Tématem mé bakalářské práce je ''Plánování a jeho vliv na zvyšování konkurenceschopnosti firmy TOPEK, s. r. o.‘‘. Cílem práce je rozpracovat teoretické koncepce plánování, posoudit současný proces plánování ve firmě TOPEK, s. r. o., zhodnotit jeho přednosti a nedostatky a následně vypracovat soubor návrhů a doporučení pro zlepšení systému plánování.
V teoretické části práce jsou přiblíženy jednotlivé aspekty týkající se plánování. Velká pozornost je věnována zejména procesu, významu a cílům plánování. V analytické části je nejprve představena společnost TOPEK, s. r. o., předmět její činnosti, její poslání, strategie a cíle. Pomocí metod strategického managementu a informací z dotazníků je analyzována současná situace firmy. Na základě těchto analýz jsou navržena příslušná doporučení a opatření pro zlepšení systému plánování směrem ke zvyšování výkonnosti a konkurenceschopnosti.
Anotace v angličtině
The topic of my bachelor thesis is ''Planning and its action in escalating competitive advantage the company TOPEK, Ltd.‘‘. The aim of my thesis is to develop the theoretical conception of planning, to assess the present process of planning in the company TOPEK, Ltd., to appraise its advantages and disadvantages, next to elaborate a set of projects and recommendations for improvement of planning.
In the theoretical part of my thesis there are approximated individual aspects of planning. The main focus is laid especially upon process, importance and aims of planning. In the analytical part the company TOPEK, Ltd. is introduced, the scope of its activity, its mission, strategy and aims. The present situation of company is analyzed through methods of strategic management and information from questionnaire. In conclusion of my thesis there are suggested relevant recommendations and actions towards improvement of efficiency and competitiveness.
Klíčová slova
plánování, proces plánování, konkurenceschopnost, výkonnost, poslání, strategie, cíl, metody strategického managementu
Klíčová slova v angličtině
planning, process of planning, competitiveness, efficiency, mission, strategy, aim, methods of strategic management
Rozsah průvodní práce
59 s., 4 s. obr. příloh
Jazyk
CZ
Anotace
Tématem mé bakalářské práce je ''Plánování a jeho vliv na zvyšování konkurenceschopnosti firmy TOPEK, s. r. o.‘‘. Cílem práce je rozpracovat teoretické koncepce plánování, posoudit současný proces plánování ve firmě TOPEK, s. r. o., zhodnotit jeho přednosti a nedostatky a následně vypracovat soubor návrhů a doporučení pro zlepšení systému plánování.
V teoretické části práce jsou přiblíženy jednotlivé aspekty týkající se plánování. Velká pozornost je věnována zejména procesu, významu a cílům plánování. V analytické části je nejprve představena společnost TOPEK, s. r. o., předmět její činnosti, její poslání, strategie a cíle. Pomocí metod strategického managementu a informací z dotazníků je analyzována současná situace firmy. Na základě těchto analýz jsou navržena příslušná doporučení a opatření pro zlepšení systému plánování směrem ke zvyšování výkonnosti a konkurenceschopnosti.
Anotace v angličtině
The topic of my bachelor thesis is ''Planning and its action in escalating competitive advantage the company TOPEK, Ltd.‘‘. The aim of my thesis is to develop the theoretical conception of planning, to assess the present process of planning in the company TOPEK, Ltd., to appraise its advantages and disadvantages, next to elaborate a set of projects and recommendations for improvement of planning.
In the theoretical part of my thesis there are approximated individual aspects of planning. The main focus is laid especially upon process, importance and aims of planning. In the analytical part the company TOPEK, Ltd. is introduced, the scope of its activity, its mission, strategy and aims. The present situation of company is analyzed through methods of strategic management and information from questionnaire. In conclusion of my thesis there are suggested relevant recommendations and actions towards improvement of efficiency and competitiveness.
Klíčová slova
plánování, proces plánování, konkurenceschopnost, výkonnost, poslání, strategie, cíl, metody strategického managementu
Klíčová slova v angličtině
planning, process of planning, competitiveness, efficiency, mission, strategy, aim, methods of strategic management
Zásady pro vypracování
Proveďte průzkum literárních pramenů a zpracujte teoretické a metodické poznatky týkající se plánování a jeho vlivu na zvyšování konkurenceschopnosti.
Analyzujte současný proces plánování, zhodnoťte přednosti, nedostatky a jejich příčiny ve firmě TOPEK, s. r. o.
Na základě analýzy vyslovte doporučení pro zlepšení systému plánování pro firmu TOPEK, s. r. o. a zhodnoťte její pravděpodobné přínosy a rizika pro zvýšení výkonnosti.
Zásady pro vypracování
Proveďte průzkum literárních pramenů a zpracujte teoretické a metodické poznatky týkající se plánování a jeho vlivu na zvyšování konkurenceschopnosti.
Analyzujte současný proces plánování, zhodnoťte přednosti, nedostatky a jejich příčiny ve firmě TOPEK, s. r. o.
Na základě analýzy vyslovte doporučení pro zlepšení systému plánování pro firmu TOPEK, s. r. o. a zhodnoťte její pravděpodobné přínosy a rizika pro zvýšení výkonnosti.
Seznam doporučené literatury
[1] PORVAZNÍK, Ján. Celostní management. Bratislava : Sprint - vydavatelská, filmová a reklamná gentúra, 2003. 512 s. ISBN 80-89085-05-9.
[2] DONNELY, J. H., GIBSON, J. L., IVANCEVICH, J. M. Management. Praha : Grada Publishing, spol. s. r. o., 2000. 824 s. ISBN 80-7179-955-4.
[3] SYNEK, M. a kol. Podniková ekonomika. Praha : Grada Publishing, spol. s. r. o., 2000.ISBN 80-7179-388-4.
[4] HEŘMAN, J. Řízení výroby. Praha : Melandrium, 2001. ISBN 80-86175-15-4.
[5] MAKOVEC, J. Organizace a plánování výroby. Praha : VŠE, Fakulta podnikohospodářská, 1996. ISBN 80-7079-110-1.
Seznam doporučené literatury
[1] PORVAZNÍK, Ján. Celostní management. Bratislava : Sprint - vydavatelská, filmová a reklamná gentúra, 2003. 512 s. ISBN 80-89085-05-9.
[2] DONNELY, J. H., GIBSON, J. L., IVANCEVICH, J. M. Management. Praha : Grada Publishing, spol. s. r. o., 2000. 824 s. ISBN 80-7179-955-4.
[3] SYNEK, M. a kol. Podniková ekonomika. Praha : Grada Publishing, spol. s. r. o., 2000.ISBN 80-7179-388-4.
[4] HEŘMAN, J. Řízení výroby. Praha : Melandrium, 2001. ISBN 80-86175-15-4.
[5] MAKOVEC, J. Organizace a plánování výroby. Praha : VŠE, Fakulta podnikohospodářská, 1996. ISBN 80-7079-110-1.