Tato bakalářská práce se zabývá redesignem webových stránek a logotypu hudební skupiny Bonsai č.3 a zároveň navrhuje řešení lepší propagace na internetu. První (teoretická část se zabývá historií hudby na internetu, zároveň rozebírá hlavní pojmy a zásady, kterých by se měl grafik při zpracování držet a zohledňovat. Další (praktická) část se zabývá stavem současných webových stránek a logotypu. Analyzuje klady a zápory a z nich vychází v návrh řešení, z kterého posléze vniká konečný projekt.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis deals with music group Bonsai No.3 website and logotype redesign and at the same time proposes resolution of better internet promotion. The first (theoretical) part deals with internet music history, at the same time analyses main concepts and principles which graphic artist should adhere and respect. Next (practical) part deals with present situation of website and logotype. It analyses pros and cons and of them goes out in design from whom finally originates final project.
Klíčová slova
Redesign, hudba, webdesign, logotyp, propagace, komunikace, hudební
skupina Bonsai č.3.
Klíčová slova v angličtině
Redesign, music, webdesign, logotype, promotion, communication, music
group Bonsai No.3.
Rozsah průvodní práce
60 s., 7 s. obr. příloh
Jazyk
CZ
Anotace
Tato bakalářská práce se zabývá redesignem webových stránek a logotypu hudební skupiny Bonsai č.3 a zároveň navrhuje řešení lepší propagace na internetu. První (teoretická část se zabývá historií hudby na internetu, zároveň rozebírá hlavní pojmy a zásady, kterých by se měl grafik při zpracování držet a zohledňovat. Další (praktická) část se zabývá stavem současných webových stránek a logotypu. Analyzuje klady a zápory a z nich vychází v návrh řešení, z kterého posléze vniká konečný projekt.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis deals with music group Bonsai No.3 website and logotype redesign and at the same time proposes resolution of better internet promotion. The first (theoretical) part deals with internet music history, at the same time analyses main concepts and principles which graphic artist should adhere and respect. Next (practical) part deals with present situation of website and logotype. It analyses pros and cons and of them goes out in design from whom finally originates final project.
Klíčová slova
Redesign, hudba, webdesign, logotyp, propagace, komunikace, hudební
skupina Bonsai č.3.
Klíčová slova v angličtině
Redesign, music, webdesign, logotype, promotion, communication, music
group Bonsai No.3.
Zásady pro vypracování
1. Rešerše problému
2. Analýza současného stavu webové stránky skupiny Bonsai č.3
3. Stanovení cílů a metodika postupu práce
4. Realizace projektu redesignu webové stránky skupiny Bonsai č.3
5. Zhodnocení projektu a analýza reakce uživatelů
Zásady pro vypracování
1. Rešerše problému
2. Analýza současného stavu webové stránky skupiny Bonsai č.3
3. Stanovení cílů a metodika postupu práce
4. Realizace projektu redesignu webové stránky skupiny Bonsai č.3
5. Zhodnocení projektu a analýza reakce uživatelů
Seznam doporučené literatury
SAMARA, Timothy. Grafický design - Základní pravidla a způsoby jejich porušování. Přel. HAŠKOVÁ, A. BIDLASOVÁ, P. Nakladatelství Slovart, s.r.o. Praha 2008.
KUČERA, Miroslav. ŽITNÍK, Lukáš. Inspirativní webdesign. Knižní vydavatelství Mobil Media, a.s. Praha 2003.
KRUG, Steve. Webdesign: Nenuťte uživatele přemýšlet! Computer Press, a.s. Brno 2006.
1000 grafických prvků. Přel. KRAML, J. Nakladatelství Slovart, s.r.o. Praha 2009.
FEIERABEND, Peter. WNUCK, Marc. KRÜGER, Christian. Illustration. Feierabend Unique Books. Köln, Germany 2007.
DABNER, David. Grafický design v praxi. Přel. KOVAL. J. Nakladatelství Slovart, s.r.o. Praha 2004.
Seznam doporučené literatury
SAMARA, Timothy. Grafický design - Základní pravidla a způsoby jejich porušování. Přel. HAŠKOVÁ, A. BIDLASOVÁ, P. Nakladatelství Slovart, s.r.o. Praha 2008.
KUČERA, Miroslav. ŽITNÍK, Lukáš. Inspirativní webdesign. Knižní vydavatelství Mobil Media, a.s. Praha 2003.
KRUG, Steve. Webdesign: Nenuťte uživatele přemýšlet! Computer Press, a.s. Brno 2006.
1000 grafických prvků. Přel. KRAML, J. Nakladatelství Slovart, s.r.o. Praha 2009.
FEIERABEND, Peter. WNUCK, Marc. KRÜGER, Christian. Illustration. Feierabend Unique Books. Köln, Germany 2007.
DABNER, David. Grafický design v praxi. Přel. KOVAL. J. Nakladatelství Slovart, s.r.o. Praha 2004.