Cílem této práce je vytvořit webovou prezentaci malé firmy Stolařství Ondrušovi. První část práce obecně rozebírá základní principy a pravidla tvorby uživatelsky příjemného a vstřícného webu s komerčním zaměřením. Druhá část se věnuje analýzám současného stavu webů českých i zahraničních výrobců hraček, představení firmy a návrhu zpracování její nové internetové prezentace.
Annotation in English
The main aim of this work is to create web presentation of the small company - Stolařství Ondrušovi. First part of this work deals with basics of creating of user-friendly web interface. Second part pays attention to analysis of present situation in Czech and abroad web design, company introduction and design of its presentation.
web-design, internet marketing, viral marketing, promotion, microsite, advergaming, social web, wooden toys
Length of the covering note
44 s., 7 s. obr příloh
Language
CZ
Annotation
Cílem této práce je vytvořit webovou prezentaci malé firmy Stolařství Ondrušovi. První část práce obecně rozebírá základní principy a pravidla tvorby uživatelsky příjemného a vstřícného webu s komerčním zaměřením. Druhá část se věnuje analýzám současného stavu webů českých i zahraničních výrobců hraček, představení firmy a návrhu zpracování její nové internetové prezentace.
Annotation in English
The main aim of this work is to create web presentation of the small company - Stolařství Ondrušovi. First part of this work deals with basics of creating of user-friendly web interface. Second part pays attention to analysis of present situation in Czech and abroad web design, company introduction and design of its presentation.
KUBA, Martin. Elektronický marketing. Zlín : Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2002.
HLAVENKA, Jiří. Dělejte byznys na Internetu : Jak využít Internet k prospěchu
firmy i jednotlivce. Praha : Computer Press, 2000.
HLAVENKA, Jiří. Internetový marketing : Praktické rady, tipy, návody a postupy pro využití internetu
v marketingu. Praha : Computer Press, 2001.
BERAN, Vladimír. Typografický manuál / Vladimír Beran & kolektiv. Praha : Kafka design, 2007.
HASHIMOTO, Alan. Velká kniha digitální grafiky a designu / Alan Hashimoto ; [překlad Radim Pekárek]. Brno : Computer Press, 2008
Recommended resources
KUBA, Martin. Elektronický marketing. Zlín : Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2002.
HLAVENKA, Jiří. Dělejte byznys na Internetu : Jak využít Internet k prospěchu
firmy i jednotlivce. Praha : Computer Press, 2000.
HLAVENKA, Jiří. Internetový marketing : Praktické rady, tipy, návody a postupy pro využití internetu
v marketingu. Praha : Computer Press, 2001.
BERAN, Vladimír. Typografický manuál / Vladimír Beran & kolektiv. Praha : Kafka design, 2007.
HASHIMOTO, Alan. Velká kniha digitální grafiky a designu / Alan Hashimoto ; [překlad Radim Pekárek]. Brno : Computer Press, 2008