Cílem této diplomové práce je analyzovat současný stav komunikace Baby clubu Kenny a následně na základě provedené analýzy vytvořit projekt komunikační strategie pro zajištění větší návštěvnosti a zviditelnění baby clubu. Práce se skládá z teoretické, praktické a pro-jektové části. Teoretická část je zaměřena na marketing služeb a marketingový mix služeb, oblast marketingové komunikace a na nástroje komunikačního mixu. Praktická část zahr-nuje analýzu makroprostředí i mikroprostředí a její vyhodnocení, analýzu komunikace konkurence, analýzu současných marketingových aktivit baby clubu Kenny a další šetření. Neméně důležitou, závěrečnou částí diplomové práce je zpracování projektu marketingové komunikační strategie Baby clubu Kenny. Navržený projekt je poté podroben nákladové a časové analýze.
Anotace v angličtině
The main goal of the diploma thesis is to make an analysis of communication of Baby club Kenny and create a project based on the results of the analysis which should increase the number of visitors and should make the club more popular. The thesis consists of the theo-retical, practical and project part. The theoretical part deals with service marketing and marketing mix of services, marketing communications and tools of communication mix. The practical part includes microenvironment and macroenvironment analysis, its results, communication analysis of the competition and analysis of contemporary marketing tools used by Baby club Kenny. The last, but not least important is the project part of the thesis, which deals with new marketing communication project for Baby club Kenny. The project includes time and costs analysis, as well.
Klíčová slova
marketing služeb, marketing volného času, makroprostředí, mikroprostředí, baby club, kojenecké plavání, plavání kojenců a batolat, plavecký klub
Klíčová slova v angličtině
service marketing, free time marketing, macroenvironment, microenvironment, baby club, baby swimming, toddler swimming, swimming club
Rozsah průvodní práce
108 s. (25085 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Cílem této diplomové práce je analyzovat současný stav komunikace Baby clubu Kenny a následně na základě provedené analýzy vytvořit projekt komunikační strategie pro zajištění větší návštěvnosti a zviditelnění baby clubu. Práce se skládá z teoretické, praktické a pro-jektové části. Teoretická část je zaměřena na marketing služeb a marketingový mix služeb, oblast marketingové komunikace a na nástroje komunikačního mixu. Praktická část zahr-nuje analýzu makroprostředí i mikroprostředí a její vyhodnocení, analýzu komunikace konkurence, analýzu současných marketingových aktivit baby clubu Kenny a další šetření. Neméně důležitou, závěrečnou částí diplomové práce je zpracování projektu marketingové komunikační strategie Baby clubu Kenny. Navržený projekt je poté podroben nákladové a časové analýze.
Anotace v angličtině
The main goal of the diploma thesis is to make an analysis of communication of Baby club Kenny and create a project based on the results of the analysis which should increase the number of visitors and should make the club more popular. The thesis consists of the theo-retical, practical and project part. The theoretical part deals with service marketing and marketing mix of services, marketing communications and tools of communication mix. The practical part includes microenvironment and macroenvironment analysis, its results, communication analysis of the competition and analysis of contemporary marketing tools used by Baby club Kenny. The last, but not least important is the project part of the thesis, which deals with new marketing communication project for Baby club Kenny. The project includes time and costs analysis, as well.
Klíčová slova
marketing služeb, marketing volného času, makroprostředí, mikroprostředí, baby club, kojenecké plavání, plavání kojenců a batolat, plavecký klub
Klíčová slova v angličtině
service marketing, free time marketing, macroenvironment, microenvironment, baby club, baby swimming, toddler swimming, swimming club
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte rešerši literatury týkající se specifik marketingového plánování v oblasti služeb a volnočasových aktivit, s důrazem na nastavení marketingových komunikací. Zohledněte trendy.
2. Formulujte pracovní hypotézy a cíle práce, stanovte metody a postupy.
3. Na základě Vámi stanovených kritérií analyzujte marketingové prostředí společnosti Baby Club KENNY a jeho dosavadní marketingové komunikace vzhledem ke konkurenci. Dbejte na objektivitu a podloženost výsledků analýz.
4. Zpracujte projekt komunikační strategie společnosti Baby Club KENNY, včetně nákladů na inovaci a očekávaných přínosů, vycházející z výsledků předchozích analýz.
5. Verifikujte hypotézy, stanovte závěry a doporučení pro vybranou firmu.
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte rešerši literatury týkající se specifik marketingového plánování v oblasti služeb a volnočasových aktivit, s důrazem na nastavení marketingových komunikací. Zohledněte trendy.
2. Formulujte pracovní hypotézy a cíle práce, stanovte metody a postupy.
3. Na základě Vámi stanovených kritérií analyzujte marketingové prostředí společnosti Baby Club KENNY a jeho dosavadní marketingové komunikace vzhledem ke konkurenci. Dbejte na objektivitu a podloženost výsledků analýz.
4. Zpracujte projekt komunikační strategie společnosti Baby Club KENNY, včetně nákladů na inovaci a očekávaných přínosů, vycházející z výsledků předchozích analýz.
5. Verifikujte hypotézy, stanovte závěry a doporučení pro vybranou firmu.
Seznam doporučené literatury
KOTLER, Philip. Moderní marketing. 1. vyd. Praha : Grada, 2007. 1041 s. ISBN 978-80-247-1545-2.
VAŠTÍKOVÁ, Miroslava. Marketing služeb : efektivně a moderně. 1. vyd. Praha : Grada, 2008. 232 s. ISBN 978-80-247-2721-9.
PELSMACKER, Patrick de,. Marketingová komunikace. Praha : Grada, 2003. 581 s., [16] s. barev. obr. příl. : ISBN 80-247-0254-1.
SVOBODA, Václav. Public relations moderně a účinně. 2., aktualiz. a dopl. vyd. Praha : Grada, 2009. 239 s. ISBN 978-80-247-2866-7.
VYSEKALOVÁ, Jitka; MIKEŠ, Jiří. Reklama : jak dělat reklamu. 3., aktualiz. a dopl. vyd. Praha : Grada, 2010. 208 s. ISBN 978-80-247-3492-7.
Seznam doporučené literatury
KOTLER, Philip. Moderní marketing. 1. vyd. Praha : Grada, 2007. 1041 s. ISBN 978-80-247-1545-2.
VAŠTÍKOVÁ, Miroslava. Marketing služeb : efektivně a moderně. 1. vyd. Praha : Grada, 2008. 232 s. ISBN 978-80-247-2721-9.
PELSMACKER, Patrick de,. Marketingová komunikace. Praha : Grada, 2003. 581 s., [16] s. barev. obr. příl. : ISBN 80-247-0254-1.
SVOBODA, Václav. Public relations moderně a účinně. 2., aktualiz. a dopl. vyd. Praha : Grada, 2009. 239 s. ISBN 978-80-247-2866-7.
VYSEKALOVÁ, Jitka; MIKEŠ, Jiří. Reklama : jak dělat reklamu. 3., aktualiz. a dopl. vyd. Praha : Grada, 2010. 208 s. ISBN 978-80-247-3492-7.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Studentka představila zkušební komisi svou diplomovou práci dle předepsané struktury.
V oponentském posudku byly položeny níže uvedené otázky (Mgr. Kubíčková):
1. Jak byste charakterizovala positioning značky BC Kenny? Je budovaná představa v souladu s názorem cílové skupiny?
2. Je daný positioning v myslích (potenciálních) zákazníků dostatečně rozlišitelný od konkurence?
3. Myslí některý z uvedených subjektů (viz. přehled konkurence) i na možné rozšíření cílové skupiny, nebo se všichni zaměřují (pouze) na ženy na mateřské dovolené? Bylo by toto rozšíření efektivní, případně jakými způsoby byste oslovila zástupce jiných cílových skupin?
Odpovědi: Studentka plně odpověděla na položené otázky.