Thesis info Analýza finančního řízení firmy OK-puls, s. r. o. s akcentem na budování vztahů se zákazníky a jejich rozvoj v časovém horizontu 2005 - 2010
Má bakalářská práce je zaměřena hlavně na analýzu finančního řízení firmy OK - puls, s. r. o. Firma OK - puls, s. r. o. potřebuje zhodnotit vztahy se zákazníky a navrhnout inovace na jejich zlepšení do budoucna, tedy v časovém horizontu let 2005 - 2010. Řízení vztahu se zákazníky je podstatné pro budoucí vývoj firmy, co se týče finanční stránky i postavení na trhu. V bakalářské práci se pokusím nastínit současnou situaci jak finančního řízení, tak řízení vztahu se zákazníky. Budování vztahu se zákazníky je pro tuto firmu podstatné, protože její finanční postavení se odvíjí od počtu uzavřených zakázek. Proto se na závěr mé práce zaměřím na inovaci, která bude navrhovat zavedení CRM ve firmě OK - puls, s. r. o.
Annotation in English
My bachelor work deals with the analysis of financial managament of the OK - puls company. The company needs to eveluate customer relationships in order to improve them for the future development in the time frame 2005-2010. Managing of relations with customers is significant for future development of the company and for its position on the market. In my diploma work I would try to describe current situation in financial management and also management of relations with customers. Developing of relations with customers is significant for this company because its financial status is depending on amount of contracts made. Therefore I will concentrate on innovation in the last part of my work - implementation of CRM in firm OK-Puls, s.r.o.
Keywords
Analýza, finanční řízení, zákazník, inovace, rozvoj.
Má bakalářská práce je zaměřena hlavně na analýzu finančního řízení firmy OK - puls, s. r. o. Firma OK - puls, s. r. o. potřebuje zhodnotit vztahy se zákazníky a navrhnout inovace na jejich zlepšení do budoucna, tedy v časovém horizontu let 2005 - 2010. Řízení vztahu se zákazníky je podstatné pro budoucí vývoj firmy, co se týče finanční stránky i postavení na trhu. V bakalářské práci se pokusím nastínit současnou situaci jak finančního řízení, tak řízení vztahu se zákazníky. Budování vztahu se zákazníky je pro tuto firmu podstatné, protože její finanční postavení se odvíjí od počtu uzavřených zakázek. Proto se na závěr mé práce zaměřím na inovaci, která bude navrhovat zavedení CRM ve firmě OK - puls, s. r. o.
Annotation in English
My bachelor work deals with the analysis of financial managament of the OK - puls company. The company needs to eveluate customer relationships in order to improve them for the future development in the time frame 2005-2010. Managing of relations with customers is significant for future development of the company and for its position on the market. In my diploma work I would try to describe current situation in financial management and also management of relations with customers. Developing of relations with customers is significant for this company because its financial status is depending on amount of contracts made. Therefore I will concentrate on innovation in the last part of my work - implementation of CRM in firm OK-Puls, s.r.o.
Keywords
Analýza, finanční řízení, zákazník, inovace, rozvoj.
Proveďte literární průzkum a na základě analýzy teoretických pramenů formulujte podstatu a zásady řízení vztahů se zákazníky.
Analyzujte současný stav používaných metod finančního řízení ve firmě OK-PULS, s. r. o.
Analyzujte vliv finančního řízení firmy na budování vztahů se zákazníky.
Zhodnoťte přednosti a nedostatky současné praxe finančního řízení a jeho vliv na budování vztahu se zákazníky.
Navrhněte úkoly zdokonalení současného stavu a zásady postupu pro implementaci vhodného nástroje finančního řízení směrem k budování vztahů se zákazníky.
Research Plan
Proveďte literární průzkum a na základě analýzy teoretických pramenů formulujte podstatu a zásady řízení vztahů se zákazníky.
Analyzujte současný stav používaných metod finančního řízení ve firmě OK-PULS, s. r. o.
Analyzujte vliv finančního řízení firmy na budování vztahů se zákazníky.
Zhodnoťte přednosti a nedostatky současné praxe finančního řízení a jeho vliv na budování vztahu se zákazníky.
Navrhněte úkoly zdokonalení současného stavu a zásady postupu pro implementaci vhodného nástroje finančního řízení směrem k budování vztahů se zákazníky.
Recommended resources
[1] SYNEK, M. a kol. Podniková ekonomika. 3. přepracované a doplněné vydání. Praha: C. H. Beck, 2002. ISBN 80-7179-736-7
[2] KOTLER, P. Marketing a management. Praha: Grada Publishing, 2001. ISBN 80-247-0016-6
[3] SAMUELSON, P. A., NORDHAUS, W. D. Ekonomie. Praha: Nakladatelství Svoboda, 1995. ISBN 80-205-0494-X
[4] FORET, M. Marketingová komunikace. 1.vydání. Praha: Computer press, 2003. ISBN 80-7226-811-2
[5] KRAFTOVÁ, I. Finanční analýza municipální firmy. 1. vydání. Praha: C. H. Beck, 2002. ISBN 80-7179-778-2
Další dle doporučení vedoucího bakalářské práce.
Recommended resources
[1] SYNEK, M. a kol. Podniková ekonomika. 3. přepracované a doplněné vydání. Praha: C. H. Beck, 2002. ISBN 80-7179-736-7
[2] KOTLER, P. Marketing a management. Praha: Grada Publishing, 2001. ISBN 80-247-0016-6
[3] SAMUELSON, P. A., NORDHAUS, W. D. Ekonomie. Praha: Nakladatelství Svoboda, 1995. ISBN 80-205-0494-X
[4] FORET, M. Marketingová komunikace. 1.vydání. Praha: Computer press, 2003. ISBN 80-7226-811-2
[5] KRAFTOVÁ, I. Finanční analýza municipální firmy. 1. vydání. Praha: C. H. Beck, 2002. ISBN 80-7179-778-2
Další dle doporučení vedoucího bakalářské práce.