- The following mandatory fields are not filled in for this Thesis.: Title according to student, Title in English, Annotation, Annotation in English, Keywords, Keywords in English, Length of thesis
Main topic
Specifika komunikace s klientem v prostředí České správy sociálního zabezpečení
Main topic in English
Specifics of communication with a client in the environment of Czech social security administration
Zadané a zvolené téma bude zpracováno podle pokynů obsažených v materiálu IMS "Metodika psaní odborného textu a výzkum v sociálních vědách" (IMS 2009), případně podle dalších materiálů, z nichž některé jsou obsaženy v literatuře připojené k tomuto studijnímu textu. Zejména bude dbáno na dodržování zásad publikační etiky a pravidel společenskovědního výzkumu. Průběžné výsledky práce budou pravidelně konzultovány s vedoucím bakalářské práce.
S vědomím těchto zásad a pravidel a po konzultaci s vedoucím bude práce zaměřena:
- na analýzu možných způsobů komunikace orgánu veřejné moci s klientem a jejich využití v prostředí ČSSZ;
- na zásady jednání s klientem v podmínkách ČSSZ;
- na aspekty, ovlivňující komunikaci a vztahy mezi úředníkem a klientem v jejich vzájemné interakci;
- na možnosti zlepšování image úředníka ČSSZ v očích veřejnosti a cesty, vedoucí ke zkvalitňovaní komunikačních procesů mezi úředníkem a klientem.
Součástí práce bude sociologický průzkum, který bude zaměřený na zjištění úrovně spokojenosti klientů s výkonem veřejné správy v prostředí ČSSZ.
Research Plan
Zadané a zvolené téma bude zpracováno podle pokynů obsažených v materiálu IMS "Metodika psaní odborného textu a výzkum v sociálních vědách" (IMS 2009), případně podle dalších materiálů, z nichž některé jsou obsaženy v literatuře připojené k tomuto studijnímu textu. Zejména bude dbáno na dodržování zásad publikační etiky a pravidel společenskovědního výzkumu. Průběžné výsledky práce budou pravidelně konzultovány s vedoucím bakalářské práce.
S vědomím těchto zásad a pravidel a po konzultaci s vedoucím bude práce zaměřena:
- na analýzu možných způsobů komunikace orgánu veřejné moci s klientem a jejich využití v prostředí ČSSZ;
- na zásady jednání s klientem v podmínkách ČSSZ;
- na aspekty, ovlivňující komunikaci a vztahy mezi úředníkem a klientem v jejich vzájemné interakci;
- na možnosti zlepšování image úředníka ČSSZ v očích veřejnosti a cesty, vedoucí ke zkvalitňovaní komunikačních procesů mezi úředníkem a klientem.
Součástí práce bude sociologický průzkum, který bude zaměřený na zjištění úrovně spokojenosti klientů s výkonem veřejné správy v prostředí ČSSZ.
Recommended resources
Capponi, V., Novák T. Asertivně do života. Praha : Svoboda-Libertas, 2000.
Chapman, R.A. Etika ve veřejné službě pro nové tisicíletí. Praha: SLON, 2003.
Křivohlavý, J. Jak si navzájem lépe porozumíme. Praha : Svoboda, 1988.
Křivohlavý, J. Konflikty mezi lidmi. Praha : Portál, 2002.
Křivohlavý, J. Tajemství úspěšného jednání. Praha : Grada, 1995.
Olejníček, A. Kohoutek R. Metodika řešení problémů v mezních situacích. Brno: Bonny Press 2005.
Olejníček, A. Výcvik asertivního jednání. Brno: Bonny Press 2003.
Pomahač, R., Vidláková O. Veřejná správa. Praha: C.H.Beck, 2002.
Vybíral, Z. Psychologie lidské komunikace. Praha : Portál, 2000.
Vymětal, J. Průvodce úspěšnou komunikací: efektivní komunikace v praxi. Praha:Grada, 2008.
Recommended resources
Capponi, V., Novák T. Asertivně do života. Praha : Svoboda-Libertas, 2000.
Chapman, R.A. Etika ve veřejné službě pro nové tisicíletí. Praha: SLON, 2003.
Křivohlavý, J. Jak si navzájem lépe porozumíme. Praha : Svoboda, 1988.
Křivohlavý, J. Konflikty mezi lidmi. Praha : Portál, 2002.
Křivohlavý, J. Tajemství úspěšného jednání. Praha : Grada, 1995.
Olejníček, A. Kohoutek R. Metodika řešení problémů v mezních situacích. Brno: Bonny Press 2005.
Olejníček, A. Výcvik asertivního jednání. Brno: Bonny Press 2003.
Pomahač, R., Vidláková O. Veřejná správa. Praha: C.H.Beck, 2002.
Vybíral, Z. Psychologie lidské komunikace. Praha : Portál, 2000.
Vymětal, J. Průvodce úspěšnou komunikací: efektivní komunikace v praxi. Praha:Grada, 2008.
Enclosed appendices
-
Appendices bound in thesis
-
Taken from the library
No
Full text of the thesis
Appendices
Reviewer's report
Supervisor's report
Defence procedure record
1. Vystoupení studentky
2. Otázky vedoucího a oponenta BP - viz posudky
- odpověděla správně
3. Mgr. Sýkora: Jaký má širší společenský vliv komunikace na úřadě?
- odpověděla vyčerpávajícím způsobem