Ve své bakalářské práci se zabývám problematikou vzdělávání zaměstnanců, a to nejprve v teoretické rovině, na základě literárního průzkumu na dané téma, které posléze analyzuji ve společnosti Connex Morava a.s. Analytická část se skládá z popisu systému vzdělávání zaměstnanců uplatňovaném v této společnosti a průzkumu názorů manažerů společnosti na používaný systém vzdělávání. Na základě literární rešerše a analýzy systému vzdělávání ve společnosti Connex Morava a.s. je zpracováno doporučení firmě pro zefektivnění systému.
Anotace v angličtině
In my Bachelor thesis I am focusing on the staff educational problems. First I am working at the theoretical level based on the literary survey that is afterwards analyzed in the CONNEX MORAVA a.s. venture. The analytical part conists of the staff educational discription system used just in this venture and the managers view survey of using this system. From the point of the litareture search there is also processed a firm recommandation for making the system more effective.
Klíčová slova
lidské zdroje, vzdělání, vzdělávání, vzdělávací proces, identifikace potřeb vzdělávání, plánování vzdělávání, realizace vzdělávání, vyhodnocení vzdělávání, metody vzdělávání, analýza podnikového systému vzdělávání, průzkum názorů manažerů
Klíčová slova v angličtině
human resources, education, process of education, identification of education, education planning, implementation of education, evaluation of education results, methods of education, educational system analysis, managers opinion research
Rozsah průvodní práce
70 s., 6 s. příloh
Jazyk
CZ
Anotace
Ve své bakalářské práci se zabývám problematikou vzdělávání zaměstnanců, a to nejprve v teoretické rovině, na základě literárního průzkumu na dané téma, které posléze analyzuji ve společnosti Connex Morava a.s. Analytická část se skládá z popisu systému vzdělávání zaměstnanců uplatňovaném v této společnosti a průzkumu názorů manažerů společnosti na používaný systém vzdělávání. Na základě literární rešerše a analýzy systému vzdělávání ve společnosti Connex Morava a.s. je zpracováno doporučení firmě pro zefektivnění systému.
Anotace v angličtině
In my Bachelor thesis I am focusing on the staff educational problems. First I am working at the theoretical level based on the literary survey that is afterwards analyzed in the CONNEX MORAVA a.s. venture. The analytical part conists of the staff educational discription system used just in this venture and the managers view survey of using this system. From the point of the litareture search there is also processed a firm recommandation for making the system more effective.
Klíčová slova
lidské zdroje, vzdělání, vzdělávání, vzdělávací proces, identifikace potřeb vzdělávání, plánování vzdělávání, realizace vzdělávání, vyhodnocení vzdělávání, metody vzdělávání, analýza podnikového systému vzdělávání, průzkum názorů manažerů
Klíčová slova v angličtině
human resources, education, process of education, identification of education, education planning, implementation of education, evaluation of education results, methods of education, educational system analysis, managers opinion research
Zásady pro vypracování
Proveďte literární průzkum a na základě analýzy teoretických pramenů definujte podstatu a zásady vzdělávání zaměstnanců.
Analyzujte současný vzdělávací systém zaměstnanců používaný ve firmě Connex Morava, a.s.
Proveďte průzkum názorů manažerů firmy Connex Morava, a.s. na používaný vzdělávací systém.
Navrhněte opatření pro zefektivnění vzdělávacího systému zaměstnanců ve firmě Connex Morava, a.s.
Zásady pro vypracování
Proveďte literární průzkum a na základě analýzy teoretických pramenů definujte podstatu a zásady vzdělávání zaměstnanců.
Analyzujte současný vzdělávací systém zaměstnanců používaný ve firmě Connex Morava, a.s.
Proveďte průzkum názorů manažerů firmy Connex Morava, a.s. na používaný vzdělávací systém.
Navrhněte opatření pro zefektivnění vzdělávacího systému zaměstnanců ve firmě Connex Morava, a.s.
Seznam doporučené literatury
[1] ARMSTRONG, M. Řízení lidských zdrojů. Praha: Grada Publishing, 2002. 856 s. ISBN 80-247-0469-2.
[2] BELZ, H.; SIEGRIST, M. Klíčové kompetence a jejich rozvíjení: východiska, metody, cvičení a hry. Praha: Portál, 2001. 376 s. ISBN 80-7178-479-6.
[3]BĚLOHLÁVEK, F. Jak řídit a vést lidi. Brno: Computer Press, 2003. 100 s.ISBN 80-7226-840-6.
[4] FOOT, M.; HOOK, C. Personalistika. Praha: Computer Press, 2002. 462 s. ISBN 80-7226-515-6.
[5] KLEIBL, J.; DVOŘÁKOVÁ, Z.; ŠUBRT, B. Řízení lidských zdrojů. Praha: C. H. Beck, 2001. 264. s. ISBN 80-7179-389-2.
Seznam doporučené literatury
[1] ARMSTRONG, M. Řízení lidských zdrojů. Praha: Grada Publishing, 2002. 856 s. ISBN 80-247-0469-2.
[2] BELZ, H.; SIEGRIST, M. Klíčové kompetence a jejich rozvíjení: východiska, metody, cvičení a hry. Praha: Portál, 2001. 376 s. ISBN 80-7178-479-6.
[3]BĚLOHLÁVEK, F. Jak řídit a vést lidi. Brno: Computer Press, 2003. 100 s.ISBN 80-7226-840-6.
[4] FOOT, M.; HOOK, C. Personalistika. Praha: Computer Press, 2002. 462 s. ISBN 80-7226-515-6.
[5] KLEIBL, J.; DVOŘÁKOVÁ, Z.; ŠUBRT, B. Řízení lidských zdrojů. Praha: C. H. Beck, 2001. 264. s. ISBN 80-7179-389-2.