Tato bakalářská práce obsahuje dvě části, teoretickou a praktickou. Teoretická část
se zabývá tématy, jako jsou význam a historie vůní, parfémy, analýza současného trhu
s parfémy a reklamou a marketingem. V této části jsem se pokusila analyzovat a vyhodnotit současnou situaci na trhu s parfémy tak, aby mi byla podkladem pro praktickou část.
V praktické části již rozvíjím koncept návrhu flakonu a obalu parfému pro společnost Comme des Garcons. Tato originální designérská značka se věnuje produkci módy,
doplňků a v neposlední řadě také vůní.
Annotation in English
This bachelor work contains two parts - a theoretical and a practical one. The theoretical part deals with topics such as the meaning and history of fragrances, perfumes, an analysis of contemporary perfume bottles, advertisement and marketing. In this part I tried
to analyze and interpret the current situation of the perfume business, so that is going
to be the base for my practical part.
In the practical part I elaborate on the concept of the perfume bottle and the packaging design for the company Comme des Garcons. This original designer brand is dedicated
to fashion, accessories and last but not least to fragrances.
Tato bakalářská práce obsahuje dvě části, teoretickou a praktickou. Teoretická část
se zabývá tématy, jako jsou význam a historie vůní, parfémy, analýza současného trhu
s parfémy a reklamou a marketingem. V této části jsem se pokusila analyzovat a vyhodnotit současnou situaci na trhu s parfémy tak, aby mi byla podkladem pro praktickou část.
V praktické části již rozvíjím koncept návrhu flakonu a obalu parfému pro společnost Comme des Garcons. Tato originální designérská značka se věnuje produkci módy,
doplňků a v neposlední řadě také vůní.
Annotation in English
This bachelor work contains two parts - a theoretical and a practical one. The theoretical part deals with topics such as the meaning and history of fragrances, perfumes, an analysis of contemporary perfume bottles, advertisement and marketing. In this part I tried
to analyze and interpret the current situation of the perfume business, so that is going
to be the base for my practical part.
In the practical part I elaborate on the concept of the perfume bottle and the packaging design for the company Comme des Garcons. This original designer brand is dedicated
to fashion, accessories and last but not least to fragrances.
Z. Kolesár, Kapitoly z dějin designu
M. Fairs, Design 21.století
M. Raab, Materiály a člověk
V. Vondruška, Sklářství
T. Jones, A. Mair, Fashion now
J. Wiederman, G. Kozak, Package design now!
www.designportal.cz
Recommended resources
Z. Kolesár, Kapitoly z dějin designu
M. Fairs, Design 21.století
M. Raab, Materiály a člověk
V. Vondruška, Sklářství
T. Jones, A. Mair, Fashion now
J. Wiederman, G. Kozak, Package design now!
www.designportal.cz