Diplomová práce se zabývá identifikací cílových skupin, následně vytvořením profilu jednotlivých segmentů. Na základě zjištěných informací o firmě je vytvořen návrh marketingové strategie firmy. Práce se věnuje české firmě Mad Max Sportswear Company s.r.o., která se zabývá dovozem, výrobou a prodejem zboží především pro kulturistiku a fitness,
s důrazem na oblečení a exkluzivní značky švédského výrobce Gasp a Better Bodies.
Analýza je provedena s využitím dotazování cílových skupin a managementu firmy.
Je zohledněno vnímání prodávaných značek firmy na spotřebitelském trhu, které je zpra-cováno pomocí sémantického diferenciálu. S využitím zjištěných informací a porovnáním zjištěných výsledků sémantického diferenciálu jsou identifikovány rozdíly mezi vnímáním značky. Jsou formulovány východiska pro návrh strategie. Jsou identifikovány cílové skupiny, vytvořeny profily segmentů a je navržena vhodná marketingová strategie, včetně návrhu komunikaci s těmito segmenty.
Anotace v angličtině
his Diploma work deals with the identification of target groups, then creating
a profile of each segment. Based on the information about the company is to design
a firm´s marketing strategy. Work deals with a Czech company Mad Max Sportswear Company s.r.o., which deals with the import, manufacture and sale of goods primarily for the bodybuilding and fitness, with an emphasis on clothing and exclusive brands of Swedish manufacturer Gasp and Better Bodies.
The analysis is conducted using interviews focus groups and management of the com-pany. It reflected the perception of brands sold by company in the consumer market, which is processed using the semantic differential. Using the information collected and identified by comparing the results of the semantic differential are identified differences between the perception of the brand. They formulated the basis for a strategy. There are identified target groups, create profiles, segments and appropriate marketing strategies proposed, including the design of communication with these segments.
Diplomová práce se zabývá identifikací cílových skupin, následně vytvořením profilu jednotlivých segmentů. Na základě zjištěných informací o firmě je vytvořen návrh marketingové strategie firmy. Práce se věnuje české firmě Mad Max Sportswear Company s.r.o., která se zabývá dovozem, výrobou a prodejem zboží především pro kulturistiku a fitness,
s důrazem na oblečení a exkluzivní značky švédského výrobce Gasp a Better Bodies.
Analýza je provedena s využitím dotazování cílových skupin a managementu firmy.
Je zohledněno vnímání prodávaných značek firmy na spotřebitelském trhu, které je zpra-cováno pomocí sémantického diferenciálu. S využitím zjištěných informací a porovnáním zjištěných výsledků sémantického diferenciálu jsou identifikovány rozdíly mezi vnímáním značky. Jsou formulovány východiska pro návrh strategie. Jsou identifikovány cílové skupiny, vytvořeny profily segmentů a je navržena vhodná marketingová strategie, včetně návrhu komunikaci s těmito segmenty.
Anotace v angličtině
his Diploma work deals with the identification of target groups, then creating
a profile of each segment. Based on the information about the company is to design
a firm´s marketing strategy. Work deals with a Czech company Mad Max Sportswear Company s.r.o., which deals with the import, manufacture and sale of goods primarily for the bodybuilding and fitness, with an emphasis on clothing and exclusive brands of Swedish manufacturer Gasp and Better Bodies.
The analysis is conducted using interviews focus groups and management of the com-pany. It reflected the perception of brands sold by company in the consumer market, which is processed using the semantic differential. Using the information collected and identified by comparing the results of the semantic differential are identified differences between the perception of the brand. They formulated the basis for a strategy. There are identified target groups, create profiles, segments and appropriate marketing strategies proposed, including the design of communication with these segments.
1. S využitím literárních a informačních zdrojů charakterizujte v teoretické části způsoby identifikace cílových skupin, segmentaci a marketingovou strategii firmy.
2. Formulujte cíle a hypotézy práce ve vztahu k tématu diplomové práce.
3. Analyzujte s využitím dotazování cílových skupin a managementu firmy vnímání prodávaných značek firmy na spotřebitelském trhu, zpracujte pomocí sémantického diferenciálu a proveďte vyhodnocení.
4. S využitím zjištěných informací a porovnáním zjištěných výsledků sémantického diferenciálu identifikujte rozdíly mezi vnímáním značky a formulujte východiska pro návrh strategie.
5. V závěru identifikujte cílové skupiny, vytvořte profil segmentů a navrhněte vhodnou marketingovou strategii pro komunikaci s nimi. Zhodnoťte splnění cílů a verifikujte hypotézy.
Zásady pro vypracování
1. S využitím literárních a informačních zdrojů charakterizujte v teoretické části způsoby identifikace cílových skupin, segmentaci a marketingovou strategii firmy.
2. Formulujte cíle a hypotézy práce ve vztahu k tématu diplomové práce.
3. Analyzujte s využitím dotazování cílových skupin a managementu firmy vnímání prodávaných značek firmy na spotřebitelském trhu, zpracujte pomocí sémantického diferenciálu a proveďte vyhodnocení.
4. S využitím zjištěných informací a porovnáním zjištěných výsledků sémantického diferenciálu identifikujte rozdíly mezi vnímáním značky a formulujte východiska pro návrh strategie.
5. V závěru identifikujte cílové skupiny, vytvořte profil segmentů a navrhněte vhodnou marketingovou strategii pro komunikaci s nimi. Zhodnoťte splnění cílů a verifikujte hypotézy.
Seznam doporučené literatury
Foret, M.: Marketingová komunikace. 275 s. Brno: Computer Press, 2003. ISBN 80-7226-811-2.
Foret, M., Stávková, J.: Marketingový výzkum-jak poznávat své zákazníky. 160 s. Praha: Grada Publishing, 2003. ISBN 80-247-0385-8.
Jobber, D., Lancaster, G.: Management prodeje. 431 s. Brno: Computer Press 2001. ISBN 80-7226-533-4.
Kotler, P.: Marketing management. 720 s. Praha: Grada Publishing, 2005. ISBN 80-247-0016-6.
Kotler, P., Armstrong, G.: Marketing. 855 s. Praha: Grada Publishing, 2006. ISBN 80-247-0513-3.
Pelsamcker, P, Geuens, M., Van den Bergh, J.: Marketingové komunikace. 581 s. Praha: Grada Publishing, 2003. ISBN 80-247-0254-1.
Seznam doporučené literatury
Foret, M.: Marketingová komunikace. 275 s. Brno: Computer Press, 2003. ISBN 80-7226-811-2.
Foret, M., Stávková, J.: Marketingový výzkum-jak poznávat své zákazníky. 160 s. Praha: Grada Publishing, 2003. ISBN 80-247-0385-8.
Jobber, D., Lancaster, G.: Management prodeje. 431 s. Brno: Computer Press 2001. ISBN 80-7226-533-4.
Kotler, P.: Marketing management. 720 s. Praha: Grada Publishing, 2005. ISBN 80-247-0016-6.
Kotler, P., Armstrong, G.: Marketing. 855 s. Praha: Grada Publishing, 2006. ISBN 80-247-0513-3.
Pelsamcker, P, Geuens, M., Van den Bergh, J.: Marketingové komunikace. 581 s. Praha: Grada Publishing, 2003. ISBN 80-247-0254-1.