Cílem této bakalářské práce je analyzovat kvalitu a úroveň daných komunikačních nástrojů, které multikino Golden Apple Cinema využívá a případně navrhnout možná doporučení na jejich zlepšení.
Bakalářská práce bude mít dvě části, teoretickou a praktickou. První část bude obsahovat teoretický popis dané problematiky. Bude se převážně věnovat popisu komunikačního mixu a marketingového výzkumu.
V druhé části, tedy části praktické, se bude práce zabývat popisem současné komunikace multikina, dotazníkovým průzkumem a jeho výsledky a na závěr práce budou navrženy případné změny, které povedou ke zlepšení komunikace multikina Golden Apple Cinema s divákem.
Anotace v angličtině
The aim of this bachelor´s work is to analyze both the quality and level of means of communication, which are in use of GOLDEN APPLE CINEMA, perhaps even to propose some requirements for their improvement.
This bachelor´s work will consist of two parts: theoretical and practical.
The first part will contain theoretical description of given topic. It will deal mainly with the description of communication mix and marketing research.
The second part, which is the practical one, will deal with the description of actual communication within the GOLDEN APPLE CINEMA by means of a questionnaire research and its results. The closing part will hold some proposals or changes leading to communication improvements of GOLDEN APPLE CINEMA.
Services marketing, marketing research, research, communication mix, multi cinema, questionnaire, SWAT analysis.
Rozsah průvodní práce
79 s. (98 721 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Cílem této bakalářské práce je analyzovat kvalitu a úroveň daných komunikačních nástrojů, které multikino Golden Apple Cinema využívá a případně navrhnout možná doporučení na jejich zlepšení.
Bakalářská práce bude mít dvě části, teoretickou a praktickou. První část bude obsahovat teoretický popis dané problematiky. Bude se převážně věnovat popisu komunikačního mixu a marketingového výzkumu.
V druhé části, tedy části praktické, se bude práce zabývat popisem současné komunikace multikina, dotazníkovým průzkumem a jeho výsledky a na závěr práce budou navrženy případné změny, které povedou ke zlepšení komunikace multikina Golden Apple Cinema s divákem.
Anotace v angličtině
The aim of this bachelor´s work is to analyze both the quality and level of means of communication, which are in use of GOLDEN APPLE CINEMA, perhaps even to propose some requirements for their improvement.
This bachelor´s work will consist of two parts: theoretical and practical.
The first part will contain theoretical description of given topic. It will deal mainly with the description of communication mix and marketing research.
The second part, which is the practical one, will deal with the description of actual communication within the GOLDEN APPLE CINEMA by means of a questionnaire research and its results. The closing part will hold some proposals or changes leading to communication improvements of GOLDEN APPLE CINEMA.
Services marketing, marketing research, research, communication mix, multi cinema, questionnaire, SWAT analysis.
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Stanovte teoretickou základnu zvoleného tématu.
II. Praktická část
Popište současný stav komunikačních aktivit.
Stanovte cílovou skupinu, proveďte dotazníkový průzkum a analýzu komunikačních aktivit.
Navrhněte možná řešení vedoucí ke zlepšení.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Stanovte teoretickou základnu zvoleného tématu.
II. Praktická část
Popište současný stav komunikačních aktivit.
Stanovte cílovou skupinu, proveďte dotazníkový průzkum a analýzu komunikačních aktivit.
Navrhněte možná řešení vedoucí ke zlepšení.
Závěr
Seznam doporučené literatury
[1] KOTLER, P. Marketing od A do Z. 1. vyd. Praha : Management Press, 2003. 203 s. ISBN 80-7261-092-1.
[2] PAVLŮ, D. Marketingové komunikace a výzkum. Zlín : Univerzita Tomáše Bati, Fakulta multimediálních komunikací, 2006. 198 s.
[3] SVĚTLÍK, J. Marketing cesta k trhu. 1. vyd. Plzeň : Vydavatelství a
nakladatelství Aleš Čeněk, 2005. 340 s. ISBN 80-86898-48-2.
[4] SVĚTLÍK, J., SOUKALOVÁ, R. Marketingová komunikace. 1. vyd. Zlín : Vyšší odborná škola ekonomická, 1999. 118 s.
[5] ZBOŘIL, K. Marketingový výzkum. 1. vyd. Praha : Vysoká škola ekonomická, 1996. 106 s. ISBN 80-7079-389-9.
Seznam doporučené literatury
[1] KOTLER, P. Marketing od A do Z. 1. vyd. Praha : Management Press, 2003. 203 s. ISBN 80-7261-092-1.
[2] PAVLŮ, D. Marketingové komunikace a výzkum. Zlín : Univerzita Tomáše Bati, Fakulta multimediálních komunikací, 2006. 198 s.
[3] SVĚTLÍK, J. Marketing cesta k trhu. 1. vyd. Plzeň : Vydavatelství a
nakladatelství Aleš Čeněk, 2005. 340 s. ISBN 80-86898-48-2.
[4] SVĚTLÍK, J., SOUKALOVÁ, R. Marketingová komunikace. 1. vyd. Zlín : Vyšší odborná škola ekonomická, 1999. 118 s.
[5] ZBOŘIL, K. Marketingový výzkum. 1. vyd. Praha : Vysoká škola ekonomická, 1996. 106 s. ISBN 80-7079-389-9.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, mapy, grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
doc. Ing. J. Světlík, Ph.D.:
1. Uveďte konkrétní reklamní cíle a zásady při jejich sestavení.
2. Jak byl zajištěný objektivní pohled při zpracování SWOT anal.?
3. Kdo je v případě GAC konkurencí?
4. Vysvětlete efektivitu komunik. působení?
Ing. Schneider:
Všichni oslovení již GAC navštívili?