Cieľom diplomovej práce je popísať a vysvetliť Inbound marketing. Práca sa snaží čitateľovi objasniť pojem Inbound marketing vrátane jeho komplexného obsahu. Súčasťou popisu sú všetky metódy potrebné k vytvoreniu efektívnej Inbound marketingovej straté-gie. Práca ďalej prináša exkurz do práce s pokročilým analytickým nástrojom, ktorý odha-ľuje silné a slabé stránky, príležitosti či hrozby analyzovaných projektov. Súčasťou práce je vytvorená praktická Inbound marketingová kampaň pre konkrétny on-line projekt.
Anotace v angličtině
The goal of my final thesis is to describe and clarify Inbound Marketing. This work tries to explain to reader term "Inbound Marketing" complex content included. Description contains all methods needed for creation of effective marketing strategy, the work further explicates work with advanced analytic tools, it reveals it's strong and weak sides, oppor-tunities or threats of analysed projects. Work includes practical Inbound Market-ing campaign for specific online project.
Klíčová slova
Internet, Inbound marketing, obsah, SEO, sociálne siete, Facebook, Twitter, LinkedIn, Call to action aktivity, on-line,
Klíčová slova v angličtině
Internet, Inbound Marketing, content, SEO, social networks, Facebook, Twitter, LinkedIn, call to action activity, online
Rozsah průvodní práce
82
Jazyk
SK
Anotace
Cieľom diplomovej práce je popísať a vysvetliť Inbound marketing. Práca sa snaží čitateľovi objasniť pojem Inbound marketing vrátane jeho komplexného obsahu. Súčasťou popisu sú všetky metódy potrebné k vytvoreniu efektívnej Inbound marketingovej straté-gie. Práca ďalej prináša exkurz do práce s pokročilým analytickým nástrojom, ktorý odha-ľuje silné a slabé stránky, príležitosti či hrozby analyzovaných projektov. Súčasťou práce je vytvorená praktická Inbound marketingová kampaň pre konkrétny on-line projekt.
Anotace v angličtině
The goal of my final thesis is to describe and clarify Inbound Marketing. This work tries to explain to reader term "Inbound Marketing" complex content included. Description contains all methods needed for creation of effective marketing strategy, the work further explicates work with advanced analytic tools, it reveals it's strong and weak sides, oppor-tunities or threats of analysed projects. Work includes practical Inbound Market-ing campaign for specific online project.
Klíčová slova
Internet, Inbound marketing, obsah, SEO, sociálne siete, Facebook, Twitter, LinkedIn, Call to action aktivity, on-line,
Klíčová slova v angličtině
Internet, Inbound Marketing, content, SEO, social networks, Facebook, Twitter, LinkedIn, call to action activity, online
Zásady pro vypracování
1. Charakterizujte zaměření práce.
2. Proveďte rešerši dostupné literatury na základě které vypracujte teoretickou část se zaměřením na digitální média.
3. Stanovte hypotézy práce.
4. V analytické části zanalyzujte využití inbound marketingu na domácim trhu.
5. Zhodnoťte výsledky analytické části a vyvoďte závěry (vč. doporučení).
6. V projektové části aplikujte inbound marketing do konkrétního projektu.
Zásady pro vypracování
1. Charakterizujte zaměření práce.
2. Proveďte rešerši dostupné literatury na základě které vypracujte teoretickou část se zaměřením na digitální média.
3. Stanovte hypotézy práce.
4. V analytické části zanalyzujte využití inbound marketingu na domácim trhu.
5. Zhodnoťte výsledky analytické části a vyvoďte závěry (vč. doporučení).
6. V projektové části aplikujte inbound marketing do konkrétního projektu.
Seznam doporučené literatury
HALLIGAN, Brian, SHAH, Dharmesh, MEERMAN SCOTT, David. Inbound Marketing : Get Found Using Google, Social Media, and Blogs (The New Rules of Social Media. John Wiley and Sons. 1st edition. New Jersey : [s.n.], 2010. 217 s. ISBN 978-0-470-49931-3.
BORGES, Bernie. Marketing 2.0 : Bridging the Gap between Seller and Buyer through Social Media Marketing. [s.l.] : [s.n.], 2009. 299 s. ISBN 978-1-60494-288-0.
QUALMAN, Eric. Socialnomics : How social media transforms the way we live and do business. [s.l.] : [s.n.], 2009. 259 s.
FREY, Petr. MARKETINGOVÁ KOMUNIKACE : TO NEJLEPŠÍ Z NOVÝCH TRENDŮ . [s.l.] : [s.n.], 2008. 204 s. ISBN 978-80-7261-160-7.
SCOTT, David. Nové pravidlá marketingu a PR. Bratislava : Easton group a. s., 2010. 257 s. ISBN 978-80-8109-148-0.
FORD, Ed; WIEDERMANN, Julius. The internet case study book. Koln : Taschen GmbH, 2010. 382 s. ISBN 978-3-8365-1895-6.
LI, Charlene ; BERNOFF, Josh. Spodná vlna : Ako podnikat a víťaziť vo svete, ktorý zmenili sociálne médiá. Bratislava : Easton a. s., 2010. 295 s. ISBN 978-80-8109-137-7.
JARVIS, Jeff. Čo by urobil Google?. Bratislava : Easton a. s., 2010. 251 s. ISBN 978-80-8109-147-6.
Seznam doporučené literatury
HALLIGAN, Brian, SHAH, Dharmesh, MEERMAN SCOTT, David. Inbound Marketing : Get Found Using Google, Social Media, and Blogs (The New Rules of Social Media. John Wiley and Sons. 1st edition. New Jersey : [s.n.], 2010. 217 s. ISBN 978-0-470-49931-3.
BORGES, Bernie. Marketing 2.0 : Bridging the Gap between Seller and Buyer through Social Media Marketing. [s.l.] : [s.n.], 2009. 299 s. ISBN 978-1-60494-288-0.
QUALMAN, Eric. Socialnomics : How social media transforms the way we live and do business. [s.l.] : [s.n.], 2009. 259 s.
FREY, Petr. MARKETINGOVÁ KOMUNIKACE : TO NEJLEPŠÍ Z NOVÝCH TRENDŮ . [s.l.] : [s.n.], 2008. 204 s. ISBN 978-80-7261-160-7.
SCOTT, David. Nové pravidlá marketingu a PR. Bratislava : Easton group a. s., 2010. 257 s. ISBN 978-80-8109-148-0.
FORD, Ed; WIEDERMANN, Julius. The internet case study book. Koln : Taschen GmbH, 2010. 382 s. ISBN 978-3-8365-1895-6.
LI, Charlene ; BERNOFF, Josh. Spodná vlna : Ako podnikat a víťaziť vo svete, ktorý zmenili sociálne médiá. Bratislava : Easton a. s., 2010. 295 s. ISBN 978-80-8109-137-7.
JARVIS, Jeff. Čo by urobil Google?. Bratislava : Easton a. s., 2010. 251 s. ISBN 978-80-8109-147-6.
Přílohy volně vložené
1 CD ROM
Přílohy vázané v práci
ilustrace, schémata, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Student představil zkušební komisi svoji diplomovou práci dle předepsané struktury.
Byly přečteny posudky vedoucího práce i oponenta.
1.Můžete prezentovat konkrétní čísla, která budou dokumentovat vliv Internetu na podnikání a národní hospodářství v SR (případně ČR)?(Pilík, ot. dle posudku)
Student plně odpověděl na položenou otázku.
2.Můžete objasnit pojem Facebook grade? Jde obecně říci, jaká hodnota tohoto ukazatele je nejlepší a proč?(Pilík, ot. dle posudku)
Student plně odpověděl na položenou otázku.
3.Kterou ze sociálních sítí byste doporučil pro marketingové účely firmě působící na B2B trzích a proč?(Pilík, ot. dle posudku)
Student plně odpověděl na položenou otázku.
Student byl výborně připraven na obhajobu a komise rozhodla o vylepšení známky na A-výborně.