Diplomová práce se zabývá problematikou řízení image velké firmy. Pro potřeby práce je zvoleno řízení image společnosti T-Mobile Česká republika.
V teoretické části je nastíněna problematika řízení image, korporátní identity a metodické přístupy k analýze image.
Následuje praktická část, která seznamuje se společností T-Mobile a posléze se detailně zaobírá prvky firemní identity společnosti a image, analyzuje výzkumy image T-Mobilu.
Poslední část-projektová, se zabývá možností jak ještě efektivněji řídit image a zlepšit tak celkový obraz společnosti v očích zákazníků.
Anotace v angličtině
Dissertation deals with the issue of image management in large company. For the purpose of this work is selected image management of company called T-Mobile Czech Republic.
The theoretical part outlines issue around image management, corporate identity and met-hodological approaches to image analysis.
Followed by a practical section which introduces T-Mobile company, then discusses in detail the elements of corporate identity and image, analyzes image researches about T-Mobile.
The last part - the project considers how to improve the image management even more and therefore enhance the brand image in the eyes of customers.
Klíčová slova
Image, řízení image, firemní identita, T-Mobile Česká republika
Diplomová práce se zabývá problematikou řízení image velké firmy. Pro potřeby práce je zvoleno řízení image společnosti T-Mobile Česká republika.
V teoretické části je nastíněna problematika řízení image, korporátní identity a metodické přístupy k analýze image.
Následuje praktická část, která seznamuje se společností T-Mobile a posléze se detailně zaobírá prvky firemní identity společnosti a image, analyzuje výzkumy image T-Mobilu.
Poslední část-projektová, se zabývá možností jak ještě efektivněji řídit image a zlepšit tak celkový obraz společnosti v očích zákazníků.
Anotace v angličtině
Dissertation deals with the issue of image management in large company. For the purpose of this work is selected image management of company called T-Mobile Czech Republic.
The theoretical part outlines issue around image management, corporate identity and met-hodological approaches to image analysis.
Followed by a practical section which introduces T-Mobile company, then discusses in detail the elements of corporate identity and image, analyzes image researches about T-Mobile.
The last part - the project considers how to improve the image management even more and therefore enhance the brand image in the eyes of customers.
Klíčová slova
Image, řízení image, firemní identita, T-Mobile Česká republika
1. Zpracujte teoretická východiska práce se zaměřením na image firmy.
2. Proveďte analýzu současné pozice firmy T-Mobile Česká republika na českém trhu.
3. Proveďte analýzu konkurence zvolené firmy ve vztahu k budování image a zhodnoťte výsledky.
4. Analyzujte míru řízení image T-Mobile Česká republika.
5. Zpracujte návrh projektu strategie vedoucí k posílení image této firmy.
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte teoretická východiska práce se zaměřením na image firmy.
2. Proveďte analýzu současné pozice firmy T-Mobile Česká republika na českém trhu.
3. Proveďte analýzu konkurence zvolené firmy ve vztahu k budování image a zhodnoťte výsledky.
4. Analyzujte míru řízení image T-Mobile Česká republika.
5. Zpracujte návrh projektu strategie vedoucí k posílení image této firmy.
Seznam doporučené literatury
Image a firemní identita, J. Vysekalová, J. Mikeš, Praha: Grada Publishing, 2009. ISBN: 978-80-247-2790-5.
Corporate identity: učební text, V. Svoboda, Zlín: Univerzita Tomáše Bati, 2003. ISBN: 80-7318-106-1.
Public relations moderně a účinně, V. Svoboda, Praha: Grada Publishing, 2009. ISBN: 978-80-247-2866-7.
Marketingová komunikace, P. de Pelsmacker, M. Geuens, J. Bergh. Praha: Grada Publishing, 2003. ISBN: 80-247-0254-1.
Jak psát reklamní text. Z. Křížek, I. Crha. Praha: Grada Publishing, 2008. ISBN: 978-80-247-2452-2.
Seznam doporučené literatury
Image a firemní identita, J. Vysekalová, J. Mikeš, Praha: Grada Publishing, 2009. ISBN: 978-80-247-2790-5.
Corporate identity: učební text, V. Svoboda, Zlín: Univerzita Tomáše Bati, 2003. ISBN: 80-7318-106-1.
Public relations moderně a účinně, V. Svoboda, Praha: Grada Publishing, 2009. ISBN: 978-80-247-2866-7.
Marketingová komunikace, P. de Pelsmacker, M. Geuens, J. Bergh. Praha: Grada Publishing, 2003. ISBN: 80-247-0254-1.
Jak psát reklamní text. Z. Křížek, I. Crha. Praha: Grada Publishing, 2008. ISBN: 978-80-247-2452-2.
Přílohy volně vložené
1 CD
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Studentka představila zkušební komisi svou bakalářskou práci dle předepsané struktury.
V oponentském posudku byly položeny níže uvedené otázky (doc. Vysekalová):
1) Co je důležité pro tvorbu image? Jaká je vazba na PR?
2) Jaký je rozdíl mezi řízením image malých a velkých firem?
3) Jakým způsobem je možné zpracovat výsledky metody "koláže"? V jakých případech tuto metodu využíváme a co nám přináší?
Odpovědi: Studentka plně zodpověděla otázky stanovené oponentkou.
Oponentka vytkla nenaplnění některých bodů v práci (viz. posudek).
Po diskuzi s oponentkou práce komise stanovila celkové hodnocení práce.