Tato bakalářská práce má název Analýza vnitrofiremní komunikace ve společnosti WebStep s. r. o. Jejím hlavním cílem je shromáždit co nejširší komplex informací o současné situaci, tyto informace pak podrobně analyzovat a na základě analýzy navrhnout potřebná opatření jak zvýšit úroveň a efektivnost vnitropodnikové komunikace společnosti WebStep s. r. o.
Výše uvedené téma jsem si vybral z toho důvodu, že mě zajímala otázka, jak firma WebStep s. r. o. využívá komunikačních možností, které ve společnosti jsou, neboť vnitrofiremní komunikaci považuji za jednu z hlavních činností pro zdárný chod společnosti. Zajímal jsem se o to, zda jsou využívány všechny formy komunikace efektivně, vhodně a ekonomicky. V této práci jsem využil dotazníkového šetření, které jsem posléze analyzoval a vyvodil závěry a doporučení.
Annotation in English
The name of this dissertation is The Analysis of internal communication of WebStep Ltd. The main aim of this dissertation is to create certain complex of information about present situation of the firm WebStep Ltd. Further tendency was suggested how to improve the internal communication in the WebStep Ltd.
The main reason of choosing this topic was the question how the firm WebStep Ltd. is able to utilize the company communication abilities, because internal communication is one of the main activities for prosperous running of each company.
I was interested to know whether all the forms of communication are used efectively, suitably and economically.
I made a questionnaire survey in this dissertation and on its basis I analysed and deduced conclusions and recommendations.
Keywords
komunikace, analýza, vnitrofiremní, informace
Keywords in English
communication, analysis, internal, information
Length of the covering note
57 s., 8 s. příloh.
Language
CZ
Annotation
Tato bakalářská práce má název Analýza vnitrofiremní komunikace ve společnosti WebStep s. r. o. Jejím hlavním cílem je shromáždit co nejširší komplex informací o současné situaci, tyto informace pak podrobně analyzovat a na základě analýzy navrhnout potřebná opatření jak zvýšit úroveň a efektivnost vnitropodnikové komunikace společnosti WebStep s. r. o.
Výše uvedené téma jsem si vybral z toho důvodu, že mě zajímala otázka, jak firma WebStep s. r. o. využívá komunikačních možností, které ve společnosti jsou, neboť vnitrofiremní komunikaci považuji za jednu z hlavních činností pro zdárný chod společnosti. Zajímal jsem se o to, zda jsou využívány všechny formy komunikace efektivně, vhodně a ekonomicky. V této práci jsem využil dotazníkového šetření, které jsem posléze analyzoval a vyvodil závěry a doporučení.
Annotation in English
The name of this dissertation is The Analysis of internal communication of WebStep Ltd. The main aim of this dissertation is to create certain complex of information about present situation of the firm WebStep Ltd. Further tendency was suggested how to improve the internal communication in the WebStep Ltd.
The main reason of choosing this topic was the question how the firm WebStep Ltd. is able to utilize the company communication abilities, because internal communication is one of the main activities for prosperous running of each company.
I was interested to know whether all the forms of communication are used efectively, suitably and economically.
I made a questionnaire survey in this dissertation and on its basis I analysed and deduced conclusions and recommendations.
Keywords
komunikace, analýza, vnitrofiremní, informace
Keywords in English
communication, analysis, internal, information
Research Plan
Zpracujte rozbor literárních titulů k problematice vnitrofiremní komunikace.
Proveďte analýzu současného využití forem komunikace v daném podniku.
Doporučte nejvhodnější formu komunikace a navrhněte efektivnější využití a cesty zvýšení efektivnosti.
Research Plan
Zpracujte rozbor literárních titulů k problematice vnitrofiremní komunikace.
Proveďte analýzu současného využití forem komunikace v daném podniku.
Doporučte nejvhodnější formu komunikace a navrhněte efektivnější využití a cesty zvýšení efektivnosti.
Recommended resources
1. Greer, T.: Intranety - principy a praxe., 1. vydání, Brno, Computer Press 1999, ISBN 80-7226-135-5
2. Hloušková, I.: Vnitrofiremní komunikace, 1. vydání, Praha, Grada Publishing 1998, ISBN 80-7169-550-5
3. Plecháč, V.: Od klient/server k intranetu, 1. vydání, Gcomp 1997, ISBN 80-85649-55-1
4. Weihrich, H., Koontz, H.: Management, 10. vydání, Praha, Victoria Publishing, 1993, ISBN 80-85605-45-7
5. Vries, J., Limburský, R.: Telefon, fax, ISDN pro Vaši kancelář, pro Vaši firmu: výběr, návrh a využití pobočkových komunikačních systémů, 1. vydání, Praha, Sdělovací technika, 1995, ISBN 80-901936-0-9
Recommended resources
1. Greer, T.: Intranety - principy a praxe., 1. vydání, Brno, Computer Press 1999, ISBN 80-7226-135-5
2. Hloušková, I.: Vnitrofiremní komunikace, 1. vydání, Praha, Grada Publishing 1998, ISBN 80-7169-550-5
3. Plecháč, V.: Od klient/server k intranetu, 1. vydání, Gcomp 1997, ISBN 80-85649-55-1
4. Weihrich, H., Koontz, H.: Management, 10. vydání, Praha, Victoria Publishing, 1993, ISBN 80-85605-45-7
5. Vries, J., Limburský, R.: Telefon, fax, ISDN pro Vaši kancelář, pro Vaši firmu: výběr, návrh a využití pobočkových komunikačních systémů, 1. vydání, Praha, Sdělovací technika, 1995, ISBN 80-901936-0-9