Tato práce je zaměřena na zkvalitnění propagace a reklamy služby auto klinika firmy AMILO Car, a. s. pomocí nově navrženého marketingového komunikačního plánu.
Práce je rozdělena na dvě části. Na část teoretickou, kde jsou popsány teoretické poznatky dané problematiky, které jsou pak prakticky využity v analytické části.
Praktická část se zabývá zhodnocením současného stavu marketingové komunikace, jak autosalonu, tak i auto kliniky. Na základě těchto poznatků je navržen roční komunikační plán pro auto kliniku. Jsou zde popsány cíle, kterých by mělo být navrženým komunikačním mixem dosaženo pomocí vybraných stávajících a nově navržených komunikačních nástrojů, vypracována SWOT analýza, vytvořen časový harmonogram, rozpočet a návrh na měření efektivity použitých nástrojů.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis is dedicated to marketing and promotion in AMILO Car
a.s. Company with the focus on promotion of the special motor workshop
called Auto klinika for which I have created new marketing plan. The thesis
is divided into two major parts. Theoretical part brings theoretical
information about field selected, practical part works with this information
and use them in real life.
Practical parts brings the detailed analysis of the current marketing
communication and promotion status in AMILO Car company and especially Auto
klinika. Based on this analysis and findings I created the one year
communication plan, which contains goals that should be reached, describe
method that should be used and reveal strengths, weaknesses, Opportunities
and Threats in SWOT analysis.
Budget and time schedule is a natural part of my communication plan as well
as the measuring techniques showing the communication effectiveness.
Klíčová slova
marketingový komunikační plán, nástroje marketingové komunikace, SWOT analýza, reklama, podpora prodeje public relations, osobní prodej, direct marketing.
Klíčová slova v angličtině
marketing communication plan, marketing communication tools, SWOT
analysis, advertising, sales promotion, public relations, personal sales,
direct marketing.
Rozsah průvodní práce
57 s.
Jazyk
CZ
Anotace
Tato práce je zaměřena na zkvalitnění propagace a reklamy služby auto klinika firmy AMILO Car, a. s. pomocí nově navrženého marketingového komunikačního plánu.
Práce je rozdělena na dvě části. Na část teoretickou, kde jsou popsány teoretické poznatky dané problematiky, které jsou pak prakticky využity v analytické části.
Praktická část se zabývá zhodnocením současného stavu marketingové komunikace, jak autosalonu, tak i auto kliniky. Na základě těchto poznatků je navržen roční komunikační plán pro auto kliniku. Jsou zde popsány cíle, kterých by mělo být navrženým komunikačním mixem dosaženo pomocí vybraných stávajících a nově navržených komunikačních nástrojů, vypracována SWOT analýza, vytvořen časový harmonogram, rozpočet a návrh na měření efektivity použitých nástrojů.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis is dedicated to marketing and promotion in AMILO Car
a.s. Company with the focus on promotion of the special motor workshop
called Auto klinika for which I have created new marketing plan. The thesis
is divided into two major parts. Theoretical part brings theoretical
information about field selected, practical part works with this information
and use them in real life.
Practical parts brings the detailed analysis of the current marketing
communication and promotion status in AMILO Car company and especially Auto
klinika. Based on this analysis and findings I created the one year
communication plan, which contains goals that should be reached, describe
method that should be used and reveal strengths, weaknesses, Opportunities
and Threats in SWOT analysis.
Budget and time schedule is a natural part of my communication plan as well
as the measuring techniques showing the communication effectiveness.
Klíčová slova
marketingový komunikační plán, nástroje marketingové komunikace, SWOT analýza, reklama, podpora prodeje public relations, osobní prodej, direct marketing.
Klíčová slova v angličtině
marketing communication plan, marketing communication tools, SWOT
analysis, advertising, sales promotion, public relations, personal sales,
direct marketing.
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Prostudujte uvedenou literaturu se vztahem ke zvolenému tématu.
II. Praktická část
Analyzujte současnou situaci a další možná východiska stanovení komunikačního plánu.
Navrhněte konkrétní plán integrované marketingové kumunikace pro oblast služeb firmy AMILO Car, a.s..
Sestavte rozpočet a časový plán daných aktivit.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Prostudujte uvedenou literaturu se vztahem ke zvolenému tématu.
II. Praktická část
Analyzujte současnou situaci a další možná východiska stanovení komunikačního plánu.
Navrhněte konkrétní plán integrované marketingové kumunikace pro oblast služeb firmy AMILO Car, a.s..
Sestavte rozpočet a časový plán daných aktivit.
Závěr
Seznam doporučené literatury
[1] DE PELSMACKER, P., GEUENS, M., VAN DEN BERGH, J. Marketingová komunikace. 1. vyd. Praha : Grada Publishing, 2003. 583 s. ISBN 80-247-0254-1.
[2] KOTLER, P. Marketing Management. 9. vyd. Praha : Grada Publishing, 1998. 703 s. ISBN 80-7169-600-5.
[3] SVĚTLÍK, J. Marketing - cesta k trhu. 1. vyd. Plzeň : Aleš Čeněk, 2005. 340 s. ISBN 80-86898-48-2.
[4] SVĚTLÍK, J., SOUKALOVÁ, R. Marketingová komunikace. Vyšší odborná škola ekonomická Zlín, 118 s.
[5] SVĚTLÍK, J. Marketing a reklama. Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2003. 170 s. ISBN 80-7318-140-1.
Seznam doporučené literatury
[1] DE PELSMACKER, P., GEUENS, M., VAN DEN BERGH, J. Marketingová komunikace. 1. vyd. Praha : Grada Publishing, 2003. 583 s. ISBN 80-247-0254-1.
[2] KOTLER, P. Marketing Management. 9. vyd. Praha : Grada Publishing, 1998. 703 s. ISBN 80-7169-600-5.
[3] SVĚTLÍK, J. Marketing - cesta k trhu. 1. vyd. Plzeň : Aleš Čeněk, 2005. 340 s. ISBN 80-86898-48-2.
[4] SVĚTLÍK, J., SOUKALOVÁ, R. Marketingová komunikace. Vyšší odborná škola ekonomická Zlín, 118 s.
[5] SVĚTLÍK, J. Marketing a reklama. Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2003. 170 s. ISBN 80-7318-140-1.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
doc. Ing. J. Světlík, Ph.D.:
1. Co je IMC a v čem vidíte její konkrétní přínosy.
2. Kterými konkrét. ukazateli měříme výsledky reklamy a kterými konkrétními ukaz. měříme
efektivitu médií?
3. Uveďte příklad komunik. cílů, vysvětlete principy zásady SMART a srovnejte s cíli na s. 43.