Cílem mé bakalářské práce je návrh optimálního řešení: ‚qProdejního mobilního stánku pro PR akce a veletržní výstavy‘‘. Stánek je navrţen pro firmu Protec s.r.o. zabývající se sportovním vybavením pro kiteboarding. V teoretické části se věnuji oblastem, souvisejících s problematikou veletrhŧ, výstav a eventŧ, které jsou dŧleţitým článkem marketingových komunikací. Jedním z východisek pro mŧj návrh se stala SWOT analýza, která byla provedena hned v úvodu mé praktické části práce. V této části se dále věnuji samotnému návrhu a popisu stánku, určeného především pro speciální PR akce - eventy, s moţností pouţití pro expozice na veletrzích v exteriérovém prostředí. Výkresovou dokumentaci a vizualizaci obsahuje projektová část práce.
Annotation in English
The aim of my bachelor work is to design the optimal solution: selling mobile stand for PR
events and trade fair exhibitions. The stand is designed for company Protec s.r.o. dealing
with sports kiteboarding equipment. The theoretical part deals with areas related to issues
of trade fairs, exhibitions and events, which are a vital part of marketing communications.
One of the starting points of my proposal was the SWOT analysis that was performed
immediately at the beginning of my practical part. This section is also devoted to the
design and description of the stand, designed especially for special PR events - event,
which can be used for exhibits at trade fairs in the exterior environment. Project work
includes visualization of the stand and anchoring details.
Keywords
veletrhy, výstavy, reklama, marketingová komunikace, prostředky komunikace, design, návrh, kreativita, reklama, propagace, systém Octanorm., PR, event akce, kiteboarding, Wainman Hawaii
Keywords in English
design, fairs, exhibitions, advertising, marketing communications, means of communication, design, creativity, advertising, promotion, system Octanorm., PR, event actions, kiteboarding, Wainman Hawaii
Length of the covering note
65
Language
CZ
Annotation
Cílem mé bakalářské práce je návrh optimálního řešení: ‚qProdejního mobilního stánku pro PR akce a veletržní výstavy‘‘. Stánek je navrţen pro firmu Protec s.r.o. zabývající se sportovním vybavením pro kiteboarding. V teoretické části se věnuji oblastem, souvisejících s problematikou veletrhŧ, výstav a eventŧ, které jsou dŧleţitým článkem marketingových komunikací. Jedním z východisek pro mŧj návrh se stala SWOT analýza, která byla provedena hned v úvodu mé praktické části práce. V této části se dále věnuji samotnému návrhu a popisu stánku, určeného především pro speciální PR akce - eventy, s moţností pouţití pro expozice na veletrzích v exteriérovém prostředí. Výkresovou dokumentaci a vizualizaci obsahuje projektová část práce.
Annotation in English
The aim of my bachelor work is to design the optimal solution: selling mobile stand for PR
events and trade fair exhibitions. The stand is designed for company Protec s.r.o. dealing
with sports kiteboarding equipment. The theoretical part deals with areas related to issues
of trade fairs, exhibitions and events, which are a vital part of marketing communications.
One of the starting points of my proposal was the SWOT analysis that was performed
immediately at the beginning of my practical part. This section is also devoted to the
design and description of the stand, designed especially for special PR events - event,
which can be used for exhibits at trade fairs in the exterior environment. Project work
includes visualization of the stand and anchoring details.
Keywords
veletrhy, výstavy, reklama, marketingová komunikace, prostředky komunikace, design, návrh, kreativita, reklama, propagace, systém Octanorm., PR, event akce, kiteboarding, Wainman Hawaii
Keywords in English
design, fairs, exhibitions, advertising, marketing communications, means of communication, design, creativity, advertising, promotion, system Octanorm., PR, event actions, kiteboarding, Wainman Hawaii
Research Plan
1) Provedení rešerže
2) Analýza současných systémů
3) Stanovení zadání
4) Volba technologií, vypracování projektu
5) Zhodnocení projektu, závěr
Research Plan
1) Provedení rešerže
2) Analýza současných systémů
3) Stanovení zadání
4) Volba technologií, vypracování projektu
5) Zhodnocení projektu, závěr
Recommended resources
1) FORET, M., KOLÁŘOVÁ, K., SVOBODA, V., ZUMROVÁ, L. Vystavujeme na veletrhu.
2) SVĚTLÍK, J., Marketing a reklama 1. vyd. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně,
3) GAKANĚVIČ, I., BURDA, K., VÝTISK, T, TYLEČEK, D. Jak být úspěšný na veletrhu
4) PAVLŮ, D., Veletrhy a výstavy ( kultura, komunikace, multimedialita, marketing)
5) LEICHER, R., Prezentace na výstavách a veletrzích, 1. vyd. Praha: Grada 1994.
6) SVOBODA, V., Výstavy a veletrhy v marketingové komunikaci - učební text, Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
7) POLÁŠEK, M., ŽÁRSKÝ B. Jsem Černá louka (ojedinělý příběh jednoho místa)
Recommended resources
1) FORET, M., KOLÁŘOVÁ, K., SVOBODA, V., ZUMROVÁ, L. Vystavujeme na veletrhu.
2) SVĚTLÍK, J., Marketing a reklama 1. vyd. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně,
3) GAKANĚVIČ, I., BURDA, K., VÝTISK, T, TYLEČEK, D. Jak být úspěšný na veletrhu
4) PAVLŮ, D., Veletrhy a výstavy ( kultura, komunikace, multimedialita, marketing)
5) LEICHER, R., Prezentace na výstavách a veletrzích, 1. vyd. Praha: Grada 1994.
6) SVOBODA, V., Výstavy a veletrhy v marketingové komunikaci - učební text, Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
7) POLÁŠEK, M., ŽÁRSKÝ B. Jsem Černá louka (ojedinělý příběh jednoho místa)