Tématem mé bakalářské práce je ?Měření spokojenosti zákazníků firmy PROMENS a.s.?. PROMENS je firma zabývající se zpracováním plastových výrobků. Cílem této bakalářské práce je zjištění spokojenosti zákazníků s výrobky a službami firmy a odhalení nedostatků, na které by se firma měla zaměřit. V teoretické části se zabývám procesem marketingového výzkumu, metodami sběru dat a metodami měření spokojenosti zákazníků. V praktické části analyzuji současné měření spokojenosti zákazníků ve firmě a zároveň provádím vlastní měření spokojenosti zákazníků formou dotazníkového šetření.
Anotace v angličtině
The topic of my bachelor?s thesis is "Measurement of customer satisfaction in Promens a.s. company". Promens is engaged in manufacturing of plastic products. The aim of my bachelor?s thesis is to find out the level of customer satisfaction with products and services provided by this company and to disclose insufficiencies, which the company should focus on. I am concerned with marketing research process, data collection methods and methods of measuring customer satisfaction in theoretical part. In the practical part I compare customer satisfaction measurement in the company with my own measurements realized by combination of web questionnaire and e-mail.
Tématem mé bakalářské práce je ?Měření spokojenosti zákazníků firmy PROMENS a.s.?. PROMENS je firma zabývající se zpracováním plastových výrobků. Cílem této bakalářské práce je zjištění spokojenosti zákazníků s výrobky a službami firmy a odhalení nedostatků, na které by se firma měla zaměřit. V teoretické části se zabývám procesem marketingového výzkumu, metodami sběru dat a metodami měření spokojenosti zákazníků. V praktické části analyzuji současné měření spokojenosti zákazníků ve firmě a zároveň provádím vlastní měření spokojenosti zákazníků formou dotazníkového šetření.
Anotace v angličtině
The topic of my bachelor?s thesis is "Measurement of customer satisfaction in Promens a.s. company". Promens is engaged in manufacturing of plastic products. The aim of my bachelor?s thesis is to find out the level of customer satisfaction with products and services provided by this company and to disclose insufficiencies, which the company should focus on. I am concerned with marketing research process, data collection methods and methods of measuring customer satisfaction in theoretical part. In the practical part I compare customer satisfaction measurement in the company with my own measurements realized by combination of web questionnaire and e-mail.
Prostudujte odbornou literaturu z oblasti marketingu s důrazem na měření spokojenosti zákazníků.
II. Praktická část
Charakterizujte firmu PROMENS a.s. a její zákazníky.
Popište současný způsob měření spokojenosti zákazníků ve firmě.
Proveďte vlastní měření spokojenosti zákazníků ve firmě a získaná data vyhodnoťte.
Navrhněte možná řešení, jak zefektivnit měření spokojenosti zákazníků ve firmě.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Prostudujte odbornou literaturu z oblasti marketingu s důrazem na měření spokojenosti zákazníků.
II. Praktická část
Charakterizujte firmu PROMENS a.s. a její zákazníky.
Popište současný způsob měření spokojenosti zákazníků ve firmě.
Proveďte vlastní měření spokojenosti zákazníků ve firmě a získaná data vyhodnoťte.
Navrhněte možná řešení, jak zefektivnit měření spokojenosti zákazníků ve firmě.
Závěr
Seznam doporučené literatury
[1] FORET, M. Marketingový průzkum : Poznáváme svoje zákazníky. 1. vyd. Brno : Computer Press, 2008. 128 s. ISBN 978-80-251-2183-2.
[2] HORÁKOVÁ, I. Marketing v současné světové praxi. 1. vyd. Praha : Grada Publishing, 1992. 368 s. ISBN 80-85424-83-5.
[3] KOTLER, P. Marketing od A do Z : Osmdesát pojmů, které by měl znát každý manažer. 1. vyd. Praha : Management Press, 2003. 208 s. ISBN 80-7261-082-1.
[4] KOZEL, R. a kol. Moderní marketingový výzkum. 1. vyd. Praha : Grada Publishing, 2006. 280 s. ISBN 80-247-0966-X.
[5] SMITH, P. Moderní marketing. 1. vyd. Praha : Computer Press, 2000. 551 s. ISBN 80-7226-252-1.
Seznam doporučené literatury
[1] FORET, M. Marketingový průzkum : Poznáváme svoje zákazníky. 1. vyd. Brno : Computer Press, 2008. 128 s. ISBN 978-80-251-2183-2.
[2] HORÁKOVÁ, I. Marketing v současné světové praxi. 1. vyd. Praha : Grada Publishing, 1992. 368 s. ISBN 80-85424-83-5.
[3] KOTLER, P. Marketing od A do Z : Osmdesát pojmů, které by měl znát každý manažer. 1. vyd. Praha : Management Press, 2003. 208 s. ISBN 80-7261-082-1.
[4] KOZEL, R. a kol. Moderní marketingový výzkum. 1. vyd. Praha : Grada Publishing, 2006. 280 s. ISBN 80-247-0966-X.
[5] SMITH, P. Moderní marketing. 1. vyd. Praha : Computer Press, 2000. 551 s. ISBN 80-7226-252-1.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Ing. Schneider:
Komu všemu byly dotazníky poslány?
odpověď:
Úplně všem zákazníkům firmy.
doc. Kubík:
Jaká byla návratnost?
odpověď:
44 \%