Informace o kvalifikační práci Projekt marketingové komunikace značky Continental jako oficiálního partnera mistrovství světa ve fotbale FIFA 2006 v regionu East Europe
Diplomový projekt marketingové komunikace značky Continental v regionu East Europe popisuje vytváření marketingových aktivit ve spojení se světovou událostí, Mistrovstvím světa ve fotbale 2006. Diplomová práce je rozdělena do dvou základních částí. V teoretické části je proveden rozbor literárních poznatků. Druhá část, praktická, se zabývá analýzou značky, současnými komunikačními aktivitami a projektem marketingové komunikace značky Continental. Projekt marketingové komunikace značky Continental představuje navrhované marketingové aktivity, jejichž cílem je dosažení požadovaných cílů.
Anotace v angličtině
Diploma project of marketing communication of Continental brand in East Europe region describes development of marketing activities connected with worldwide official partnership, with FIFA World Cup{\rm^{^{TM}}}. Diploma work is divided into two basic parts. There is a study of literary knowledge in theoretical part. The second part, the practical one, is focused to the brand analyses, present communication activities and to the project of marketing communication of Continental brand. Marketing communication project is introducing proposed marketing activities in order to achieve required goals.
Diplomový projekt marketingové komunikace značky Continental v regionu East Europe popisuje vytváření marketingových aktivit ve spojení se světovou událostí, Mistrovstvím světa ve fotbale 2006. Diplomová práce je rozdělena do dvou základních částí. V teoretické části je proveden rozbor literárních poznatků. Druhá část, praktická, se zabývá analýzou značky, současnými komunikačními aktivitami a projektem marketingové komunikace značky Continental. Projekt marketingové komunikace značky Continental představuje navrhované marketingové aktivity, jejichž cílem je dosažení požadovaných cílů.
Anotace v angličtině
Diploma project of marketing communication of Continental brand in East Europe region describes development of marketing activities connected with worldwide official partnership, with FIFA World Cup{\rm^{^{TM}}}. Diploma work is divided into two basic parts. There is a study of literary knowledge in theoretical part. The second part, the practical one, is focused to the brand analyses, present communication activities and to the project of marketing communication of Continental brand. Marketing communication project is introducing proposed marketing activities in order to achieve required goals.
Proveďte teoretický rozbor literárních poznatků v oblasti marketingové komunikace.
Charakterizujte značku Continental.
Analyzujte současný stav marketingové komunikace značky Continental na trzích East Europe.
Navrhněte projekt marketingové komunikace značky Continental ve spojitosti s oficiálním partnerstvím FIFA 2006 na trzích East Europe.
Zásady pro vypracování
Proveďte teoretický rozbor literárních poznatků v oblasti marketingové komunikace.
Charakterizujte značku Continental.
Analyzujte současný stav marketingové komunikace značky Continental na trzích East Europe.
Navrhněte projekt marketingové komunikace značky Continental ve spojitosti s oficiálním partnerstvím FIFA 2006 na trzích East Europe.
Seznam doporučené literatury
[1] TELLIS, G. J. Reklama a podpora prodeje. Praha: Grada Publishing , 2000 - 1. vyd. ISBN 80-7169-997-7
[2] GLOGAR, A. Jak děláme marketing. Liberec: Institut Průmyslového inženýrství, 1999 - 1. vyd. ISBN 80-902235-4-0
[3] HINGSTON, P. Efektivní marketing. Praha: Knižní klub, 2002 - 1. vyd. ISBN 80-242-0893-8
[4] ŠINDLER, P. Event marketing: jak využít emoce v marketingové komunikaci. Praha: Grada Publishing, 2003 - 1. vyd. ISBN 80-247-0646-6
[5] NAGYOVÁ, J. Marketingová komunikace není jenom reklama. Praha: 1999 - Vyd. 1. ISBN 80-86324-00-1
další dle doporučení vedoucího diplomové práce
Seznam doporučené literatury
[1] TELLIS, G. J. Reklama a podpora prodeje. Praha: Grada Publishing , 2000 - 1. vyd. ISBN 80-7169-997-7
[2] GLOGAR, A. Jak děláme marketing. Liberec: Institut Průmyslového inženýrství, 1999 - 1. vyd. ISBN 80-902235-4-0
[3] HINGSTON, P. Efektivní marketing. Praha: Knižní klub, 2002 - 1. vyd. ISBN 80-242-0893-8
[4] ŠINDLER, P. Event marketing: jak využít emoce v marketingové komunikaci. Praha: Grada Publishing, 2003 - 1. vyd. ISBN 80-247-0646-6
[5] NAGYOVÁ, J. Marketingová komunikace není jenom reklama. Praha: 1999 - Vyd. 1. ISBN 80-86324-00-1
další dle doporučení vedoucího diplomové práce