Postatou práce byla analýza trhu autobusů firmy KAROSA a.s. využívaných v turistickém ruchu.
V teoretické části jsem popsal literární zdroje z oblasti výzkumu trhu. V analytické části představil společnost a produkované výrobky. Analyzoval jsem nedostatky a navrhl určité návrhy na zlepšení součastné situace.
Anotace v angličtině
The basics of my work was analysis of the bus market with focus on buses produced by the company KAROSA and their use in tourism.
In the theoretical part I wrote literature from the area of market research. In the analytic part I presented the company and the production program. Then I analysed the discovered shortages and I suggested some designs to improve present situation.
Postatou práce byla analýza trhu autobusů firmy KAROSA a.s. využívaných v turistickém ruchu.
V teoretické části jsem popsal literární zdroje z oblasti výzkumu trhu. V analytické části představil společnost a produkované výrobky. Analyzoval jsem nedostatky a navrhl určité návrhy na zlepšení součastné situace.
Anotace v angličtině
The basics of my work was analysis of the bus market with focus on buses produced by the company KAROSA and their use in tourism.
In the theoretical part I wrote literature from the area of market research. In the analytic part I presented the company and the production program. Then I analysed the discovered shortages and I suggested some designs to improve present situation.
Zpracujte poznatky z odborné literatury o analýze trhu a dotazník pro zjištění potenciálního zájmu o autobusy Karosa.
Proveďte analýzu trhu turistických autobusů v oblasti cestovního ruchu v ČR.
Vyhodnoťte provedenou analýzu a navrhněte opatření pro zvýšení zájmu při nákupu těchto autobusů.
Zásady pro vypracování
Zpracujte poznatky z odborné literatury o analýze trhu a dotazník pro zjištění potenciálního zájmu o autobusy Karosa.
Proveďte analýzu trhu turistických autobusů v oblasti cestovního ruchu v ČR.
Vyhodnoťte provedenou analýzu a navrhněte opatření pro zvýšení zájmu při nákupu těchto autobusů.
Seznam doporučené literatury
1. ČICHOVSKÝ, L. Jak úspěšně prodávat. 1.vyd. Praha: Montanex, 1994. ISBN 80-85780-17-8.
2. KOTLER, P.Marketing management. 10. vyd. Praha: Grada Publishing, 2003. ISBN 80-247-0016-6.
3. HAGUE, P. Průzkum trhu. 1. vyd. Brno: Computer Press, 2003 .ISBN 80-7226-917-8.
4. FORET, M. Marketingový výzkum. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2003 .ISBN 80-247-0385-8.
5. LYKOVÁ J. Jak organizovat a řídit úspěšný prodej. 1.vyd. Praha: Grada, 2002 .ISBN 80-247-0205-3.
Seznam doporučené literatury
1. ČICHOVSKÝ, L. Jak úspěšně prodávat. 1.vyd. Praha: Montanex, 1994. ISBN 80-85780-17-8.
2. KOTLER, P.Marketing management. 10. vyd. Praha: Grada Publishing, 2003. ISBN 80-247-0016-6.
3. HAGUE, P. Průzkum trhu. 1. vyd. Brno: Computer Press, 2003 .ISBN 80-7226-917-8.
4. FORET, M. Marketingový výzkum. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2003 .ISBN 80-247-0385-8.
5. LYKOVÁ J. Jak organizovat a řídit úspěšný prodej. 1.vyd. Praha: Grada, 2002 .ISBN 80-247-0205-3.