Dodržování etických zásad v podobě společenské odpovědnosti s sebou přináší nejenom dobrý pocit všech zúčastněných, ale rovněž pozitivně působí na image organizace. Toyota Peugeot Citroën Automobile je nadnárodní organizace působící v Kolíně s mateřským zastoupením japonské Toyoty a francouzského PSA Peugeot Citroën. Pro společnost takovéto velikosti a formátu je nezbytné zapojit společenskou odpovědnost do vlastních aktivit.Tato diplomová práce se zaměřuje na zaměstnanecký sektor, respektive na motivaci zaměstnanců. Sleduje spokojenost, loajalitu, ale také jejich vliv na image společnosti.
Anotace v angličtině
Adherence to ethical principles in the form of social responsibility brings with it not only good feelings for all involved, but also the positive influence of organization?s image. Toyota Peugeot Citroën Automobile is a multinational organization operating in Kolín with Japanese Toyota and the French PSA Peugeot Citroën parent corporations. Consequently,company of this size and format has to necessarily involve social responsibility within their own activities. This thesis focuses on the employment sector, precisely on the employee
motivation. The thesis tracks satisfaction, loyalty, but also their impact on the company's image.
Klíčová slova
společenská odpovědnost, stakeholdeři, zaměstnanci, životní prostředí, profit,
motivace, benefity, vzdělávání, loajalita, odchodovost
Dodržování etických zásad v podobě společenské odpovědnosti s sebou přináší nejenom dobrý pocit všech zúčastněných, ale rovněž pozitivně působí na image organizace. Toyota Peugeot Citroën Automobile je nadnárodní organizace působící v Kolíně s mateřským zastoupením japonské Toyoty a francouzského PSA Peugeot Citroën. Pro společnost takovéto velikosti a formátu je nezbytné zapojit společenskou odpovědnost do vlastních aktivit.Tato diplomová práce se zaměřuje na zaměstnanecký sektor, respektive na motivaci zaměstnanců. Sleduje spokojenost, loajalitu, ale také jejich vliv na image společnosti.
Anotace v angličtině
Adherence to ethical principles in the form of social responsibility brings with it not only good feelings for all involved, but also the positive influence of organization?s image. Toyota Peugeot Citroën Automobile is a multinational organization operating in Kolín with Japanese Toyota and the French PSA Peugeot Citroën parent corporations. Consequently,company of this size and format has to necessarily involve social responsibility within their own activities. This thesis focuses on the employment sector, precisely on the employee
motivation. The thesis tracks satisfaction, loyalty, but also their impact on the company's image.
Klíčová slova
společenská odpovědnost, stakeholdeři, zaměstnanci, životní prostředí, profit,
motivace, benefity, vzdělávání, loajalita, odchodovost
1. Proveďte rešerši literatury a dostupných zdrojů k tématu společenská odpovědnost firem, marketing, marketingové komunikace.
2. Formulujte základní teoretická východiska pro efektivnost a budoucnost společenské odpovědnosti u společnosti Toyota Peugeot Citroen Automobile. Stanovte pracovní hypotézy.
3. Proveďte analýzu vnitřního a vnějšího prostředí společnosti ve vztahu k řešené problematice.
4. Zhodnoťte výsledky analýzy a v konfrontaci se získanými teoretickými poznatky formulujte závěry, ověřte platnost pracovních hypotéz.
5. Na základě závěrů z analýz navrhněte vlastní opatření a řešení. Následně zpracujte projekt programu CSR pro firmu T.P.C.A.
Zásady pro vypracování
1. Proveďte rešerši literatury a dostupných zdrojů k tématu společenská odpovědnost firem, marketing, marketingové komunikace.
2. Formulujte základní teoretická východiska pro efektivnost a budoucnost společenské odpovědnosti u společnosti Toyota Peugeot Citroen Automobile. Stanovte pracovní hypotézy.
3. Proveďte analýzu vnitřního a vnějšího prostředí společnosti ve vztahu k řešené problematice.
4. Zhodnoťte výsledky analýzy a v konfrontaci se získanými teoretickými poznatky formulujte závěry, ověřte platnost pracovních hypotéz.
5. Na základě závěrů z analýz navrhněte vlastní opatření a řešení. Následně zpracujte projekt programu CSR pro firmu T.P.C.A.
Seznam doporučené literatury
DE PELSMACKER, Patrick; GEUENS, Maggie; VAN DEN BERGH, Joeri. Marketing Communications: An European Perspective. Harlow: Pearson Education.
DYTRT, Zdeněk. Dobré jméno firmy. Praha: Alfa Publishing, 2006
KOTLER, Philip; LEE, Nancy. Corporate social responsibility: doing the most good for your company and your cause. Hobojem, N.J.: Wiley, 2005.
KOTLER, Philips; KELLER, Kevin. Marketing-Managemen, Twelfth edition. New Jersey : Pearson Education, 2006.
PAVLÍK, Marek; BĚLČÍK, Marek. Společenská odpovědnost organizace: CSR v praxi a jak s ním dál. Praha: Grada, 2010.
Seznam doporučené literatury
DE PELSMACKER, Patrick; GEUENS, Maggie; VAN DEN BERGH, Joeri. Marketing Communications: An European Perspective. Harlow: Pearson Education.
DYTRT, Zdeněk. Dobré jméno firmy. Praha: Alfa Publishing, 2006
KOTLER, Philip; LEE, Nancy. Corporate social responsibility: doing the most good for your company and your cause. Hobojem, N.J.: Wiley, 2005.
KOTLER, Philips; KELLER, Kevin. Marketing-Managemen, Twelfth edition. New Jersey : Pearson Education, 2006.
PAVLÍK, Marek; BĚLČÍK, Marek. Společenská odpovědnost organizace: CSR v praxi a jak s ním dál. Praha: Grada, 2010.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Studentka představila zkušební komisi svou diplomovou práci dle předepsané struktury.
Otázky dle posudku oponenta práce, Ph.Dr.
1) Může studentka posoudit, zda vycházejí stávající a navrhované formy CSR také z corporate culture TPCA?
2) Lze výzkumem objektivně posoudit celkový vliv stávajících CSR TPCA na její corporate image?
3) Nakolik ovlivňují negativní hodnocení analyzovaných kritérií některých útvarů produktivitu práce v tomto podniku?
Studentka plně odpověděla na výše položené otázky.
Nebyly položeny doplňující otázky.