Cílem diplomové práce je navrhnout ideální koncept eventu a seznámit čtenáře blíže se základy a problematikou event marketingu. Definovat event marketingové oblasti a cíle a poskytnou dostatečně odborné informace k plnému pochopení tématu. V první části své práce se zaměřuji na teorii event marketingu, komunikačního mixu a jejich vzájemného propojení. Rozebrána je i problematika marketingového výzkumu.
Druhá část přibližuje event marketing v praxi. V práci byly zvoleny, popsány a okrajově zhodnoceny většiny známých eventů, které se pořádají na univerzitní půdě Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně. Dále bylo vybráno několik největších eventů, které byly podrobněji analyzovány.
Součástí práce je dotazníkové šetření identifikující problémové oblasti spojené s pořádáním event marketingových aktivit. Z tohoto šetření vychází třetí ? projektová část práce, ve které je návrh ideálního konceptu eventu a návrhy řešení problémových oblastí zjištěných z dotazníku v praktické části.
Anotace v angličtině
The aim of the diploma paper is to suggest an ideal event and acquaint readers with basics and problems of the event marketing. The aim is to define event marketing areas and its targets and give enough professional information to full understanding of the thesis. The first part of my thesis is focused on the theory of the event marketing, communication mix and their interconnection. Problems of a marketing research are analyzed here as well.
The second part describes event marketing closer in use. Most of the known events, organized on the academic ground of Thomas Bata University, were chosen, described and marginally assessed. Several the most up to date events were chosen and analyzed in detail.
Part of this thesis is a questionnaire that identifies problem areas connected with organization of the event marketing activities.
The third part, based on the second part, is a project part, where the suggestion of the ideal concept of the event is and also suggestions of solutions of the problem areas resulting from questionnaires in theoretical part.
Cílem diplomové práce je navrhnout ideální koncept eventu a seznámit čtenáře blíže se základy a problematikou event marketingu. Definovat event marketingové oblasti a cíle a poskytnou dostatečně odborné informace k plnému pochopení tématu. V první části své práce se zaměřuji na teorii event marketingu, komunikačního mixu a jejich vzájemného propojení. Rozebrána je i problematika marketingového výzkumu.
Druhá část přibližuje event marketing v praxi. V práci byly zvoleny, popsány a okrajově zhodnoceny většiny známých eventů, které se pořádají na univerzitní půdě Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně. Dále bylo vybráno několik největších eventů, které byly podrobněji analyzovány.
Součástí práce je dotazníkové šetření identifikující problémové oblasti spojené s pořádáním event marketingových aktivit. Z tohoto šetření vychází třetí ? projektová část práce, ve které je návrh ideálního konceptu eventu a návrhy řešení problémových oblastí zjištěných z dotazníku v praktické části.
Anotace v angličtině
The aim of the diploma paper is to suggest an ideal event and acquaint readers with basics and problems of the event marketing. The aim is to define event marketing areas and its targets and give enough professional information to full understanding of the thesis. The first part of my thesis is focused on the theory of the event marketing, communication mix and their interconnection. Problems of a marketing research are analyzed here as well.
The second part describes event marketing closer in use. Most of the known events, organized on the academic ground of Thomas Bata University, were chosen, described and marginally assessed. Several the most up to date events were chosen and analyzed in detail.
Part of this thesis is a questionnaire that identifies problem areas connected with organization of the event marketing activities.
The third part, based on the second part, is a project part, where the suggestion of the ideal concept of the event is and also suggestions of solutions of the problem areas resulting from questionnaires in theoretical part.
1. Zpracujte literární prameny v oblasti marketingových komunikací a formulujte teoretická východiska event marketingu.
2. Charakterizujte cíle diplomové práce a stanovte pracovní hypotézy ve vztahu k zadanému tématu.
3. Proveďte analýzu realizovaných vybraných event marketingových projektů Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně.
4. Identifikujte problémové oblasti spojené s realizací event marketingových aktivit.
5. Navrhněte ideální koncept eventu a možnosti řešení problémových oblastí směrem do budoucnosti.
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte literární prameny v oblasti marketingových komunikací a formulujte teoretická východiska event marketingu.
2. Charakterizujte cíle diplomové práce a stanovte pracovní hypotézy ve vztahu k zadanému tématu.
3. Proveďte analýzu realizovaných vybraných event marketingových projektů Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně.
4. Identifikujte problémové oblasti spojené s realizací event marketingových aktivit.
5. Navrhněte ideální koncept eventu a možnosti řešení problémových oblastí směrem do budoucnosti.
Seznam doporučené literatury
CLEMENTE, Mark. Slovník marketingu. Vilém Jungmann, Libuše Mohelská. 1. vyd. Brno : Computer press, 2004. 378 s. ISBN 8025102289.
DE PELSMACKER, Patrick, GEUENS, Maggie, VAN DEN BERGH, Joeri. Marketingová komunikace. Šafaříková Vlasta. 1st edition. Praha : Grada, 2003. 581 s. Expert. ISBN 8024702541.
HESKOVÁ, M. Marketingová komunikace součást marketingového mixu. 1. vyd. Praha: VSE, 2001. 77 s. ISBN 80-245-0176-7.
KOTLER, Philip, KELLER, Kevin Lane. Marketing management. 12. vyd. Praha : Grada Publishing, 2007. 792 s. ISBN 9788024713595.
ŠINDLER, Petr. Event marketing : jak využít emoce v marketingové komunikaci. 1. vyd. Praha : Grada, 2003. 236 s. Manažer. ISBN 8024706466.
Seznam doporučené literatury
CLEMENTE, Mark. Slovník marketingu. Vilém Jungmann, Libuše Mohelská. 1. vyd. Brno : Computer press, 2004. 378 s. ISBN 8025102289.
DE PELSMACKER, Patrick, GEUENS, Maggie, VAN DEN BERGH, Joeri. Marketingová komunikace. Šafaříková Vlasta. 1st edition. Praha : Grada, 2003. 581 s. Expert. ISBN 8024702541.
HESKOVÁ, M. Marketingová komunikace součást marketingového mixu. 1. vyd. Praha: VSE, 2001. 77 s. ISBN 80-245-0176-7.
KOTLER, Philip, KELLER, Kevin Lane. Marketing management. 12. vyd. Praha : Grada Publishing, 2007. 792 s. ISBN 9788024713595.
ŠINDLER, Petr. Event marketing : jak využít emoce v marketingové komunikaci. 1. vyd. Praha : Grada, 2003. 236 s. Manažer. ISBN 8024706466.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Student představil zkušební komisi svou diplomovou práci dle předepsané struktury.
V oponentském posudku byly položeny níže uvedené otázky (Gregarová, PhDr.):
1. Na str. 14 uvádíte:"Etika MK spočívá na správném postavení zákazníka". Tvrzení dále nekomentujete. Mohl byste, prosím, při obhajobě vysvětlit v souvislosti s předcházejícím textem na téže straně?
2. Strana 30 - Sociologické faktory, nechybí část textu?
3. Strana 78 a další - zřejmě jsem nepochopila, jak projekt Infinity souvisí s UTB. Mohl byste, prosím, objasnit?
Odpovědi: Student plně zdůvodnil uvedené výtky a zodpověděl stanovené otázky.