Tato bakalářská práce obsahuje charakteristiku pedagogické diagnostiky žáka (vymezení pojmů, obsah, klasifikaci, rysy, etapy a metody pedagogicko diagnostického procesu) a z ní vyplývající možnosti a meze pedagogické diagnostiky. Cílem práce je popsat pedagogickou diagnostiku a ukázat její praktické použití využitím individuálního vzdělávacího programu a pomocí dotazníku pro pedagogy primární školy rozklíčovat možnosti a meze pedagogické diagnostiky.
Anotace v angličtině
This thesis is focused on Pedagogical diagnostics, its subject, methods. Aim is to describe pedagogical diagnostics and show its practical application using the individual educational program and through a questionnaire for primary school educators decipher the potential and limits of pedagogical diagnostics.
Klíčová slova
Pedagogická diagnostika, obsah pedagogické diagnostiky, metody pedagogické diagnostiky, pedagogická diagnostika v primární škole, individuální vzdělávací program.
Tato bakalářská práce obsahuje charakteristiku pedagogické diagnostiky žáka (vymezení pojmů, obsah, klasifikaci, rysy, etapy a metody pedagogicko diagnostického procesu) a z ní vyplývající možnosti a meze pedagogické diagnostiky. Cílem práce je popsat pedagogickou diagnostiku a ukázat její praktické použití využitím individuálního vzdělávacího programu a pomocí dotazníku pro pedagogy primární školy rozklíčovat možnosti a meze pedagogické diagnostiky.
Anotace v angličtině
This thesis is focused on Pedagogical diagnostics, its subject, methods. Aim is to describe pedagogical diagnostics and show its practical application using the individual educational program and through a questionnaire for primary school educators decipher the potential and limits of pedagogical diagnostics.
Klíčová slova
Pedagogická diagnostika, obsah pedagogické diagnostiky, metody pedagogické diagnostiky, pedagogická diagnostika v primární škole, individuální vzdělávací program.