Teoretická část práce slouží jako východisko pro praktickou část diplomového projektu. V praktické části diplomové práce analyzuji současnou podobu externí komunikace CSR (Corporate Social Responsibility) aktivit České spořitelny. Na základě této analýzy vypra-cuji v projektové části doporučení změn v následujících oblastech: 1) časový plán pro na-sazování kampaní, 2) využití vhodných komunikačních kanálů a 3) forma sdělení. Dalším výsledkem by mělo být zvýšení povědomí o strategických cílech České spořitelny v oblasti CSR a počtu loajálních klientů a zároveň výrazná podpora budování pozitivní image a konkurenceschopnosti České spořitelny na trhu v České republice.
Anotace v angličtině
The first theoretical part of this thesis serves as a resource for the second practical part of my diploma project. In the practical part of the thesis I analyze current form of external communication of CSR activities in ČS. On the basis of this analysis I elaborate in the pro-ject part changes recommendations in the following areas: 1) time schedule for impleman-tation of campaigns, 2) utilization of suitable communication channels, and 3) communi-cation form. Next result should be increasing the consciousness about ČS strategic targets in the field of CSR, the number of loyal clients together with a strong support of ČS positi-ve image and competitiveness building on the Czech market.
Klíčová slova
Společenská odpovědnost firmy (SOF), marketing, filantropie, značka, Public Relations, Česká spořitelna (ČS), konkurence, stakeholdeři, firemní identita, firemní design, firemní komunikace, firemní kultura, firemní produkt, firemní image.
Klíčová slova v angličtině
Corporate Social Responsibility (CSR), Marketing, Philanthrophy, Brand, Public Relations, Česká spořitelna (ČS), Competition, Stakeholders, Corporate Identity, Corporate Design, Corporate Communications, Corporate Culture, Corporate Product, Corporate Image.
Rozsah průvodní práce
117 s., 3 s. obrazových příloh
Jazyk
CZ
Anotace
Teoretická část práce slouží jako východisko pro praktickou část diplomového projektu. V praktické části diplomové práce analyzuji současnou podobu externí komunikace CSR (Corporate Social Responsibility) aktivit České spořitelny. Na základě této analýzy vypra-cuji v projektové části doporučení změn v následujících oblastech: 1) časový plán pro na-sazování kampaní, 2) využití vhodných komunikačních kanálů a 3) forma sdělení. Dalším výsledkem by mělo být zvýšení povědomí o strategických cílech České spořitelny v oblasti CSR a počtu loajálních klientů a zároveň výrazná podpora budování pozitivní image a konkurenceschopnosti České spořitelny na trhu v České republice.
Anotace v angličtině
The first theoretical part of this thesis serves as a resource for the second practical part of my diploma project. In the practical part of the thesis I analyze current form of external communication of CSR activities in ČS. On the basis of this analysis I elaborate in the pro-ject part changes recommendations in the following areas: 1) time schedule for impleman-tation of campaigns, 2) utilization of suitable communication channels, and 3) communi-cation form. Next result should be increasing the consciousness about ČS strategic targets in the field of CSR, the number of loyal clients together with a strong support of ČS positi-ve image and competitiveness building on the Czech market.
Klíčová slova
Společenská odpovědnost firmy (SOF), marketing, filantropie, značka, Public Relations, Česká spořitelna (ČS), konkurence, stakeholdeři, firemní identita, firemní design, firemní komunikace, firemní kultura, firemní produkt, firemní image.
Klíčová slova v angličtině
Corporate Social Responsibility (CSR), Marketing, Philanthrophy, Brand, Public Relations, Česká spořitelna (ČS), Competition, Stakeholders, Corporate Identity, Corporate Design, Corporate Communications, Corporate Culture, Corporate Product, Corporate Image.
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte teoretická východiska k tématu práce se zaměřením na Corporate Identity, budování značky a společenskou odpovědnost firmy.
2. Určete metodu a metodologii výzkumu k danému tématu.
3. Analyzujte současný stav komunikace CSR České spořitelny u široké veřejnosti, a to na základě výsledků dotazníkového šetření.
4. Navrhňete změny a doporučení komunikace CSR České spořitelny k široké veřejnosti.
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte teoretická východiska k tématu práce se zaměřením na Corporate Identity, budování značky a společenskou odpovědnost firmy.
2. Určete metodu a metodologii výzkumu k danému tématu.
3. Analyzujte současný stav komunikace CSR České spořitelny u široké veřejnosti, a to na základě výsledků dotazníkového šetření.
4. Navrhňete změny a doporučení komunikace CSR České spořitelny k široké veřejnosti.
Seznam doporučené literatury
BAČUVČÍK, R., Marketing neziskového sektoru, 1. vydání, Zlín, Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2006, 156 s., ISBN 80-7318-436-2
CAYWOOD, L. C., Řízená komunikace podniku s veřejností, Brno, Computer Press, 2003, 640 s., ISBN: 80-7226-886-4
DE PELSMACKER, P., GEUENS, M., BERGH, J., Marketingová komunikace, 1. vydání, Praha, Grada Publishing, a. s., 2003, 603 s., ISBN 80-247-0254-1
KOLEKTIV AUTORŮ., Studijní opory V., 1. vydání, Zlín, Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2005, 203 s., ISBN 80-7318-321-8
KOTLER, P., Marketing management, 10. rozšířené vydání, Praha, Grada Publishing, 2001, 720 s., ISBN 80-247-0016-6
SVĚTLÍK, J., Marketing a reklama, 1. vydání, Zlín, Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2005, 170 s., ISBN 80-7318-140-1
SVOBODA, V., Public relations moderně a účinně, Praha, Grada Publishing, 2006, 244 s., ISBN 80-247-0564-8
Seznam doporučené literatury
BAČUVČÍK, R., Marketing neziskového sektoru, 1. vydání, Zlín, Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2006, 156 s., ISBN 80-7318-436-2
CAYWOOD, L. C., Řízená komunikace podniku s veřejností, Brno, Computer Press, 2003, 640 s., ISBN: 80-7226-886-4
DE PELSMACKER, P., GEUENS, M., BERGH, J., Marketingová komunikace, 1. vydání, Praha, Grada Publishing, a. s., 2003, 603 s., ISBN 80-247-0254-1
KOLEKTIV AUTORŮ., Studijní opory V., 1. vydání, Zlín, Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2005, 203 s., ISBN 80-7318-321-8
KOTLER, P., Marketing management, 10. rozšířené vydání, Praha, Grada Publishing, 2001, 720 s., ISBN 80-247-0016-6
SVĚTLÍK, J., Marketing a reklama, 1. vydání, Zlín, Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2005, 170 s., ISBN 80-7318-140-1
SVOBODA, V., Public relations moderně a účinně, Praha, Grada Publishing, 2006, 244 s., ISBN 80-247-0564-8
Přílohy volně vložené
1x CD-ROM s diplomovou prací ve formátu *.pdf a *.doc.