- Následující požadované údaje nejsou u této VŠKP vyplněny: Název dle studenta, Název v angličtině, Anotace, Anotace v angličtině, Klíčová slova, Klíčová slova v angličtině, Přílohy volně vložené, Rozsah práce
Hlavní téma
Analýza webové prezentace firmy Zahrada Olomouc s. r. o. jako faktoru konkurenceschopnosti
Proveďte průzkum literárních pramenů a zpracujte teoretické a metodické poznatky týkající se webové prezentace společnosti.
II. Praktická část
Analyzujte současný stav webové prezentace podniku Zahrada Olomouc s. r. o.
Proveďte srovnání webových prezentací vybraných konkurenčních firem.
Na základě analýzy uveďte doporučení pro zlepšení webové prezentace firmy Zahrada Olomouc s. r. o.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Proveďte průzkum literárních pramenů a zpracujte teoretické a metodické poznatky týkající se webové prezentace společnosti.
II. Praktická část
Analyzujte současný stav webové prezentace podniku Zahrada Olomouc s. r. o.
Proveďte srovnání webových prezentací vybraných konkurenčních firem.
Na základě analýzy uveďte doporučení pro zlepšení webové prezentace firmy Zahrada Olomouc s. r. o.
Závěr
Seznam doporučené literatury
[1] KOSEK, J. HTML: tvorba dokonalých www stránek. 1. vyd. Praha: Grada, 1998. 291 s. ISBN 80-716-9608-0.
[2] KRUG, S. Webdesign: nenuťte uživatele přemýšlet. 2. vyd. Praha: Computer Press, 2006. 167 s. ISBN 80-251-1291-8.
[3] ZELDMAN, J. Tvorba webů podle standardů. 1. vyd. Praha: Computer Press, 2005. 410 s. ISBN 80-251-0347-1.
[4] ŽITNÍK, L., KUČERA, M. Inspirativní webdesign. 1. vyd. Praha: Mobil Media, 2003. 208 s. ISBN 80-86593-42-8.
Seznam doporučené literatury
[1] KOSEK, J. HTML: tvorba dokonalých www stránek. 1. vyd. Praha: Grada, 1998. 291 s. ISBN 80-716-9608-0.
[2] KRUG, S. Webdesign: nenuťte uživatele přemýšlet. 2. vyd. Praha: Computer Press, 2006. 167 s. ISBN 80-251-1291-8.
[3] ZELDMAN, J. Tvorba webů podle standardů. 1. vyd. Praha: Computer Press, 2005. 410 s. ISBN 80-251-0347-1.
[4] ŽITNÍK, L., KUČERA, M. Inspirativní webdesign. 1. vyd. Praha: Mobil Media, 2003. 208 s. ISBN 80-86593-42-8.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Mikuláštík - Jak jste využil ve Vašich doporučení z Vámi zpracované SWOT analýzy?
Dobeš - Co firma očekává od zlepšení webové prezentace, jaký má cíl?