Práce je zaměřena na analýzu nabízejících se možností vzdělávání v regionu. V základních charakteristikách jsou objasněny vazby, které patří k VVŠ - vzdělávací činnosti, v úzké návaznosti s vědou, výzkumem a uměleckou činností. Analýza, která byla zpracována, nám dokumentuje možnosti a nabídku studijních programů a dalšího vzdělávání jako např. celoživotní vzdělávání, e-learning, Univerzita třetího věku, které je realizováno na UTB. V předložené práci jsou naznačeny možnosti přímé vazby a podpory financování projektů VVŠ.
Příležitostí nového financování je předkládání vzdělávacích projektů v návaznosti na operační program Rozvoj lidských zdrojů - Prioritu 3 s podporou Evropského sociálního fondu.
Anotace v angličtině
The aim of the bachelor thesis is analysis of the asking possibilities for education in the Zlin region. Fundamental characteristics explained connections, which belongs to public university - educational, science, research and art activities. Created analysis covers possibilities and offers of the study programmes and other education e.g. learning in later life, e-learning or education of all ages, etc. which are realized at TBU. This bachelor thesis indicates possibilities of direct connections and financial allowance of the projects on the public university.
Other opportunity for the funding represents presentation of educational projects in operational program Human Resources Development for the third CSF priority with assistance of the European Social Fund.
Klíčová slova
Vysoká škola, vzdělávání, věda a výzkum, celoživotní vzdělávání, vzdělávací projekty, Program - Lidské zdroje, Evropský sociální fond
Klíčová slova v angličtině
University, education, science and research, lifetime education, learning in later life, educational projects, Human Resources Development, Priority 3 - Life-long learning, European Social Fund
Rozsah průvodní práce
67 s., 12 s. tabulek příloh
Jazyk
CZ
Anotace
Práce je zaměřena na analýzu nabízejících se možností vzdělávání v regionu. V základních charakteristikách jsou objasněny vazby, které patří k VVŠ - vzdělávací činnosti, v úzké návaznosti s vědou, výzkumem a uměleckou činností. Analýza, která byla zpracována, nám dokumentuje možnosti a nabídku studijních programů a dalšího vzdělávání jako např. celoživotní vzdělávání, e-learning, Univerzita třetího věku, které je realizováno na UTB. V předložené práci jsou naznačeny možnosti přímé vazby a podpory financování projektů VVŠ.
Příležitostí nového financování je předkládání vzdělávacích projektů v návaznosti na operační program Rozvoj lidských zdrojů - Prioritu 3 s podporou Evropského sociálního fondu.
Anotace v angličtině
The aim of the bachelor thesis is analysis of the asking possibilities for education in the Zlin region. Fundamental characteristics explained connections, which belongs to public university - educational, science, research and art activities. Created analysis covers possibilities and offers of the study programmes and other education e.g. learning in later life, e-learning or education of all ages, etc. which are realized at TBU. This bachelor thesis indicates possibilities of direct connections and financial allowance of the projects on the public university.
Other opportunity for the funding represents presentation of educational projects in operational program Human Resources Development for the third CSF priority with assistance of the European Social Fund.
Klíčová slova
Vysoká škola, vzdělávání, věda a výzkum, celoživotní vzdělávání, vzdělávací projekty, Program - Lidské zdroje, Evropský sociální fond
Klíčová slova v angličtině
University, education, science and research, lifetime education, learning in later life, educational projects, Human Resources Development, Priority 3 - Life-long learning, European Social Fund
Zásady pro vypracování
Zpracujte základní charakteristiku Operačního programu - implementace vzdělávání, vědy a výzkumu v regionu.
Charakterizujte a zhodnoťte Operační program - Priority a Opatření.
Zhodnoťte podmínky a předpoklady implementace Opatření 3.2.
Na základě vypracovaných souhrnných poznatků k dané problematice vyhodnoťte předpoklady možnosti čerpání.
Stanovte a formulujte další aktivity v oblasti vědy a výzkumu.
Zásady pro vypracování
Zpracujte základní charakteristiku Operačního programu - implementace vzdělávání, vědy a výzkumu v regionu.
Charakterizujte a zhodnoťte Operační program - Priority a Opatření.
Zhodnoťte podmínky a předpoklady implementace Opatření 3.2.
Na základě vypracovaných souhrnných poznatků k dané problematice vyhodnoťte předpoklady možnosti čerpání.
Stanovte a formulujte další aktivity v oblasti vědy a výzkumu.
Seznam doporučené literatury
WOKOUN, R. Česká regionální politika v období vstupu do Evropské unie. VŠE v Praze. Nakladatelství Oeconomica. Praha. 2003. ISBN 80-245-0517-7.
MATES, P., WOKOUN, R. A KOLEKTIV Malá encyklopedie regionalistiky a veřejné správy. Praha. PROSPEKTRUM, 2001. ISBN 80-7175-100-6.
Dokumenty z Internetu - aktuální:
http://www.mmr.cz
http://www.strukturalni-fondy.cz
http://mpsv.cz
http://msmt.cz
http://kr-zlinsky.cz
Seznam doporučené literatury
WOKOUN, R. Česká regionální politika v období vstupu do Evropské unie. VŠE v Praze. Nakladatelství Oeconomica. Praha. 2003. ISBN 80-245-0517-7.
MATES, P., WOKOUN, R. A KOLEKTIV Malá encyklopedie regionalistiky a veřejné správy. Praha. PROSPEKTRUM, 2001. ISBN 80-7175-100-6.
Dokumenty z Internetu - aktuální:
http://www.mmr.cz
http://www.strukturalni-fondy.cz
http://mpsv.cz
http://msmt.cz
http://kr-zlinsky.cz