V diplomové práci jsem se zabýval marketingovou komunikací firmy DADKA VRACOV s. r. o. Majitelé pochopili, že marketingové komunikace jsou součástí prodejních aktivit firmy. Cílem práce bylo popsat, navrhnout a pokusit se realizovat některé z navržených marketingových komunikací. Vycházel jsem z informací, které jsem získal při spolupráci s firmou. Snažil jsem se navrhnout takové prostředky marketingové komunikace, které se nejvíce hodí k oboru v němž firma podniká. Výsledné marketingové komunikace jsou podobné jaké používá konkurence.
Anotace v angličtině
In my Master thesis I have deal with marketing communications in the company called DADKA VRACOV s. r. o., which embarg on our market in year 1992. The purposes of this work was described, suggested and try to realize some of the project of marketing communications. The information I have used, I have got from the corporation with the firm DADKA VRACOV s. r. o., I tried to suggest the resources of marketing communications, which are mostly throwen in firm business. As a result of marketing communications in the DADKA VRACOV s. r. o., are this commucations resemble with competition.
V diplomové práci jsem se zabýval marketingovou komunikací firmy DADKA VRACOV s. r. o. Majitelé pochopili, že marketingové komunikace jsou součástí prodejních aktivit firmy. Cílem práce bylo popsat, navrhnout a pokusit se realizovat některé z navržených marketingových komunikací. Vycházel jsem z informací, které jsem získal při spolupráci s firmou. Snažil jsem se navrhnout takové prostředky marketingové komunikace, které se nejvíce hodí k oboru v němž firma podniká. Výsledné marketingové komunikace jsou podobné jaké používá konkurence.
Anotace v angličtině
In my Master thesis I have deal with marketing communications in the company called DADKA VRACOV s. r. o., which embarg on our market in year 1992. The purposes of this work was described, suggested and try to realize some of the project of marketing communications. The information I have used, I have got from the corporation with the firm DADKA VRACOV s. r. o., I tried to suggest the resources of marketing communications, which are mostly throwen in firm business. As a result of marketing communications in the DADKA VRACOV s. r. o., are this commucations resemble with competition.
Prostudujte domácí i zahraniční literaturu zabývající se marketingovými komunikacemi se zaměřením na význam a tvorbu design manuálu.
Proveďte analýzu současného stavu vnitřního a vnějšího prostředí firmy s akcentem na analýzu konkurence.
S využitím získaných poznatků a s přihlédnutím k předmětu činnosti zkoumané firmy navrhněte a dle možností realizujte nástroje marketingových komunikací firmy.
V závěru navrhněte způsob zjišťování efektivnosti navrhovaného systému marketingových komunikací.
Zásady pro vypracování
Prostudujte domácí i zahraniční literaturu zabývající se marketingovými komunikacemi se zaměřením na význam a tvorbu design manuálu.
Proveďte analýzu současného stavu vnitřního a vnějšího prostředí firmy s akcentem na analýzu konkurence.
S využitím získaných poznatků a s přihlédnutím k předmětu činnosti zkoumané firmy navrhněte a dle možností realizujte nástroje marketingových komunikací firmy.
V závěru navrhněte způsob zjišťování efektivnosti navrhovaného systému marketingových komunikací.
Seznam doporučené literatury
COOPER, J., LANE, P. Marketingové plánování. Praha: Grada Publishing, 1999. ISBN 80-7169-641-2
FORET, M., STÁVKOVÁ, J. Marketingový výzkum. Praha: Grada Publishing, 2003. ISBN 80-247-0385-8
JANEČKOVÁ, L., VAŠTÍKOVÁ, M. Marketing služeb. Praha: Grada Publishing, 2001. ISBN 80-7169-995-0
KOTLER, P. Inovativní marketing. Praha: Grada Publishing, 2004. ISBN 80-247-0921-X
KOTLER, P. Marketing Management. Praha: Grada Publishing, 2001. ISBN 80-247-0016-6
další dle doporučení vedoucího diplomové práce
Seznam doporučené literatury
COOPER, J., LANE, P. Marketingové plánování. Praha: Grada Publishing, 1999. ISBN 80-7169-641-2
FORET, M., STÁVKOVÁ, J. Marketingový výzkum. Praha: Grada Publishing, 2003. ISBN 80-247-0385-8
JANEČKOVÁ, L., VAŠTÍKOVÁ, M. Marketing služeb. Praha: Grada Publishing, 2001. ISBN 80-7169-995-0
KOTLER, P. Inovativní marketing. Praha: Grada Publishing, 2004. ISBN 80-247-0921-X
KOTLER, P. Marketing Management. Praha: Grada Publishing, 2001. ISBN 80-247-0016-6
další dle doporučení vedoucího diplomové práce