Práce je zaměřena na analýzu ATL komunikace na podporu produktu O2TV od jeho uve-dení na český trh. Práce detailně analyzuje dosud realizované kampaně na podporu služby, zároveň se věnuje celkové situaci na trhu TV poskytovatelů a analyzuje aktivity konkuren-ce. Na základě provedených analýz je navržen projekt komunikace služby O2TV v kontextu procesu digitalizace, který aktuálně v České republice probíhá.
Annotation in English
The aim of this work is to analyze the ATL communication of the O2TV since the launch of the service on to the Czech market. The work is focused on detailed analysis of the up-to-date campaigns, realized to support the service, and is attended to the overall situation on the TV providers market and competitive activities at once. The project of the O2TV communication in the context of running digitalization process is proposed based on the analysis.
Práce je zaměřena na analýzu ATL komunikace na podporu produktu O2TV od jeho uve-dení na český trh. Práce detailně analyzuje dosud realizované kampaně na podporu služby, zároveň se věnuje celkové situaci na trhu TV poskytovatelů a analyzuje aktivity konkuren-ce. Na základě provedených analýz je navržen projekt komunikace služby O2TV v kontextu procesu digitalizace, který aktuálně v České republice probíhá.
Annotation in English
The aim of this work is to analyze the ATL communication of the O2TV since the launch of the service on to the Czech market. The work is focused on detailed analysis of the up-to-date campaigns, realized to support the service, and is attended to the overall situation on the TV providers market and competitive activities at once. The project of the O2TV communication in the context of running digitalization process is proposed based on the analysis.
1. Uveďte teoretická východiska k tématu, zohledněte specifika daného trhu.
2. Stanovte cíle, metody, hypotézy práce.
3. Charakterizujte společnost Telefónica O2 a její produkt O2TV. Analyzujte její postavení na trhu s důrazem na uváděcí komunikační kampaň.
4. Závěry sestavte do SWOT analýzy a z ní vyvoďte doporučení a návrhy pro komplexní kampaň související s digitalizací TV. Verifikujte hypotézy. Stanovte alternativy a limity realizace projektu.
Research Plan
1. Uveďte teoretická východiska k tématu, zohledněte specifika daného trhu.
2. Stanovte cíle, metody, hypotézy práce.
3. Charakterizujte společnost Telefónica O2 a její produkt O2TV. Analyzujte její postavení na trhu s důrazem na uváděcí komunikační kampaň.
4. Závěry sestavte do SWOT analýzy a z ní vyvoďte doporučení a návrhy pro komplexní kampaň související s digitalizací TV. Verifikujte hypotézy. Stanovte alternativy a limity realizace projektu.
Recommended resources
De Pelsmacker, P., Geuens, M., Van den Bergh, J., Marketingová komunikace, 1. vydání, Praha, Grada Publishing a.s. 2003, 600 stran, ISBN 80-247-0254-1
Keller, K.L., Strategické řízení značky, 1. vydání, Praha, Grada Publishing a.s. 2007, 800 str., ISBN 978-80-247-1481-3
Pringle,H., Field, P., Brand Immortality:How brands can live long and prosper, 1. vydání, London, Philadelphia, Kogan Page Ltd. 2008, 320 str., ISBN 978-0-7494-4928-5
Taylor, D., Brand management-řízení značky, 1. vydání, Praha, Computer Press a.s. 2008, 226 stran, ISBN 978-80-251-1818-4
Vaštíková, M., Marketing služeb efektivně a moderně, 1. vydání, Praha, Grada Publishing a.s. 2008, 232 str., ISBN 978-80-247-2721-9
Recommended resources
De Pelsmacker, P., Geuens, M., Van den Bergh, J., Marketingová komunikace, 1. vydání, Praha, Grada Publishing a.s. 2003, 600 stran, ISBN 80-247-0254-1
Keller, K.L., Strategické řízení značky, 1. vydání, Praha, Grada Publishing a.s. 2007, 800 str., ISBN 978-80-247-1481-3
Pringle,H., Field, P., Brand Immortality:How brands can live long and prosper, 1. vydání, London, Philadelphia, Kogan Page Ltd. 2008, 320 str., ISBN 978-0-7494-4928-5
Taylor, D., Brand management-řízení značky, 1. vydání, Praha, Computer Press a.s. 2008, 226 stran, ISBN 978-80-251-1818-4
Vaštíková, M., Marketing služeb efektivně a moderně, 1. vydání, Praha, Grada Publishing a.s. 2008, 232 str., ISBN 978-80-247-2721-9