Diplomová práce se zabývá marketingovou strategií cestovního ruchu mikroregionu Mohelnicko. Teoretická část popisuje pojmy jako je cestovní ruch, destinační marketing, strategický marketing a marketingová komunikace. Analytická část představuje mikroregion Mohelnicko a jeho předpoklady cestovního ruchu. Analyzuje potřebné informace o mikroregionu. Vyhodnocení těchto analýz je podkladem pro projekt, který má za úkol podpořit rozvoj cestovního ruchu v mikroregionu a zviditelnit jej.
Anotace v angličtině
My graduation theses is engaged in tourism marketing strategy of Mohelnice microregion. Theoretical part describes notions like tourism, destination marketing, strategical marketing and marketing communication. Analytical part presents Mohelnice microregion and its tourism potential. It contains necessary information about microregion. Interpretation of these analysis are the base for a project. The main task of the project is to support tourism development in microregion and promote it efficiently.
Diplomová práce se zabývá marketingovou strategií cestovního ruchu mikroregionu Mohelnicko. Teoretická část popisuje pojmy jako je cestovní ruch, destinační marketing, strategický marketing a marketingová komunikace. Analytická část představuje mikroregion Mohelnicko a jeho předpoklady cestovního ruchu. Analyzuje potřebné informace o mikroregionu. Vyhodnocení těchto analýz je podkladem pro projekt, který má za úkol podpořit rozvoj cestovního ruchu v mikroregionu a zviditelnit jej.
Anotace v angličtině
My graduation theses is engaged in tourism marketing strategy of Mohelnice microregion. Theoretical part describes notions like tourism, destination marketing, strategical marketing and marketing communication. Analytical part presents Mohelnice microregion and its tourism potential. It contains necessary information about microregion. Interpretation of these analysis are the base for a project. The main task of the project is to support tourism development in microregion and promote it efficiently.
1. Zpracujte literární rešerši k nastavení marketingové strategie (od analýzy po realizaci) v oblasti cestovního ruchu, soustřeďte pozornost na marketingové komunikace a jejich trendy.
2.Stanovte cíle, metody a hypotézy práce.
3. Charakterizujte vybraný mikroregion a současný stav nastavení marketingových nástrojů.
4. Na základě analýzy sekundárních zdrojů dat (strategických dokumentů apod.) a primárního šetření sestavte SWOT analýzu pro produkt cestovního ruchu.
5. Sestavte marketingový plán pro zvolený produkt cestovního ruchu se všemi jeho náležitostmi.
6. Verifikujte hypotézy, určete možnosti a limity realizace projektu.
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte literární rešerši k nastavení marketingové strategie (od analýzy po realizaci) v oblasti cestovního ruchu, soustřeďte pozornost na marketingové komunikace a jejich trendy.
2.Stanovte cíle, metody a hypotézy práce.
3. Charakterizujte vybraný mikroregion a současný stav nastavení marketingových nástrojů.
4. Na základě analýzy sekundárních zdrojů dat (strategických dokumentů apod.) a primárního šetření sestavte SWOT analýzu pro produkt cestovního ruchu.
5. Sestavte marketingový plán pro zvolený produkt cestovního ruchu se všemi jeho náležitostmi.
6. Verifikujte hypotézy, určete možnosti a limity realizace projektu.
Seznam doporučené literatury
KIRÁĽOVÁ, Alžběta. Marketing : destinace cestovního ruchu. Praha : Ekopress, 2003. 173 s. ISBN 80-86119-56-4(brož.).
PALATKOVÁ, Monika. Marketingová strategie destinace cestovního ruchu : jak získat více příjmů z cestovního ruchu. Praha : Grada, 2006. 341 s. ISBN 80-247-1014-5(brož.)
ZELENKA, Josef. Marketing cestovního ruchu. Hradec Králové : Gaudeamus, 2007. 212 s. ISBN 978-80-7041-070-7(brož.).
FORETOVÁ, Věra; FORET, Miroslav. Jak rozvíjet místní cestovní ruch. Praha : Grada, 2001. 178 s. ISBN 802470207X.
KOTLER, Philip; KELLER, Kevin Lane. Marketing management. 1. vyd. Praha : Grada, 2007. 788 s. ISBN 978-80-247-1359-5(váz).
Seznam doporučené literatury
KIRÁĽOVÁ, Alžběta. Marketing : destinace cestovního ruchu. Praha : Ekopress, 2003. 173 s. ISBN 80-86119-56-4(brož.).
PALATKOVÁ, Monika. Marketingová strategie destinace cestovního ruchu : jak získat více příjmů z cestovního ruchu. Praha : Grada, 2006. 341 s. ISBN 80-247-1014-5(brož.)
ZELENKA, Josef. Marketing cestovního ruchu. Hradec Králové : Gaudeamus, 2007. 212 s. ISBN 978-80-7041-070-7(brož.).
FORETOVÁ, Věra; FORET, Miroslav. Jak rozvíjet místní cestovní ruch. Praha : Grada, 2001. 178 s. ISBN 802470207X.
KOTLER, Philip; KELLER, Kevin Lane. Marketing management. 1. vyd. Praha : Grada, 2007. 788 s. ISBN 978-80-247-1359-5(váz).
Přílohy volně vložené
1 CD
Přílohy vázané v práci
grafy
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Studentka představila zkušební komisi svoji diplomovou práci dle předepsané struktury.
Byly přečteny posudky vedoucího práce i oponenta.
1.V úvodu projektové části si stanovujete tři rozdílné cílové skupiny.
Myslíte si, že je možné všechny uvedené cílové skupiny oslovit jednou podobou navržené on-line hry? (Kubíčková, ot. dle posudku)
Studentka plně odpověděla na položenou otázku.
2.Zaměřujte se především na propagaci v rámci sociálních sítí, v internetovém prostředí, odkazujete se na nástroj buzz marketingu. Čím vzbudíte počáteční "buzz"? Jak dosáhnete toho, že o uvedené hře lidé začnou mluvit a že budou chtít navštívit danou internetovou stránkou? (Kubíčková, ot. dle posudku)
Studentka plně odpověděla na položenou otázku.
3.V rozpočtu na správu sociálních sítí a e-mailovou korespondenci máte alokován nulový rozpočet. Počítáte tedy v jiné položce s finančními zdroji na pracovníka/y, kteří se těmto činnostem budou věnovat? (Kubíčková, ot. dle posudku)
Studentka plně odpověděla na položenou otázku.
4.Co bude pro vás rozhodující při posuzování efektivity uvedených komunikačních nástrojů - virtuální nebo fyzická návštěvnost? (Kubíčková, ot. dle posudku)
Studentka plně odpověděla na položenou otázku.