Úkolem tohoto projektu je analyzovat komunikační kanály v dané firmě. V první části Vás seznámím s komunikací a vysvětlím, co to vlastně jsou komunikační kanály a jak jich využít. V druhé části provedu analýzu komunikace ve firmě Michálek - Elektro, s. r. o. a dle dosažených výsledků pak navrhnu určitá opatření na zlepšení komunikace v této firmě. Doufám, že moje práce přinese firmě očekávaný užitek a firma na základě této analýzy podnikne určitá opatření na optimalizaci komunikace.
Anotace v angličtině
In this project I describe communication and communication channels. I write about forms of communication and I explained how to use some communication tools. Also you can find useful information about marketing mix and it’s utilization in business there.
In the Analytic part I will analyse the communication of the Michálek - Elektro, s. r. o. company. This company makes business with wiring material and other electronic material, which is used in all industrial branches. Group of customers forms about 500 constant customers from home handymen to large atomic power stations.
Klíčová slova
kominukační, komunikace, kanál, analýza
Klíčová slova v angličtině
-
Rozsah průvodní práce
48
Jazyk
CZ
Anotace
Úkolem tohoto projektu je analyzovat komunikační kanály v dané firmě. V první části Vás seznámím s komunikací a vysvětlím, co to vlastně jsou komunikační kanály a jak jich využít. V druhé části provedu analýzu komunikace ve firmě Michálek - Elektro, s. r. o. a dle dosažených výsledků pak navrhnu určitá opatření na zlepšení komunikace v této firmě. Doufám, že moje práce přinese firmě očekávaný užitek a firma na základě této analýzy podnikne určitá opatření na optimalizaci komunikace.
Anotace v angličtině
In this project I describe communication and communication channels. I write about forms of communication and I explained how to use some communication tools. Also you can find useful information about marketing mix and it’s utilization in business there.
In the Analytic part I will analyse the communication of the Michálek - Elektro, s. r. o. company. This company makes business with wiring material and other electronic material, which is used in all industrial branches. Group of customers forms about 500 constant customers from home handymen to large atomic power stations.
Klíčová slova
kominukační, komunikace, kanál, analýza
Klíčová slova v angličtině
-
Zásady pro vypracování
Zpracujte literární prameny v oblasti komunikačních toků a formulujte teoretická východiska pro analýzu dosavadních komunikačních aktivit a jejich efektivnost.
Analyzujte dosavadní komunikační toky ve firmě Michálek Elektro, s. r. o.
Na základě výsledků analýzy navrhněte nová řešení využívání komunikačních kanálů ve firmě Michálek Elektro, s. r. o.
Zhodnoťte přínosy a náklady navrhovaného řešení, případná rizika jeho realizace.
Zásady pro vypracování
Zpracujte literární prameny v oblasti komunikačních toků a formulujte teoretická východiska pro analýzu dosavadních komunikačních aktivit a jejich efektivnost.
Analyzujte dosavadní komunikační toky ve firmě Michálek Elektro, s. r. o.
Na základě výsledků analýzy navrhněte nová řešení využívání komunikačních kanálů ve firmě Michálek Elektro, s. r. o.
Zhodnoťte přínosy a náklady navrhovaného řešení, případná rizika jeho realizace.
Seznam doporučené literatury
KOTLER, P.: Marketing management.Analýza, plánování, využití, kontrola. Praha, Victoria Publishing 1991
HANZL,V.: Marketing v podnikatelské činnosti. Praha, UTRIN 1989
SVOBODA, V.: Marketingové komunikace. Brno, MOSPRA 1996
Seznam doporučené literatury
KOTLER, P.: Marketing management.Analýza, plánování, využití, kontrola. Praha, Victoria Publishing 1991
HANZL,V.: Marketing v podnikatelské činnosti. Praha, UTRIN 1989
SVOBODA, V.: Marketingové komunikace. Brno, MOSPRA 1996