Jádrem bakalářské práce je výzkum situace v oblasti jazykových schopností zaměstnanců středně velkých firem ve Zlínském kraji. Rozebírá firemní potřeby v oblasti cizích jazyků a jak firmy jazykové vzdělávání zaměstnanců organizují. Porovnává řešení jazykového vzdělávání mezi středními a většími firmami, šetří motivační faktory ke vzdělávání a navrhuje možná opatření ke zlepšení současného stavu.
Anotace v angličtině
The nucleus of this Bachelor Thesis id a research dealing with the situation in the area of foreign language abilities among the employees of smaller companies of region Zlin. It shows the company needs of people using other languages for the prospect of their economy and how they carry out language education.
Jádrem bakalářské práce je výzkum situace v oblasti jazykových schopností zaměstnanců středně velkých firem ve Zlínském kraji. Rozebírá firemní potřeby v oblasti cizích jazyků a jak firmy jazykové vzdělávání zaměstnanců organizují. Porovnává řešení jazykového vzdělávání mezi středními a většími firmami, šetří motivační faktory ke vzdělávání a navrhuje možná opatření ke zlepšení současného stavu.
Anotace v angličtině
The nucleus of this Bachelor Thesis id a research dealing with the situation in the area of foreign language abilities among the employees of smaller companies of region Zlin. It shows the company needs of people using other languages for the prospect of their economy and how they carry out language education.
Zpracujte průzkum literárních pramenů k problematice vzdělávání dospělých se zaměřením na firemní vzdělávání v oblasti cizích jazyků.
Navrhněte dotazníkové šetření ke zjištění jazykového vzdělávání ve firmách a proveďte marketigový výzkum.
Analyzujte získané údaje a navrhněte firmám opatření ke zlepšení stávajícího stavu a formulujte závěr.
Zásady pro vypracování
Zpracujte průzkum literárních pramenů k problematice vzdělávání dospělých se zaměřením na firemní vzdělávání v oblasti cizích jazyků.
Navrhněte dotazníkové šetření ke zjištění jazykového vzdělávání ve firmách a proveďte marketigový výzkum.
Analyzujte získané údaje a navrhněte firmám opatření ke zlepšení stávajícího stavu a formulujte závěr.
Seznam doporučené literatury
ŠUMBEROVÁ,P.,KOZÁK, V. Základy marketingu. 3. vyd. Zlín: UTB, 2001. ISBN 80-7318-001-4.
SVĚTLÍK, J. Marketing-cesta k trhu. 1. vyd. EKKA ZLÍN, 1994. 254 s.
KOTLER,P. Marketing podle Kotlera: Jak vytvářet a ovládnout nové trhy. 1. vyd. Praha: Management Press, 2000. 258s. ISBN 80-7261-010-4.
Seznam doporučené literatury
ŠUMBEROVÁ,P.,KOZÁK, V. Základy marketingu. 3. vyd. Zlín: UTB, 2001. ISBN 80-7318-001-4.
SVĚTLÍK, J. Marketing-cesta k trhu. 1. vyd. EKKA ZLÍN, 1994. 254 s.
KOTLER,P. Marketing podle Kotlera: Jak vytvářet a ovládnout nové trhy. 1. vyd. Praha: Management Press, 2000. 258s. ISBN 80-7261-010-4.