Tuto bakalářskou práci jsem rozdělila na dvě části teoretickou a analytickou. V teoretické části jsem se snažila zpracovat literární poznatky z marketingové oblasti spokojenosti zákazníků. Zdroje, ze kterých jsem čerpala byly odborné marketingové a vinařské publikace, vinařské časopisy a v neposlední řadě internetové stránky.
V analytické části jsem vyhodnotila výsledky dotazníkového šetření a konkrétně rozebrala, každý faktor spokojenosti uvedený v dotazníku. Faktorů spokojenosti bylo celkem třináct a v závěru každého bodu jsem se pokusila firmě navrhnout doporučení, která by vedla k vyšší spokojenosti jejich zákazníků. Firmě bych chtěla doporučit, aby mé návrhy zrealizovala v praxi, protože je to jedno z řešení, jak zvýšit spokojenost jejich zákazníků a tak si vytvořit okruh věrných a stálých odběratelů
Anotace v angličtině
I have divided this Bachelor´s degree work into two parts, namely theoretical and analytical. In the theoretical part I´ve tried to elaborate on literary information from the marketing field of customer satisfaction. The sources used were technical marketing and wine-making publications, wine-making magazines and information taken from various websites on the Internet.
In the analytical part I´ve assessed the survey results and have concretely analyzed each factor of satisfaction in the survey. The satisfactions factors were thirteen in all and in the conclusion I have tried to make recommendations to the company which would help lead to greater customer satisfaction. I would like to recommend that the company put my suggestions into practice because it is one of the solutions as to how to increase their customer satisfaction, thus helping to create a loyal and solid customer base.
Tuto bakalářskou práci jsem rozdělila na dvě části teoretickou a analytickou. V teoretické části jsem se snažila zpracovat literární poznatky z marketingové oblasti spokojenosti zákazníků. Zdroje, ze kterých jsem čerpala byly odborné marketingové a vinařské publikace, vinařské časopisy a v neposlední řadě internetové stránky.
V analytické části jsem vyhodnotila výsledky dotazníkového šetření a konkrétně rozebrala, každý faktor spokojenosti uvedený v dotazníku. Faktorů spokojenosti bylo celkem třináct a v závěru každého bodu jsem se pokusila firmě navrhnout doporučení, která by vedla k vyšší spokojenosti jejich zákazníků. Firmě bych chtěla doporučit, aby mé návrhy zrealizovala v praxi, protože je to jedno z řešení, jak zvýšit spokojenost jejich zákazníků a tak si vytvořit okruh věrných a stálých odběratelů
Anotace v angličtině
I have divided this Bachelor´s degree work into two parts, namely theoretical and analytical. In the theoretical part I´ve tried to elaborate on literary information from the marketing field of customer satisfaction. The sources used were technical marketing and wine-making publications, wine-making magazines and information taken from various websites on the Internet.
In the analytical part I´ve assessed the survey results and have concretely analyzed each factor of satisfaction in the survey. The satisfactions factors were thirteen in all and in the conclusion I have tried to make recommendations to the company which would help lead to greater customer satisfaction. I would like to recommend that the company put my suggestions into practice because it is one of the solutions as to how to increase their customer satisfaction, thus helping to create a loyal and solid customer base.
Zpracujte literární poznatky z oblastí spokojenosti zákazníků.
Proveďte analýzu spokojeností zákazníků firmy Vinařství Petr Bíza a vyhodnoťte výsledky analýzy.
Navrhněte doporučení firmě ke zlepšení spokojenosti svých zákazníků.
Zásady pro vypracování
Zpracujte literární poznatky z oblastí spokojenosti zákazníků.
Proveďte analýzu spokojeností zákazníků firmy Vinařství Petr Bíza a vyhodnoťte výsledky analýzy.
Navrhněte doporučení firmě ke zlepšení spokojenosti svých zákazníků.
Seznam doporučené literatury
1. STORBACKA, J., LEHTINEN, R. Řízení vztahů se zákazníky. 1. vyd. Praha: Grada, 2002. ISBN 80-7169-813-X
2. HAGUE, P. Průzkum trhu. 1. vyd. Brno: Computer Press, 2003. ISBN 80-7226-917-8
3. PŘÍBOVÁ, M. Marketingový výzkum v praxi. 1. vyd. Praha: Grada, 1996. ISBN 80-7169-299
4. HINDLS, R., HRONOVÁ, S., Metody statické analýzy pro ekonomy. 2. vyd. Praha: Management Press, 2000. ISBN 80-7261-013-9
5. MAJARO, S. Základy marketingu. 1. vyd. Praha: Grada, 1996. ISBN 80-7169-297-2
Seznam doporučené literatury
1. STORBACKA, J., LEHTINEN, R. Řízení vztahů se zákazníky. 1. vyd. Praha: Grada, 2002. ISBN 80-7169-813-X
2. HAGUE, P. Průzkum trhu. 1. vyd. Brno: Computer Press, 2003. ISBN 80-7226-917-8
3. PŘÍBOVÁ, M. Marketingový výzkum v praxi. 1. vyd. Praha: Grada, 1996. ISBN 80-7169-299
4. HINDLS, R., HRONOVÁ, S., Metody statické analýzy pro ekonomy. 2. vyd. Praha: Management Press, 2000. ISBN 80-7261-013-9
5. MAJARO, S. Základy marketingu. 1. vyd. Praha: Grada, 1996. ISBN 80-7169-297-2