Cílem této bakalářské práce je vytvoření nového druhu komixu. Ten by měl využívat prin-cipy animace, interaktivity a výhody webového prostředí k vytvoření nových způsobů elektronické publikace informací na internetu. Teoretická část práce se zabývá komixem, jako samostatným sdělovacím médiem, studuje problematiku scénáře projektu a osvětluje některé technické pojmy s prací spojené. Projektová část popisuje proces tvorby interak-tivního komixu a hodnotí řešení.
Anotace v angličtině
The aim of this bachelor thesis is to create a new type of comics. This ‘‘interactive comics‘‘ presents the new ways of electronic publishing by using advantages of internet, principles of animation and interactivity. The theoretical part focuses on "common" comics (its communication), deals with the dilemma of project’s script and outlines some of the tech-nical concepts. The project part describes the process of making this interactive comics and evaluates the final solution.
Cílem této bakalářské práce je vytvoření nového druhu komixu. Ten by měl využívat prin-cipy animace, interaktivity a výhody webového prostředí k vytvoření nových způsobů elektronické publikace informací na internetu. Teoretická část práce se zabývá komixem, jako samostatným sdělovacím médiem, studuje problematiku scénáře projektu a osvětluje některé technické pojmy s prací spojené. Projektová část popisuje proces tvorby interak-tivního komixu a hodnotí řešení.
Anotace v angličtině
The aim of this bachelor thesis is to create a new type of comics. This ‘‘interactive comics‘‘ presents the new ways of electronic publishing by using advantages of internet, principles of animation and interactivity. The theoretical part focuses on "common" comics (its communication), deals with the dilemma of project’s script and outlines some of the tech-nical concepts. The project part describes the process of making this interactive comics and evaluates the final solution.
Provedení rešerše
Analýza problému
Volba technologií, postup práce
Vypracování projektu
Zhodnocení projektu, možnosti uplatnění
Zásady pro vypracování
Provedení rešerše
Analýza problému
Volba technologií, postup práce
Vypracování projektu
Zhodnocení projektu, možnosti uplatnění
Seznam doporučené literatury
MCCLOUD,Scott. Jak rozumět komixu. Nakladatelství BB/Art s.r.o., 2008
TURNER, Steve. Vize o křesťanství a umění. Návrat domů, Praha 2009
SAILHAMMER, John. Genesis Unbound: A Provocative New Look at the Creation Account. Multobah Books, 1996
PEPIN, van Roojen. Web design index 6. The Pepin Press. 2006
ARMSTRONG, Jay / DEHAAN, Jen. Macromedia Flash 8 - Výukový průvodce. Computer Press, a.s.
www.motionspire.com
www.crew.cz
www.smashingmagazine.com
Seznam doporučené literatury
MCCLOUD,Scott. Jak rozumět komixu. Nakladatelství BB/Art s.r.o., 2008
TURNER, Steve. Vize o křesťanství a umění. Návrat domů, Praha 2009
SAILHAMMER, John. Genesis Unbound: A Provocative New Look at the Creation Account. Multobah Books, 1996
PEPIN, van Roojen. Web design index 6. The Pepin Press. 2006
ARMSTRONG, Jay / DEHAAN, Jen. Macromedia Flash 8 - Výukový průvodce. Computer Press, a.s.
www.motionspire.com
www.crew.cz
www.smashingmagazine.com