Diplomová práca pojednáva o sociálnom marketingu z hľadiska ochrany životného prostredia a environmentálnym problémov. Sociálny marketing sa zameriava predovšetkým na človeka a spoločnosť. Jeho cieľom je dosiahnutie zmeny, odmietnutia alebo zrieknutia sa zaužívaného správania pomocou princípov a techník marketingu. Sociálny marketing je pomerne novou úspešnou formou marketingu a podniky by si mali uvedomiť, že to je cesta úspechu firmy v dnešnom konkurenčnom boji v súlade so zachovaním životného prostredia.
Anotace v angličtině
Diploma thesis discusses about social marketing and end protecting environment and environmental problems. Social marketing primarily focus on human and society. Its aim is to achieve a change, rejection or abandonment old habits and behavior using marketing prin-ciples and techniques. Social marketing is a relatively new form of marketing and succes-sful business should be aware that this is the new way for success in today?s competitive battle in order to maintain the environment.
Klíčová slova
sociálny marketing, sociálny marketingový mix, ekologický marketing, green marketing, greenwashing, spoločenská zodpovednosť organizácie
Klíčová slova v angličtině
social marketing, social marketing mix, ecological marketing, green marketing, greenwashing, corporate social responsibility
Rozsah průvodní práce
92 s.
Jazyk
SK
Anotace
Diplomová práca pojednáva o sociálnom marketingu z hľadiska ochrany životného prostredia a environmentálnym problémov. Sociálny marketing sa zameriava predovšetkým na človeka a spoločnosť. Jeho cieľom je dosiahnutie zmeny, odmietnutia alebo zrieknutia sa zaužívaného správania pomocou princípov a techník marketingu. Sociálny marketing je pomerne novou úspešnou formou marketingu a podniky by si mali uvedomiť, že to je cesta úspechu firmy v dnešnom konkurenčnom boji v súlade so zachovaním životného prostredia.
Anotace v angličtině
Diploma thesis discusses about social marketing and end protecting environment and environmental problems. Social marketing primarily focus on human and society. Its aim is to achieve a change, rejection or abandonment old habits and behavior using marketing prin-ciples and techniques. Social marketing is a relatively new form of marketing and succes-sful business should be aware that this is the new way for success in today?s competitive battle in order to maintain the environment.
Klíčová slova
sociálny marketing, sociálny marketingový mix, ekologický marketing, green marketing, greenwashing, spoločenská zodpovednosť organizácie
Klíčová slova v angličtině
social marketing, social marketing mix, ecological marketing, green marketing, greenwashing, corporate social responsibility
Zásady pro vypracování
1. Vymezte teoretické koncepce týkající se oblasti sociální zodpovědnosti organizace a reklamního prostředí.
2. Stanovte cíle, metody, hypotézy a stanovte výzkumný soubor.
3. Analyzujte a interpretujte výsledné zjištění.
4. Navrhněte komunikační strategii kampaně se zaměřením na problematiku životního prostředí.
Zásady pro vypracování
1. Vymezte teoretické koncepce týkající se oblasti sociální zodpovědnosti organizace a reklamního prostředí.
2. Stanovte cíle, metody, hypotézy a stanovte výzkumný soubor.
3. Analyzujte a interpretujte výsledné zjištění.
4. Navrhněte komunikační strategii kampaně se zaměřením na problematiku životního prostředí.
Seznam doporučené literatury
GRANT, John. The green marketing manifesto. Chichester, England : John Wiley & Sons, 2007. 304 s. ISBN 978-0-470-72324-1.
PAVLÍK, Marek; BĚLČÍK, Martin. Společenská odpovědnost organizace: CSR v praxi a jak s ním dál. 1. vyd. Praha: Grada, 2010. 169 s. ISBN 978-80-247-3157-5.
KOŽENÁ, Marcela. Environmentální aspekty konkurenceschopnosti podniku. Vyd. 1. Pardubice: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správní, 2007. 176 s. ISBN 978-80-7395-039-2.
KOTLER, Philip; LEE, Nancy; ROBERTO, Ned. Social marketing: improving the quality of life. 2nd ed. Thousand Oaks, California: Sage, 2002. 438 s. ISBN 0761924345.
PETŘÍKOVÁ, Růžena. Společenská odpovědnost organizací. Vyd. 1. Ostrava: DTO CZ, 2008. 184 s. ISBN 978-80-02-02099-8.
VISSER, Wayne. The A to Z of corporate social responsibility: a complete reference guide to concepts, codes and organisations. Chichester, England: John Wiley & Sons, 2007. 535 s. ISBN 978-0-470-72395-1.
KOBIELA, Roman. Reklama: 200 tipů, které musíte znát. Vyd. 1. Brno: Computer Press, 2009. 161 s. ISBN 978-80-251-2300-3.
VYSEKALOVÁ, Jitka; MIKEŠ, Jiří. Reklama: jak dělat reklamu. 3. aktualiz. a dopl. vyd. Praha: Grada, 2010. 208 s. ISBN 978-80-247-3492-7.
KALKA, Jochen; ALLGAYER, Florian. Marketing podle cílových skupin. Vyd. 1. Brno: Computer Press, 2007. 270 s. ISBN 978-80-251-1617-3.
HILL, Dan. Emocenomie: vliv emocí na obchodní úspěch. 1. vyd. Praha: Fragment, 2010. 350 s. ISBN 978-80-253-1057-1
Seznam doporučené literatury
GRANT, John. The green marketing manifesto. Chichester, England : John Wiley & Sons, 2007. 304 s. ISBN 978-0-470-72324-1.
PAVLÍK, Marek; BĚLČÍK, Martin. Společenská odpovědnost organizace: CSR v praxi a jak s ním dál. 1. vyd. Praha: Grada, 2010. 169 s. ISBN 978-80-247-3157-5.
KOŽENÁ, Marcela. Environmentální aspekty konkurenceschopnosti podniku. Vyd. 1. Pardubice: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správní, 2007. 176 s. ISBN 978-80-7395-039-2.
KOTLER, Philip; LEE, Nancy; ROBERTO, Ned. Social marketing: improving the quality of life. 2nd ed. Thousand Oaks, California: Sage, 2002. 438 s. ISBN 0761924345.
PETŘÍKOVÁ, Růžena. Společenská odpovědnost organizací. Vyd. 1. Ostrava: DTO CZ, 2008. 184 s. ISBN 978-80-02-02099-8.
VISSER, Wayne. The A to Z of corporate social responsibility: a complete reference guide to concepts, codes and organisations. Chichester, England: John Wiley & Sons, 2007. 535 s. ISBN 978-0-470-72395-1.
KOBIELA, Roman. Reklama: 200 tipů, které musíte znát. Vyd. 1. Brno: Computer Press, 2009. 161 s. ISBN 978-80-251-2300-3.
VYSEKALOVÁ, Jitka; MIKEŠ, Jiří. Reklama: jak dělat reklamu. 3. aktualiz. a dopl. vyd. Praha: Grada, 2010. 208 s. ISBN 978-80-247-3492-7.
KALKA, Jochen; ALLGAYER, Florian. Marketing podle cílových skupin. Vyd. 1. Brno: Computer Press, 2007. 270 s. ISBN 978-80-251-1617-3.
HILL, Dan. Emocenomie: vliv emocí na obchodní úspěch. 1. vyd. Praha: Fragment, 2010. 350 s. ISBN 978-80-253-1057-1
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Studentka představila zkušební komisi svoji diplomovou práci dle předepsané struktury.
Byly přečteny posudky vedoucího práce i oponenta.
1.Jaké základní formy sociální reklamy odlišuje odborná literatura?(Pavelka, ot. dle posudku)
Studentka plně odpověděla na položenou otázku.
2.Jakou epistemologii a jaký dosah mají dotazníková šetření? Čili co mohou a co nemohou odhalit? (Pavelka, ot. dle posudku)
Studentka plně odpověděla na položenou otázku.
3.Jak, podle jakého vzoru a s jakým cílem jste konstruovala dotazník? (Pavelka, ot. dle posudku)
Studentka plně odpověděla na položenou otázku.