Cílem diplomové práce je navrhnout a rozpracovat projekt marketingové komunikace obce Nový Hrozenkov s turistickou veřejností. Práce je rozdělena do dvou částí. V první teoretické části jsou popsány východiska marketingu měst a obcí s důrazem na teoretická východiska marketingové komunikace měst a obcí. Druhá, praktická, část zahrnuje analytickou a projektovou část. V analytické části je předložena analýza současných komunikačních aktivit obce Nový Hrozenkov s turistickou veřejností a proveden průzkum vnímání těchto marketingových komunikačních aktivit cílovou skupinou. Na základě poznatků z analýzy je navržen projekt zlepšení marketingové komunikace obce Nový Hrozenkov, jehož stěžejní část tvoří projekt vytvoření informačního centra obce.
Anotace v angličtině
The aim of the master thesis is to suggest and elaborate a project about marketing communication between a civil parish Nový Hrozenkov and tourist public. The work is divided into two parts. The starting points for marketing of cities and civil parishes with an emphasis on theoretical principles of marketing communication are described in the first - theoretical part. Analytic part and the project itself is included in the second - practical part. The analysis of contemporary communication between Nový Hrozenkov and tourist public and the research of perception of target group is presented in the analytic part. The pieces of knowledge from the analysis are the background for the suggestion of a project improving marketing communication in Nový Hrozenkov. Its key segment is formed by a project of creation an informational centre of the civil parish.
Klíčová slova
marketing obcí, marketingová komunikace, SWOT analýza, marketingový průzkum, informační centrum
Cílem diplomové práce je navrhnout a rozpracovat projekt marketingové komunikace obce Nový Hrozenkov s turistickou veřejností. Práce je rozdělena do dvou částí. V první teoretické části jsou popsány východiska marketingu měst a obcí s důrazem na teoretická východiska marketingové komunikace měst a obcí. Druhá, praktická, část zahrnuje analytickou a projektovou část. V analytické části je předložena analýza současných komunikačních aktivit obce Nový Hrozenkov s turistickou veřejností a proveden průzkum vnímání těchto marketingových komunikačních aktivit cílovou skupinou. Na základě poznatků z analýzy je navržen projekt zlepšení marketingové komunikace obce Nový Hrozenkov, jehož stěžejní část tvoří projekt vytvoření informačního centra obce.
Anotace v angličtině
The aim of the master thesis is to suggest and elaborate a project about marketing communication between a civil parish Nový Hrozenkov and tourist public. The work is divided into two parts. The starting points for marketing of cities and civil parishes with an emphasis on theoretical principles of marketing communication are described in the first - theoretical part. Analytic part and the project itself is included in the second - practical part. The analysis of contemporary communication between Nový Hrozenkov and tourist public and the research of perception of target group is presented in the analytic part. The pieces of knowledge from the analysis are the background for the suggestion of a project improving marketing communication in Nový Hrozenkov. Its key segment is formed by a project of creation an informational centre of the civil parish.
Klíčová slova
marketing obcí, marketingová komunikace, SWOT analýza, marketingový průzkum, informační centrum
Na základě dostupné literatury zpracujte teoretické poznatky týkající se marketingové komunikace s důrazem na marketing měst a obcí.
Proveďte analýzu současného stavu marketingové komunikace obce Nový Hrozenkov s turistickou veřejností.
Na základě výsledků analýzy vypracujte projekt marketingové komunikace pro zlepšení postavení obce Nový Hrozenkov v rámci turistického ruchu mikroregionu Vsetín.
Navrhněte postup implementace projektu do praxe a zhodnoťte případná rizika.
Zásady pro vypracování
Na základě dostupné literatury zpracujte teoretické poznatky týkající se marketingové komunikace s důrazem na marketing měst a obcí.
Proveďte analýzu současného stavu marketingové komunikace obce Nový Hrozenkov s turistickou veřejností.
Na základě výsledků analýzy vypracujte projekt marketingové komunikace pro zlepšení postavení obce Nový Hrozenkov v rámci turistického ruchu mikroregionu Vsetín.
Navrhněte postup implementace projektu do praxe a zhodnoťte případná rizika.
Seznam doporučené literatury
1. BLACK, S. Nejúčinnější propagace public relations. Přel. D. Janišová. 1. vyd. Grada Publishing, 1994. 203 s. ISBN 80-7169-106-2
2. FORET, M., FOTEROVÁ, V. Jak rozvíjet místní cestovní ruch. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2001. 180 s. ISBN 80-247-0207-X
3. FORET, M. Komunikace s veřejností. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 1994. 206 s. ISBN 80-210-1034-7
4. FORET, M. Marketingová komunikace. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, fakulta ekonomicko-správní, 1997. ISBN 80-210-1061-X
5. FORETOVÁ, V., FORET, M. Komunikující město. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 1996. 108 s. ISBN 80-210-1287-0
další dle doporučení vedoucího diplomové práce
Seznam doporučené literatury
1. BLACK, S. Nejúčinnější propagace public relations. Přel. D. Janišová. 1. vyd. Grada Publishing, 1994. 203 s. ISBN 80-7169-106-2
2. FORET, M., FOTEROVÁ, V. Jak rozvíjet místní cestovní ruch. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2001. 180 s. ISBN 80-247-0207-X
3. FORET, M. Komunikace s veřejností. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 1994. 206 s. ISBN 80-210-1034-7
4. FORET, M. Marketingová komunikace. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, fakulta ekonomicko-správní, 1997. ISBN 80-210-1061-X
5. FORETOVÁ, V., FORET, M. Komunikující město. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 1996. 108 s. ISBN 80-210-1287-0
další dle doporučení vedoucího diplomové práce