Práce se zaměřuje na vnímání image značky Ryor u cílové skupiny zákaznic ve věku 20-26 let. V rámci teoretické části práce popisuje problematiku značky a její komunikaci na poli kosmetického průmyslu. Dále charakterizuje image a firemní identitu. Praktická část obsa-huje analýzu individuálních hloubkových rozhovorů s respondentkami zastupujícími cílo-vou skupinu. Na základě závěrů této analýzy práce předkládá návrh řešení komunikace, který obsahuje projektová část.
Anotace v angličtině
This dissertation is focused on image perception of the brand Ryor by the target group of female customers within 20-26 years of age. The theoretic part covers Ryor branding and the communicaton within the beauty industry. It also defines image and company identity. The practical part includes analysis of individual in-depth interviews with respondents re-presenting the target group. The project part presents suggestions for the communication strategy based on the outcomes of the analysis.
Klíčová slova
značka, image, výzkum image, dimenze image, firemní identita, prvky firemní identity, vizuální styl, logo, kosmetický průmysl
Klíčová slova v angličtině
brand, image, analyse of image, corporate identity,parts of corporate identity, visual style, logo, cosmetics industry
Rozsah průvodní práce
80 s.
Jazyk
CZ
Anotace
Práce se zaměřuje na vnímání image značky Ryor u cílové skupiny zákaznic ve věku 20-26 let. V rámci teoretické části práce popisuje problematiku značky a její komunikaci na poli kosmetického průmyslu. Dále charakterizuje image a firemní identitu. Praktická část obsa-huje analýzu individuálních hloubkových rozhovorů s respondentkami zastupujícími cílo-vou skupinu. Na základě závěrů této analýzy práce předkládá návrh řešení komunikace, který obsahuje projektová část.
Anotace v angličtině
This dissertation is focused on image perception of the brand Ryor by the target group of female customers within 20-26 years of age. The theoretic part covers Ryor branding and the communicaton within the beauty industry. It also defines image and company identity. The practical part includes analysis of individual in-depth interviews with respondents re-presenting the target group. The project part presents suggestions for the communication strategy based on the outcomes of the analysis.
Klíčová slova
značka, image, výzkum image, dimenze image, firemní identita, prvky firemní identity, vizuální styl, logo, kosmetický průmysl
Klíčová slova v angličtině
brand, image, analyse of image, corporate identity,parts of corporate identity, visual style, logo, cosmetics industry
Zásady pro vypracování
1. Popište značku, její specifika na poli kosmetického průmyslu.
2. Charakterizujte pojem image a popište metody jejího výzkumu.
3. Definujte corporate idnetity a její složky.
4. Popište vztah image a corporate identity.
5. Popište značku Ryor a její produkty, určete konkurenční pole.
6. Vymezte dimenze image značky Ryor, které budou předmětem analýzy.
7. Stanovte postup a cíle analýzy, proveďte analýzu.
8. Navrhněte řešení s využitím výsledků provedené analýzy.
Zásady pro vypracování
1. Popište značku, její specifika na poli kosmetického průmyslu.
2. Charakterizujte pojem image a popište metody jejího výzkumu.
3. Definujte corporate idnetity a její složky.
4. Popište vztah image a corporate identity.
5. Popište značku Ryor a její produkty, určete konkurenční pole.
6. Vymezte dimenze image značky Ryor, které budou předmětem analýzy.
7. Stanovte postup a cíle analýzy, proveďte analýzu.
8. Navrhněte řešení s využitím výsledků provedené analýzy.
Seznam doporučené literatury
CLEMENT, Mark N. Slovník marketingu. 1. vyd. Brno : Computer Press, 2004. 378 s. ISBN 80-251-0228-9.
ČERNÁ Jitka, Public Relations : komunikace organizací. 1. vyd. Praha : Vysoká škola finanční a správní, o.p.s., 88 s. ISBN 80-86754-65-0.
FORET, Miroslav. Marketingová komunikace. 1. vyd. Brno : Computer Press, 2003. 275 s. ISBN 80-7226-811-2.
KOHOUT, Jaroslav. Veřejné mínění, image a metody public relations. Praha, Managment Press, 1999, ISBN 80-7261-006-6.
KŘÍŽEK, Zdeněk, CRHA, Ivan. Jak psát reklamní text. 2. přeprac. vyd. Praha : Grada Publishing, 2003. 190 s. ISBN 80-247-0556-7.
OLINS, Wally. O značkách. Vyd. 1. Praha : Argo, 2009. 253 s. ISBN 978-80-257-0158-4.
PELSMACKER, Patrick De, GEUENS, Maggie, BERGH, Joeri Van den. Marketingová komunikace. Praha : Grada Publishing, 2003. 600 s. ISBN 80-247-0254-1.
SVOBODA, Václav. Public relations : moderně a účinně. 1. vyd. Praha : [s.n.], 2006. 240 s. ISBN 80-247-0564-8.
VYSEKALOVÁ, Jitka, MIKEŠ, Jiří. Image a firemní identita. 1. vyd. Praha : Grada, 2009. 192 s. ISBN 978-80-247-2790-5.
VYSEKALOVÁ, Jitka a kolektiv. Psychologie reklamy. 3.rozšířené a aktualizované vyd. Praha : Grada Publishing, 2007. 296 s. ISBN 978-80-247-2196-5.
Seznam doporučené literatury
CLEMENT, Mark N. Slovník marketingu. 1. vyd. Brno : Computer Press, 2004. 378 s. ISBN 80-251-0228-9.
ČERNÁ Jitka, Public Relations : komunikace organizací. 1. vyd. Praha : Vysoká škola finanční a správní, o.p.s., 88 s. ISBN 80-86754-65-0.
FORET, Miroslav. Marketingová komunikace. 1. vyd. Brno : Computer Press, 2003. 275 s. ISBN 80-7226-811-2.
KOHOUT, Jaroslav. Veřejné mínění, image a metody public relations. Praha, Managment Press, 1999, ISBN 80-7261-006-6.
KŘÍŽEK, Zdeněk, CRHA, Ivan. Jak psát reklamní text. 2. přeprac. vyd. Praha : Grada Publishing, 2003. 190 s. ISBN 80-247-0556-7.
OLINS, Wally. O značkách. Vyd. 1. Praha : Argo, 2009. 253 s. ISBN 978-80-257-0158-4.
PELSMACKER, Patrick De, GEUENS, Maggie, BERGH, Joeri Van den. Marketingová komunikace. Praha : Grada Publishing, 2003. 600 s. ISBN 80-247-0254-1.
SVOBODA, Václav. Public relations : moderně a účinně. 1. vyd. Praha : [s.n.], 2006. 240 s. ISBN 80-247-0564-8.
VYSEKALOVÁ, Jitka, MIKEŠ, Jiří. Image a firemní identita. 1. vyd. Praha : Grada, 2009. 192 s. ISBN 978-80-247-2790-5.
VYSEKALOVÁ, Jitka a kolektiv. Psychologie reklamy. 3.rozšířené a aktualizované vyd. Praha : Grada Publishing, 2007. 296 s. ISBN 978-80-247-2196-5.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Studentka představila zkušební komisi svou diplomovou práci dle předepsané struktury.
V oponentském posudku byly položeny níže uvedené otázky (PhDr. Gregarová):
1. Mohla byste uvést osobní zkušenost z realizovaného výzkumu a jeho zpracování?
2. Strana 57: kolik stojí krém a kolik obal, Bio kosmetika. V uvedené formě není zřejmé, kdo by měl na otázky odpovídat, jak a kým by měly být publikovány. Můžete vysvětlit?
3. Strana 71: PR chápete jen jako publicitu. Byly by možné a vhodné i jiné formy PR?
Odpovědi: Studentka odpověděla na všechny otázky stanovené v posudku.
Diskuze o oblasti media relations (Navrátilová, Ph.D.) - Studentka v rámci diskuze odpověděla na otázky.
doc. Štarchoň: Proč je opomíjena cílova skupina mužů? Otázka zodpovězena.