Cílem diplomové práce je navržení projektu podpory prodeje ve značkových prodejnách Oskar Mobil a.s. se zaměřením na zvýšení prodejů nabízených výrobků a služeb.
V teoretické části charakterizuji prvek marketingové komunikace - podporu prodeje a její jednotlivé nástroje. Cílem analytické části je zmapování situace na mobilním trhu v ČR a podrobná analýza značkových prodejen Oskar a jednotlivých nástrojů podpory prodeje zde využívaných.
V projektové části vycházím z pozitiv a negativ zjištěných při analýze, navrhuji provést komplexní marketingový výzkum spokojenosti spotřebitelů s nástroji podpory prodeje využívanými ve značkových prodejnách.
Annotation in English
The aim of Master thesis is to propose a sales promotion support project for Oskar Mobil's high-street retail outlets with a special focus on increasing the sales of the products and services it offers.
In the theoretical part, I characterize the marketing communications component - sales promotion support and its individual tools.
The aim of the analytical part is to chart the current situation of the Czech telecommunications market and give a detailed analysis of Oskar's high street retail outlets, as well as the individual sales promotion support tools used in them.
In the project part of the thesis, I juxtapose the pro's and con's from the analysis and propose a detailed market research of customers' contentment, in terms of effectiveness and the actual impact of the various sales promotion support tools used within Oskar's high street retail outlets.
Keywords
Oskar Mobil, podpora prodeje, značkové prodejny, mobilni trh, mobilní komunikace, podpora v místě prodeje, mobilní operátor, SMS, marketingovy výzkum, marketingová komunikace, tištěné materiály
Keywords in English
mobile communications, hand set, mobile phone, marketing communications,
high-street outlets, sales promotion support, telecommunications market, market research, Czech mobile market, WAP, short message service
Length of the covering note
89 s., 7 s. s obr. přiloh.
Language
CZ
Annotation
Cílem diplomové práce je navržení projektu podpory prodeje ve značkových prodejnách Oskar Mobil a.s. se zaměřením na zvýšení prodejů nabízených výrobků a služeb.
V teoretické části charakterizuji prvek marketingové komunikace - podporu prodeje a její jednotlivé nástroje. Cílem analytické části je zmapování situace na mobilním trhu v ČR a podrobná analýza značkových prodejen Oskar a jednotlivých nástrojů podpory prodeje zde využívaných.
V projektové části vycházím z pozitiv a negativ zjištěných při analýze, navrhuji provést komplexní marketingový výzkum spokojenosti spotřebitelů s nástroji podpory prodeje využívanými ve značkových prodejnách.
Annotation in English
The aim of Master thesis is to propose a sales promotion support project for Oskar Mobil's high-street retail outlets with a special focus on increasing the sales of the products and services it offers.
In the theoretical part, I characterize the marketing communications component - sales promotion support and its individual tools.
The aim of the analytical part is to chart the current situation of the Czech telecommunications market and give a detailed analysis of Oskar's high street retail outlets, as well as the individual sales promotion support tools used in them.
In the project part of the thesis, I juxtapose the pro's and con's from the analysis and propose a detailed market research of customers' contentment, in terms of effectiveness and the actual impact of the various sales promotion support tools used within Oskar's high street retail outlets.
Keywords
Oskar Mobil, podpora prodeje, značkové prodejny, mobilni trh, mobilní komunikace, podpora v místě prodeje, mobilní operátor, SMS, marketingovy výzkum, marketingová komunikace, tištěné materiály
Keywords in English
mobile communications, hand set, mobile phone, marketing communications,
high-street outlets, sales promotion support, telecommunications market, market research, Czech mobile market, WAP, short message service
Research Plan
Zpracujte literární výzkum a na základě analýzy teoretických pramenů charakterizujte nástroje podpory prodeje využitelné v oblasti mobilní komunikace.
Popište a analyzujte současnou situaci ve společnosti včetně SWOT analýzy.
Popište současné největší konkurenty společnosti.
Navrhněte projekt podpory prodeje pro značkové prodejny společnosti za účelem zvýšení prodejů nabízených výrobku a služeb.
Research Plan
Zpracujte literární výzkum a na základě analýzy teoretických pramenů charakterizujte nástroje podpory prodeje využitelné v oblasti mobilní komunikace.
Popište a analyzujte současnou situaci ve společnosti včetně SWOT analýzy.
Popište současné největší konkurenty společnosti.
Navrhněte projekt podpory prodeje pro značkové prodejny společnosti za účelem zvýšení prodejů nabízených výrobku a služeb.
Recommended resources
1. SCHULTZ, D. The basic Sales Promotion techniques. London: 2001
2. BIRD, D. Commonsense Direct Marketing. Kogan Page Limited, 2000. ISBN 0-7494-3121-0
3. NASH, E. Direct Marketing. Brno: Compuer Press, 2003. ISBN 80-7226-838-4
4. SVĚTLÍK, J. Marketing: cesta k trhu. Zlín: Ekka, 1992. ISBN 80-900015-8-0
5. KALKA, R., MASEN, A. Marketing: klíč k rozhodování, co prodávat, komu a jak. Praha: Grada, 2003. ISBN 80-247-0413-7
další dle doporučení vedoucího diplomové práce
Recommended resources
1. SCHULTZ, D. The basic Sales Promotion techniques. London: 2001
2. BIRD, D. Commonsense Direct Marketing. Kogan Page Limited, 2000. ISBN 0-7494-3121-0
3. NASH, E. Direct Marketing. Brno: Compuer Press, 2003. ISBN 80-7226-838-4
4. SVĚTLÍK, J. Marketing: cesta k trhu. Zlín: Ekka, 1992. ISBN 80-900015-8-0
5. KALKA, R., MASEN, A. Marketing: klíč k rozhodování, co prodávat, komu a jak. Praha: Grada, 2003. ISBN 80-247-0413-7
další dle doporučení vedoucího diplomové práce