Má bakalářská práce se bude zabývat PR aktivitami firmy OKD a.s. Budu se zaměřovat především na způsoby a důvody negativní, ale i pozitivní publicity a veškerými aktivitami za ní. Při negativní publicitě budu rozebírat její příčinu, důsledky a způsoby řešení, u pozitivní zase nové směry a možnosti. Mým hlavním cílem je najít nové způsoby, jak komunikovat s veřejností.
Annotation in English
My thesis will deal with PR activities OKD a.s. I will mainly focus on ways and reasons of it´s negative but also positive publicity and all activities behind it. Within the negative publicity I will discuss the causes, consequences and solutions, with positive publicity it is going to be new directions and opportunities. My main goal is to find new ways to communicate with public.
PR, negative publicity, positive publicity, sponsorship, event marketing, crisis plans, crisis communication, communication strategy, analysis of PR tools
Length of the covering note
74 s. 17 (102 975 znaků)
Language
CZ
Annotation
Má bakalářská práce se bude zabývat PR aktivitami firmy OKD a.s. Budu se zaměřovat především na způsoby a důvody negativní, ale i pozitivní publicity a veškerými aktivitami za ní. Při negativní publicitě budu rozebírat její příčinu, důsledky a způsoby řešení, u pozitivní zase nové směry a možnosti. Mým hlavním cílem je najít nové způsoby, jak komunikovat s veřejností.
Annotation in English
My thesis will deal with PR activities OKD a.s. I will mainly focus on ways and reasons of it´s negative but also positive publicity and all activities behind it. Within the negative publicity I will discuss the causes, consequences and solutions, with positive publicity it is going to be new directions and opportunities. My main goal is to find new ways to communicate with public.
PR, negative publicity, positive publicity, sponsorship, event marketing, crisis plans, crisis communication, communication strategy, analysis of PR tools
Research Plan
Úvod
I. Teoretická část
Prostudujte odbornou literaturu týkající se oblasti PR se zaměřením na krizovou komunikaci, publicitu a event marketing.
II. Praktická část
Popište a zhodnoťte současný stav krizové komunikace.
Proveďte analýzu komunikační strategie.
Porovnejte přednosti a nedostatky komunikační strategie.
Navrhněte event pro firmu ODK, a.s..
Závěr
Research Plan
Úvod
I. Teoretická část
Prostudujte odbornou literaturu týkající se oblasti PR se zaměřením na krizovou komunikaci, publicitu a event marketing.
II. Praktická část
Popište a zhodnoťte současný stav krizové komunikace.
Proveďte analýzu komunikační strategie.
Porovnejte přednosti a nedostatky komunikační strategie.
Navrhněte event pro firmu ODK, a.s..
Závěr
Recommended resources
[1] KOHOUT, Jaroslav. Veřejné mínění, image a metody public relations. 1. vyd. Brno Management Press, 1999, 122 s. ISBN 10 8072610066.
[2] SVOBODA, Václav. Public relations ? moderně a účinně. 2.vyd.
[3] Grada Publishing a.s., 2009, 239 s. ISBN : 978-80-247-2866-7.
[4] PŘIKRYLOVÁ, J., JAHODOVÁ, H. Moderní marketingová komunikace 1. vyd
[5] Grada Publishing a.s., 2010, 320 s. ISBN 978-80-247-3622-8.
[6] VYMĚTAL, Jan. Průvodce úspěšnou komunikací: efektivní komunikace v praxi
[7] Grada Publishing a.s., 2008 328 s. ISBN 978-80-247-2614-4.
[8] FTOREK, Jozef. Public relations jako ovlivňování mínění 2.vyd Grada Publishing a.s., 2009, 200 s. ISBN 978-80-247-2678-6.
Recommended resources
[1] KOHOUT, Jaroslav. Veřejné mínění, image a metody public relations. 1. vyd. Brno Management Press, 1999, 122 s. ISBN 10 8072610066.
[2] SVOBODA, Václav. Public relations ? moderně a účinně. 2.vyd.
[3] Grada Publishing a.s., 2009, 239 s. ISBN : 978-80-247-2866-7.
[4] PŘIKRYLOVÁ, J., JAHODOVÁ, H. Moderní marketingová komunikace 1. vyd
[5] Grada Publishing a.s., 2010, 320 s. ISBN 978-80-247-3622-8.
[6] VYMĚTAL, Jan. Průvodce úspěšnou komunikací: efektivní komunikace v praxi
[7] Grada Publishing a.s., 2008 328 s. ISBN 978-80-247-2614-4.
[8] FTOREK, Jozef. Public relations jako ovlivňování mínění 2.vyd Grada Publishing a.s., 2009, 200 s. ISBN 978-80-247-2678-6.
Enclosed appendices
-
Appendices bound in thesis
-
Taken from the library
No
Full text of the thesis
Appendices
Reviewer's report
Supervisor's report
Defence procedure record
doc. Ing. Josef Kubík, CSc.:
Vysvětlete zahrnutí team buldingu do Vaší práce.
Ing. Miloslava Kubíčková, Ph.D.:
Které mezinárodní trhy máte na mysli?
Jaké nové metody a nástroje pro zlepšení interního marketingu by bylo dobré
firmě navrhnout?