Ve své práci jsem se zaměřila na problematiku, která je se začleňováním žáků ve školních třídách velmi blízká. Dále na problematiku související s agresivitou a kriminalitou školní mládeže, řešení výchovných problémů ve škole a rozvoj zdravého sebevědomí. S těmito tématy související podkapitoly.
Anotace v angličtině
In my work I focused on the issue, whicg is very closely linked to the unclusion of pupils in classrooms. I pay attention to behavioral, behaviors associated with aggression and criminality of school children, solving edutional problems in school and develop a healthy self-esteem pupil. With these issues are related.
Klíčová slova
Poruchy chování, lhaní, krádeže, ADHD, šikana, stres, sebevědomí.
Ve své práci jsem se zaměřila na problematiku, která je se začleňováním žáků ve školních třídách velmi blízká. Dále na problematiku související s agresivitou a kriminalitou školní mládeže, řešení výchovných problémů ve škole a rozvoj zdravého sebevědomí. S těmito tématy související podkapitoly.
Anotace v angličtině
In my work I focused on the issue, whicg is very closely linked to the unclusion of pupils in classrooms. I pay attention to behavioral, behaviors associated with aggression and criminality of school children, solving edutional problems in school and develop a healthy self-esteem pupil. With these issues are related.
Klíčová slova
Poruchy chování, lhaní, krádeže, ADHD, šikana, stres, sebevědomí.
Provest analýzu dostupných zdrojů o integraci žáků ve školních třídách základních škol. Popsat problémy integrace žáků a jejich asociální chování a spolupráci rodiny ze školou a učiteli.Provest průzkum na vybraném vzorku žáků a učitelů. Návrh možných východisek Kazuistiky řešených případů, včetně vztahu k sociální pedagogice.
Zásady pro vypracování
Provest analýzu dostupných zdrojů o integraci žáků ve školních třídách základních škol. Popsat problémy integrace žáků a jejich asociální chování a spolupráci rodiny ze školou a učiteli.Provest průzkum na vybraném vzorku žáků a učitelů. Návrh možných východisek Kazuistiky řešených případů, včetně vztahu k sociální pedagogice.
Seznam doporučené literatury
Vítková Marie: Integrativní speciální pedagogika,ISBN: 80 -7315-071-9,2004, Michalík Jan: Školská integrace dětí s poškozením, ISBN 80-7067-981-6,Olomouc,1999
Ernest Kret: Učíme(se)jinak, ISBN 8O-7178-0300-8 ,Praha 1998
Eva Mádrová: Zkuste být dítětem,ISBN: 8O-7178-229-7,1998
A.Trainm Nejčastější poruchy chování dětí,Praha, Portál,ISBN 80-7178-503-2
Mazánková L, Typologie výchovných potíží Brno IMS 2007
Seznam doporučené literatury
Vítková Marie: Integrativní speciální pedagogika,ISBN: 80 -7315-071-9,2004, Michalík Jan: Školská integrace dětí s poškozením, ISBN 80-7067-981-6,Olomouc,1999
Ernest Kret: Učíme(se)jinak, ISBN 8O-7178-0300-8 ,Praha 1998
Eva Mádrová: Zkuste být dítětem,ISBN: 8O-7178-229-7,1998
A.Trainm Nejčastější poruchy chování dětí,Praha, Portál,ISBN 80-7178-503-2
Mazánková L, Typologie výchovných potíží Brno IMS 2007