeb je tvořena třemi částmi ? teoretickou, praktickou a projektovou.
Teoretická část je zaměřena na neziskovou sféru a prostředí sociálních služeb, které jsou pro ni typické. Také věnuje pozornost komunikaci, zákazníkům a pracovníkům sociálních služeb v neziskové organizaci a přitom se snaží hledat specifika v komunikaci mezi nimi.
Praktická část je průzkumnou sondou, zaměřující se na specifika komunikace se zákazníky Charity Svaté rodiny Luhačovice, jako tradičního poskytovatele sociálních služeb v lázeňském městě Luhačovice.
Projektová část navazuje na praktickou a zabývá se konkrétním projektem, který je návrhem vhodné komunikační kampaně pro Charitu Svaté rodiny Luhačovice.
Anotace v angličtině
This diploma work with the topic The Specifics of Communication With Customers of Social and Non-profit Services is divided into three parts ? the theoretical part, the practical one, and the project.
The theoretical part is focused on non-profit sphere and surroundings of social services which are typical for them. There is also mentioned communication, clients and workers of social services in non-profit organization. It tries to find some particularity in the communication among them.
The practical part is the exploratory probe that concentrates on the particularities of the communication with clients of The Charity of Saint Family in Luhačovice which is a traditional provider of social services in spa town Luhačovice.
The project relates to the practical part and it concerns with the particular project that is the proposal of the appropriate communicative campaign for The Charity of Saint Family in Luhačovice.
Klíčová slova
Neziskový sektor, nezisková organizace, sociální služby, komunikace, zákazník (klient, uživatel), sociální pracovník.
Klíčová slova v angličtině
Non-profit sphere, non-profit organization, social services, communication, a customer (a client, a user of social services), a social worker.
Rozsah průvodní práce
121 s.
Jazyk
CZ
Anotace
Tato diplomová práce na téma Specifika komunikace se zákazníky sociálních a neziskových služeb je tvořena třemi částmi ? teoretickou, praktickou a projektovou.
Teoretická část je zaměřena na neziskovou sféru a prostředí sociálních služeb, které jsou pro ni typické. Také věnuje pozornost komunikaci, zákazníkům a pracovníkům sociálních služeb v neziskové organizaci a přitom se snaží hledat specifika v komunikaci mezi nimi.
Praktická část je průzkumnou sondou, zaměřující se na specifika komunikace se zákazníky Charity Svaté rodiny Luhačovice, jako tradičního poskytovatele sociálních služeb v lázeňském městě Luhačovice.
Projektová část navazuje na praktickou a zabývá se konkrétním projektem, který je návrhem vhodné komunikační kampaně pro Charitu Svaté rodiny Luhačovice.
Anotace v angličtině
This diploma work with the topic The Specifics of Communication With Customers of Social and Non-profit Services is divided into three parts ? the theoretical part, the practical one, and the project.
The theoretical part is focused on non-profit sphere and surroundings of social services which are typical for them. There is also mentioned communication, clients and workers of social services in non-profit organization. It tries to find some particularity in the communication among them.
The practical part is the exploratory probe that concentrates on the particularities of the communication with clients of The Charity of Saint Family in Luhačovice which is a traditional provider of social services in spa town Luhačovice.
The project relates to the practical part and it concerns with the particular project that is the proposal of the appropriate communicative campaign for The Charity of Saint Family in Luhačovice.
Klíčová slova
Neziskový sektor, nezisková organizace, sociální služby, komunikace, zákazník (klient, uživatel), sociální pracovník.
Klíčová slova v angličtině
Non-profit sphere, non-profit organization, social services, communication, a customer (a client, a user of social services), a social worker.
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte teoretická východiska k tématu práce.
2. Specifikujte oblast sociálních služeb a marketingu neziskového sektoru a používané formy komunikace v těchto oblastech.
3. Připravte vhodnou metodiku výzkumné části vzhledem k tématu práce.
4. Realizujte průzkumnou sondu zaměřenou na komunikaci se zákazníky sociálních a neziskových služeb.
5. Zpracujte a vyhodnoťte získaná data, včetně jejich interpretace.
6. Prezentujte výsledky výzkumu, shrňte a navrhněte doporučení pro praxi.
7. Připravte projekt na zaměřený komunikaci se zákazníky.
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte teoretická východiska k tématu práce.
2. Specifikujte oblast sociálních služeb a marketingu neziskového sektoru a používané formy komunikace v těchto oblastech.
3. Připravte vhodnou metodiku výzkumné části vzhledem k tématu práce.
4. Realizujte průzkumnou sondu zaměřenou na komunikaci se zákazníky sociálních a neziskových služeb.
5. Zpracujte a vyhodnoťte získaná data, včetně jejich interpretace.
6. Prezentujte výsledky výzkumu, shrňte a navrhněte doporučení pro praxi.
7. Připravte projekt na zaměřený komunikaci se zákazníky.
Seznam doporučené literatury
BAČUVČÍK, R. Marketing neziskového sektoru. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací, 2006. ISBN 80-73184-36-2.
KOZEL, R. Moderní marketingový výzkum. Praha: Grada, 2006. ISBN 80-24709-66-X.
MOLEK, J. Marketing sociálních služeb. Praha: Výzkumný ústav práce a sociálních věcí, 2009. ISBN 978-80-7416-026-4.
ŠEDIVÝ, M.; MEDLÍKOVÁ, O. Úspěšná nezisková organizace. Praha: Grada, 2009. ISBN 978-80-247-2707-3.
VAŠTÍKOVÁ, M. Marketing služeb: efektivně a moderně. Praha: Grada, 2008. ISBN 978-80-247-2721-9.
Seznam doporučené literatury
BAČUVČÍK, R. Marketing neziskového sektoru. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací, 2006. ISBN 80-73184-36-2.
KOZEL, R. Moderní marketingový výzkum. Praha: Grada, 2006. ISBN 80-24709-66-X.
MOLEK, J. Marketing sociálních služeb. Praha: Výzkumný ústav práce a sociálních věcí, 2009. ISBN 978-80-7416-026-4.
ŠEDIVÝ, M.; MEDLÍKOVÁ, O. Úspěšná nezisková organizace. Praha: Grada, 2009. ISBN 978-80-247-2707-3.
VAŠTÍKOVÁ, M. Marketing služeb: efektivně a moderně. Praha: Grada, 2008. ISBN 978-80-247-2721-9.
Přílohy volně vložené
1 CD ROM
Přílohy vázané v práci
ilustrace, schémata, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Studentka představila zkušební komisi svou diplomovou práci dle předepsané struktury.
Byly přečteny posudky vedoucí práce a oponentky. Studentka dostala prostor vyjádřit se k připomínkám a zodpovědět na níže položené otázky.
V posudcích byly položeny tyto otázky (PhDr. Kotyzová - ot. č. 1, doc. Gregar - ot. č. 2):
Odpovědi: Studentka plně odpověděla na položené otázky.
1. Navrhněte a stručně komentujte jasnou strukturu komunikační kampaně.
2. Z výše uvedeného důvodu prosím, aby studentka při obhajobě stručně prezentovala projekt - návrh komunikační kampaně (s. 108) se všemi základními potřebnými údaji, v rozsahu jedné strany A4.
V rámci diskuze se zkušební komisí studentka zodpověděla dané otázky.