Diplomová práce pojednává o pozitivní změně firemní kultury ve společnosti ORSAY. Hlavním cílem této práce je docílit posílení firemní kultury společnosti na prodejních po-bočkách v České republice. Ke splnění tohoto cíle slouží nově vytvořený motivační systém. Teoretická část práce je zaměřena na dva problematické okruhy ? firemní kulturu a motivaci. Praktická část práce je zaměřena na charakteristiku podniku, analýzy součas-ného stavu firemní kultury a motivačního systému ve společnosti. V závěru se práce věnuje návrhům změn současného stavu, které vycházejí z výsledků jednotlivých analýz.
Annotation in English
The thesis deals with positive change in corporate culture at ORSAY. The main aim of work is to achieve the strengthening of corporate culture on the sales offices in the Czech Republic. The newly created motivation system is just being used to meet this aim. The theoretical part is focused on two problem areas ? corporate culture and motivation. The practical part is focused on the characteristics of a company and analysis of the current situation in corporate culture and motivation system in society. In conclusion, the work deals with proposed changes to the current situation which based on the results of each analysis.
Keywords
firemní kultura, motivace zaměstnanců, systém prémií, odměny, móda
Diplomová práce pojednává o pozitivní změně firemní kultury ve společnosti ORSAY. Hlavním cílem této práce je docílit posílení firemní kultury společnosti na prodejních po-bočkách v České republice. Ke splnění tohoto cíle slouží nově vytvořený motivační systém. Teoretická část práce je zaměřena na dva problematické okruhy ? firemní kulturu a motivaci. Praktická část práce je zaměřena na charakteristiku podniku, analýzy součas-ného stavu firemní kultury a motivačního systému ve společnosti. V závěru se práce věnuje návrhům změn současného stavu, které vycházejí z výsledků jednotlivých analýz.
Annotation in English
The thesis deals with positive change in corporate culture at ORSAY. The main aim of work is to achieve the strengthening of corporate culture on the sales offices in the Czech Republic. The newly created motivation system is just being used to meet this aim. The theoretical part is focused on two problem areas ? corporate culture and motivation. The practical part is focused on the characteristics of a company and analysis of the current situation in corporate culture and motivation system in society. In conclusion, the work deals with proposed changes to the current situation which based on the results of each analysis.
Keywords
firemní kultura, motivace zaměstnanců, systém prémií, odměny, móda
Zpracujte literární rešerši na téma firemní kultury a jejího vlivu na řízení motivace ve firmě.
II. Praktická část
Analyzujte podnikovou kulturu společnosti ORSAY ve vazbě k řízení motivace jejich zaměstnanců.
Vypracujte projekt na zlepšení systému motivace zaměstnanců.
Vyjádřete přínosy a náklady projektu a formulujte závěrečná doporučení pro společnost ORSAY.
Závěr
Research Plan
Úvod
I. Teoretická část
Zpracujte literární rešerši na téma firemní kultury a jejího vlivu na řízení motivace ve firmě.
II. Praktická část
Analyzujte podnikovou kulturu společnosti ORSAY ve vazbě k řízení motivace jejich zaměstnanců.
Vypracujte projekt na zlepšení systému motivace zaměstnanců.
Vyjádřete přínosy a náklady projektu a formulujte závěrečná doporučení pro společnost ORSAY.
Závěr
Recommended resources
[1] ARMSTRONG, M. Řízení lidských zdrojů: nejnovější trendy a postupy. Praha: Grada Publishing a.s., 1999. 789 s. ISBN 978-80-247-1407-3.
[2] ARMSTRONG, M. Personální management. Praha: Grada Publishing a.s., 1999. 963 s. ISBN 80-7169-614-5.
[3] BROOKS, I. Firemní kultura: jedinci, skupiny, organizace a jejich chování. Brno: Computer Press, 2003. 296 s. ISBN 80-7226-763-9.
[4] NOVÝ, I. Podniková kultura a identita. Praha: Vysoká škola ekonomická v Praze, 1993. 99 s. ISBN 80-7079-159-4.
[5] VYSEKALOVÁ, J.; MIKEŠ, J. Image a firemní identita. Praha: Grada Publishing a.s., 2009. 192 s. ISBN 978-247-2790-5.
Recommended resources
[1] ARMSTRONG, M. Řízení lidských zdrojů: nejnovější trendy a postupy. Praha: Grada Publishing a.s., 1999. 789 s. ISBN 978-80-247-1407-3.
[2] ARMSTRONG, M. Personální management. Praha: Grada Publishing a.s., 1999. 963 s. ISBN 80-7169-614-5.
[3] BROOKS, I. Firemní kultura: jedinci, skupiny, organizace a jejich chování. Brno: Computer Press, 2003. 296 s. ISBN 80-7226-763-9.
[4] NOVÝ, I. Podniková kultura a identita. Praha: Vysoká škola ekonomická v Praze, 1993. 99 s. ISBN 80-7079-159-4.
[5] VYSEKALOVÁ, J.; MIKEŠ, J. Image a firemní identita. Praha: Grada Publishing a.s., 2009. 192 s. ISBN 978-247-2790-5.
Enclosed appendices
-
Appendices bound in thesis
illustrations, tables
Taken from the library
No
Full text of the thesis
Appendices
Reviewer's report
Supervisor's report
Defence procedure record
Body vedoucího:55
Body oponenta: 57
Otázky vedoucího:
Na str. 36 vyslovujete názor, že peníze mohou být zdrojem sebeústy. Domníváte se, že vyšší aspirace lze uspokojit vnější faktory motivace (jako např. faktorem hmotné zainteresovanosti či jinými silovými faktory?)(zcela)
Otázky oponenta:
Jak jste přiměla vedoucí různých konkurenčních prodejen, aby Vám odpovídaly na Vaše
dotazy včetně výše průměrné čisté mzdy prodejních asistentek?(zcela)
Jaký je postoj vedení společnosti na Vámi navržené změny v systému odměňování?(zcela)
Čím si vysvětlujete krádeže zboží vlastními zaměstnanci včetně vedoucích prodejen?(zcela)
Vyplácí další benefity tato společnost? (Dvořáková) zcela
Jak může vedoucí ovlivnit sortiment zboží? (doc. Popesko)zcela
Lokalizace prodejny, jak je důležitá? (doc. Drábek)zcela
Na základě čeho pracovníci postupují, na základě ten postupuje? (dr. Dolejšová)zcela