Tématem mé bakalářské práce je analýza konkurenčního prostředí realitní kanceláře NONSTOP. Práce je rozdělena do dvou hlavních částí, teoretické a praktické. V první části jsou rozebrány poznatky z oblasti realitních kanceláří, marketingu, marketingového výzkumu a marketingového mixu služeb, analýzy konkurenčního prostředí, Porterova 5-faktorového modelu, mystery shoppingu a dále pak SWOT analýzy. Analytická část se věnuje profilu realitní kanceláře, analýze jejich hlavních konkurentů a výsledkům mystery shoppingu a dále SWOT analýze dané kanceláře.
Anotace v angličtině
The topic of my thesis is to analyze the competitive environment of NONSTOP real-estate agency. The work is divided into two main parts: theoretical and practical. The first part deals with knowledge of the Association of Realtors, marketing, marketing research and services marketing mix, competitive analysis, Porter's 5-factor model, mystery shopping and then a SWOT analysis. The analytical part deals with the profile of real estate agents, and analysis of their main competitors and the results of mystery shopping and SWOT analysis of agency.
Association of Realtors, marketing research, marketing mix of services, competition, Porter's Five-factor model, mystery shopping, SWOT analysis
Rozsah průvodní práce
72 s. (79 820 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Tématem mé bakalářské práce je analýza konkurenčního prostředí realitní kanceláře NONSTOP. Práce je rozdělena do dvou hlavních částí, teoretické a praktické. V první části jsou rozebrány poznatky z oblasti realitních kanceláří, marketingu, marketingového výzkumu a marketingového mixu služeb, analýzy konkurenčního prostředí, Porterova 5-faktorového modelu, mystery shoppingu a dále pak SWOT analýzy. Analytická část se věnuje profilu realitní kanceláře, analýze jejich hlavních konkurentů a výsledkům mystery shoppingu a dále SWOT analýze dané kanceláře.
Anotace v angličtině
The topic of my thesis is to analyze the competitive environment of NONSTOP real-estate agency. The work is divided into two main parts: theoretical and practical. The first part deals with knowledge of the Association of Realtors, marketing, marketing research and services marketing mix, competitive analysis, Porter's 5-factor model, mystery shopping and then a SWOT analysis. The analytical part deals with the profile of real estate agents, and analysis of their main competitors and the results of mystery shopping and SWOT analysis of agency.
Association of Realtors, marketing research, marketing mix of services, competition, Porter's Five-factor model, mystery shopping, SWOT analysis
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Prostudujte odbornou literaturu k dané problematice.
II. Praktická část
Analyzujte konkurenční prostředí organizace.
Sestavte na základě analytických poznatků SWOT analýzu.
Vypracujte vlastní návrhy vedoucí ke zlepšení situace v dané oblasti.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Prostudujte odbornou literaturu k dané problematice.
II. Praktická část
Analyzujte konkurenční prostředí organizace.
Sestavte na základě analytických poznatků SWOT analýzu.
Vypracujte vlastní návrhy vedoucí ke zlepšení situace v dané oblasti.
Závěr
Seznam doporučené literatury
[1] KOTLER, P., KELLER, K. L. Marketing management. 12. vyd. Praha : Grada, 2007. 792 s. ISBN 978-80-247-1359-5.
[2] STUCHLÍK, J. Základy marketingu. Zlín : VOŠE, 2003.
[3] HORÁKOVÁ, I. Marketing v současné světové praxi. Praha : Grada , 1992. 368 s. ISBN 80-85424-88-6.
[4] SOUKALOVÁ, R. Strategický marketing. 1. vyd. Zlín : Univerzita Tomáše Bati, 2005. 118 s. ISBN 80-7318-177-0.
[5] PŘÍBOVÁ, M. a kol. Analýza konkurence a trhu. 1. vyd. Praha : Grada, 1998. 96 s. ISBN 80-7169-536-X.
Seznam doporučené literatury
[1] KOTLER, P., KELLER, K. L. Marketing management. 12. vyd. Praha : Grada, 2007. 792 s. ISBN 978-80-247-1359-5.
[2] STUCHLÍK, J. Základy marketingu. Zlín : VOŠE, 2003.
[3] HORÁKOVÁ, I. Marketing v současné světové praxi. Praha : Grada , 1992. 368 s. ISBN 80-85424-88-6.
[4] SOUKALOVÁ, R. Strategický marketing. 1. vyd. Zlín : Univerzita Tomáše Bati, 2005. 118 s. ISBN 80-7318-177-0.
[5] PŘÍBOVÁ, M. a kol. Analýza konkurence a trhu. 1. vyd. Praha : Grada, 1998. 96 s. ISBN 80-7169-536-X.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Ing. Miloslava Kubíčková, Ph.D.:
Podle jakých kritérií jste postupovala při výběru hlavních konkurentů?
O které služby by měla realitní kancelář rozšířit svoji nabídku?
doc. Ing. Josef Kubík, CSc.:
Co je největší konkurenční výhodou?