Tato bakalářská práce se zabývá analýzou ekonomické výkonnosti a konkurenceschopnosti výrobní firmy Ego Zlín a navrhuje doporučení pro její posílení. Opírá se o dostupnou literaturu zaměřenou na toto téma a formuluje problematiku této oblasti.
V analytické části je prostřednictvím dostupných metod, podkladů firmy a jiných zdrojů zhodnocená úroveň ekonomické výkonnosti a konkurenceschopnosti firmy na jejímž základě jsou vypracovány doporučení a východiska pro management firmy.
Anotace v angličtině
This work is focused on the analysis of the competitive position and economic performance of the manufacturing company Ego Zlín ltd and makes recommendations to enhance these areas. It is informed by extensive literature on the subject, and proposes a formulation of identified problem in the areas concerned.
The analysis examines in detail, the company base and other resources, the estimated level of economic performance and competitive advantage of the company in its target market and, finally, provides recommendations and analytical data for the management of the company.
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou ekonomické výkonnosti a konkurenceschopnosti výrobní firmy Ego Zlín a navrhuje doporučení pro její posílení. Opírá se o dostupnou literaturu zaměřenou na toto téma a formuluje problematiku této oblasti.
V analytické části je prostřednictvím dostupných metod, podkladů firmy a jiných zdrojů zhodnocená úroveň ekonomické výkonnosti a konkurenceschopnosti firmy na jejímž základě jsou vypracovány doporučení a východiska pro management firmy.
Anotace v angličtině
This work is focused on the analysis of the competitive position and economic performance of the manufacturing company Ego Zlín ltd and makes recommendations to enhance these areas. It is informed by extensive literature on the subject, and proposes a formulation of identified problem in the areas concerned.
The analysis examines in detail, the company base and other resources, the estimated level of economic performance and competitive advantage of the company in its target market and, finally, provides recommendations and analytical data for the management of the company.
Proveďte výběr a kritický rozbor dostupných literárních pramenů zaměřených na ekonomickou výkonnost a konkurenceschopnost firmy.
Proveďte průzkum současného stavu tržně řízené firmy Ego Zlín spol. s r. o.
Zpracujte analýzu ekonomické výkonnosti a konkurenceschopnosti výrobní firmy Ego Zlín spol. s r. o.
Definujte doporučení a východiska ze zpracované analýzy pro management dané firmy.
Zásady pro vypracování
Proveďte výběr a kritický rozbor dostupných literárních pramenů zaměřených na ekonomickou výkonnost a konkurenceschopnost firmy.
Proveďte průzkum současného stavu tržně řízené firmy Ego Zlín spol. s r. o.
Zpracujte analýzu ekonomické výkonnosti a konkurenceschopnosti výrobní firmy Ego Zlín spol. s r. o.
Definujte doporučení a východiska ze zpracované analýzy pro management dané firmy.
Seznam doporučené literatury
[1] KOTLER, P. Marketing a management. Přel. V. Dolanský, S. Jurnečka. 9. vyd. Praha: Grada Publishing, 1998. 712 s. ISBN 80-7169-600-5.
[2] KOTLER, P. Marketing podle Kotlera. 1. vyd. Praha: management Press, 2000. 258 s. ISBN 80-7261-010-4.
[3] ŠIMKOVÁ, E. Konkurenceschopnost a její hodnocení formou bilance silných a slabých stránek. Časopis E + M (Ekonomie a management), 2000, č. 2, s.32-34. ISSN 1212-3609.
[4] PORTER, M. Konkurenční strategie. Přel. K. Kvapil. 1. vyd. Praha: Victoria Publishing, 1994. 403 s. ISBN 80-85605-11-2.
[5] VEBER, L., a kol. Management: Základy-prosperita-globalizace. 1. vyd. Praha: Management Press, 2000. 700 s. ISBN 80-7261-026-5.
Další dle doporučení vedoucího bakalářské práce.
Seznam doporučené literatury
[1] KOTLER, P. Marketing a management. Přel. V. Dolanský, S. Jurnečka. 9. vyd. Praha: Grada Publishing, 1998. 712 s. ISBN 80-7169-600-5.
[2] KOTLER, P. Marketing podle Kotlera. 1. vyd. Praha: management Press, 2000. 258 s. ISBN 80-7261-010-4.
[3] ŠIMKOVÁ, E. Konkurenceschopnost a její hodnocení formou bilance silných a slabých stránek. Časopis E + M (Ekonomie a management), 2000, č. 2, s.32-34. ISSN 1212-3609.
[4] PORTER, M. Konkurenční strategie. Přel. K. Kvapil. 1. vyd. Praha: Victoria Publishing, 1994. 403 s. ISBN 80-85605-11-2.
[5] VEBER, L., a kol. Management: Základy-prosperita-globalizace. 1. vyd. Praha: Management Press, 2000. 700 s. ISBN 80-7261-026-5.
Další dle doporučení vedoucího bakalářské práce.