Tato závěrečná práce řeší návrh a následné použití POP materiálů ve specializovaných prodejnách jako jsou obchody s freestylovou a streatwearovou módou. V teoretické části jsou objasněny pojmy jako merchandising, branding a rozsáhleji řeší problematiku, použití a funkci POP materiálů a v neposlední řadě také situaci na českém trhu. Praktická část je věnována analýzám použitelnosti POP materiálů ve specializovaných prodejnách a SWOT analýze. Za další popisuje prezentaci jednotlivých návrhů POP materiálů včetně technic-kých parametrů. POP jsou navrženy dle požadavků jak od prodejců tak od zadavatele tak aby odpovídali správným aspektům pro tvorbu POP materiálů a to funkce, unikátnost,
cena a atraktivnost.
Anotace v angličtině
This bachalor’s thesis solves the design and subsequent use of POP materials in speciali-zed stores such as shops with streatwear and freestyle fashion. The theoretical part ex-plain the concepts such as merchandising, branding and comprehensively address the issue, use and functionality of POP materials and last but not least, the situation on the Czech market. The practical part is devoted to analyzing the applicability of POP materials in specialized stores and SWOT analysis. For another, the presentation describes the various designs of POP materials, including technical specifications. POP are designed according to the requirements of vendors and the sponsor to suit the right aspects of the creation of
POP materials, functionality, uniqueness, price, and attractiveness.
Tato závěrečná práce řeší návrh a následné použití POP materiálů ve specializovaných prodejnách jako jsou obchody s freestylovou a streatwearovou módou. V teoretické části jsou objasněny pojmy jako merchandising, branding a rozsáhleji řeší problematiku, použití a funkci POP materiálů a v neposlední řadě také situaci na českém trhu. Praktická část je věnována analýzám použitelnosti POP materiálů ve specializovaných prodejnách a SWOT analýze. Za další popisuje prezentaci jednotlivých návrhů POP materiálů včetně technic-kých parametrů. POP jsou navrženy dle požadavků jak od prodejců tak od zadavatele tak aby odpovídali správným aspektům pro tvorbu POP materiálů a to funkce, unikátnost,
cena a atraktivnost.
Anotace v angličtině
This bachalor’s thesis solves the design and subsequent use of POP materials in speciali-zed stores such as shops with streatwear and freestyle fashion. The theoretical part ex-plain the concepts such as merchandising, branding and comprehensively address the issue, use and functionality of POP materials and last but not least, the situation on the Czech market. The practical part is devoted to analyzing the applicability of POP materials in specialized stores and SWOT analysis. For another, the presentation describes the various designs of POP materials, including technical specifications. POP are designed according to the requirements of vendors and the sponsor to suit the right aspects of the creation of
POP materials, functionality, uniqueness, price, and attractiveness.
1. Rešerže (popis situace na trhu, materiály, technologie)
2. SWOT analýza (charakteristika současného stavu řešení P.O.P. materiálů a obalového designu )
3. Cíle a metody práce - způsob vypracování projektu
4. Vypracování projektu - realizace
5. Závěr a zhodnocení projektu
Zásady pro vypracování
1. Rešerže (popis situace na trhu, materiály, technologie)
2. SWOT analýza (charakteristika současného stavu řešení P.O.P. materiálů a obalového designu )
3. Cíle a metody práce - způsob vypracování projektu
4. Vypracování projektu - realizace
5. Závěr a zhodnocení projektu
Seznam doporučené literatury
1. Healey, Matthew. Co je branding?
2. Bhaskaran, Lakshmi. Podoby moderního designu
3. Morgan, Tony. Visual Merchandising
4. Hampshire, Mark / Stephenson, Keith. Co je branding?
5. Kolesár, Zdeno. Kapitoly z dějin designu
Seznam doporučené literatury
1. Healey, Matthew. Co je branding?
2. Bhaskaran, Lakshmi. Podoby moderního designu
3. Morgan, Tony. Visual Merchandising
4. Hampshire, Mark / Stephenson, Keith. Co je branding?
5. Kolesár, Zdeno. Kapitoly z dějin designu