Ve své bakalářské práci se zaměřuji na vzdělávání ve waldorfských školách. Popisuji cíle a specifika výuky. Do jaké míry se podílí rodiče na chodu waldorfské školy. Ve svém výzkumném šetření se zaměřuji na otázky, jak své každodenní působení ve waldorfské škole vnímají děti a pedagogové.
Anotace v angličtině
In my undergraduate thesis I refer to education in Waldorf schools.I describe the objectives and specifics of teaching.Especially, how much is the running of the Waldorf schools affected by parents.In my research I point to issues of everyday work in the waldorf school and how is it perceived by children and teachers.
Klíčová slova
osobnost dítěte, waldorfská pedagogika, spolupráce rodin, autorita, kvalitativní výzkum, rozhovory, pozorování, dotazníky, tradiční školy
Klíčová slova v angličtině
Child's personality, Waldorf education, cooperation of families, authority, qualitative research, interviews, observation, questionnaires, traditional schools
Rozsah průvodní práce
43 s. (64 828 znaků)
Jazyk
-
Anotace
Ve své bakalářské práci se zaměřuji na vzdělávání ve waldorfských školách. Popisuji cíle a specifika výuky. Do jaké míry se podílí rodiče na chodu waldorfské školy. Ve svém výzkumném šetření se zaměřuji na otázky, jak své každodenní působení ve waldorfské škole vnímají děti a pedagogové.
Anotace v angličtině
In my undergraduate thesis I refer to education in Waldorf schools.I describe the objectives and specifics of teaching.Especially, how much is the running of the Waldorf schools affected by parents.In my research I point to issues of everyday work in the waldorf school and how is it perceived by children and teachers.
Klíčová slova
osobnost dítěte, waldorfská pedagogika, spolupráce rodin, autorita, kvalitativní výzkum, rozhovory, pozorování, dotazníky, tradiční školy
Klíčová slova v angličtině
Child's personality, Waldorf education, cooperation of families, authority, qualitative research, interviews, observation, questionnaires, traditional schools
Zásady pro vypracování
-
Zásady pro vypracování
-
Seznam doporučené literatury
-
Seznam doporučené literatury
-
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
1. Vystoupení studentky
2. Otázky vedoucího a oponenta BP - viz posudky
- odpověděla vyčerpávajícím způsobem
3. doc. Bakošová: Jaká jsou rizika přestupu z waldorfské ZŠ na "klasickou SŠ"?
- odpověděla vyčerpávajícím způsobem